Kyllä, samaan tapaan kuin AMD Fluid Motion Frames ja NVIDIAn Smooth Motion tjspToimiaako tämä ihme-laite ihan missä tahansa vapaavalintaisessa pelissä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, samaan tapaan kuin AMD Fluid Motion Frames ja NVIDIAn Smooth Motion tjspToimiaako tämä ihme-laite ihan missä tahansa vapaavalintaisessa pelissä?
Eikä ihme. Ihan jo perus RTX super resolution skaalauskin tekee kyllä ihmeitä 360p ja 480p videoille.Videoitakin tuolla jotkut skaalaa, ilmeisesti vanhempia piirrettyjä ja animea parantelevat, elokuviakin.
Googlella tuli tällainen vastaan, eli et ihan ainut ole, mutta ei vaikuta myöskään mitenkään yleiselle ongelmalleOnko muilla samaa ongelmaa vai teenkö jotain väärin? Minun käsiitääksen warzone ja last of us part1 pitäisi toimia tuolla fsr4 jos pelin asetuksista on kytkenyt fsr3.1 päälle mutta minulla se vaan näyttää keltaista huutomerkkiä ja lukee että fsr4 ei voida käyttää miksi vaikka olevinaan kaikki fsr3.1 ym on pelin sisällä päällä. Käsiittääkseni tossa pitäs olla vihreä v jos kaikki toimisi oikein. Kyse siis AMD radeon 9070xt PURE. Ei sillä etteikö peli pyörisi ilmankin fsr koska 2k reso mut haluisin silti tietää miksi en saa sitä toimimaan oikein.
![]()
Kaotikan linkkaamassa keskustelussa oli saatu toimimaan niin, että safe-modessa putsattu ajurit pois, uusi käynnistys ja ajurit normaalissa tilassa takaisin.Onko muilla samaa ongelmaa vai teenkö jotain väärin? Minun käsiitääksen warzone ja last of us part1 pitäisi toimia tuolla fsr4 jos pelin asetuksista on kytkenyt fsr3.1 päälle mutta minulla se vaan näyttää keltaista huutomerkkiä ja lukee että fsr4 ei voida käyttää miksi vaikka olevinaan kaikki fsr3.1 ym on pelin sisällä päällä. Käsiittääkseni tossa pitäs olla vihreä v jos kaikki toimisi oikein. Kyse siis AMD radeon 9070xt PURE. Ei sillä etteikö peli pyörisi ilmankin fsr koska 2k reso mut haluisin silti tietää miksi en saa sitä toimimaan oikein.
![]()
jees täytyypä kokeilla et vetää ddu:lla kaikki pois ja uusiks asentelee asjurit. Kiitos vastauksista.Kaotikan linkkaamassa keskustelussa oli saatu toimimaan niin, että safe-modessa putsattu ajurit pois, uusi käynnistys ja ajurit normaalissa tilassa takaisin.
Joo kokeilin tuotakin vielä 2 kertaan mut ongelma ei hävinny minnekkään edelleen keltasta huutomerkkiä näyttää ja lukee vaan että varmistathan että pelistä on fsr 3.1 päällä. Ja vaikka se on pelin sisäsistä asetuksista päällä niin ei vaan toimi. No täytyy porskuttaa raalla voimalla.Googlella tuli tällainen vastaan, eli et ihan ainut ole, mutta ei vaikuta myöskään mitenkään yleiselle ongelmalle
Reddit - The heart of the internet
www.reddit.com