Näinpä, sanaahan ne ei usko ;-)Vielä pitää pistää vähä piiloon ettei muut perheenjäsenet käytä ja laita likoomaan / tiskikoneeseen / likaisena pöydälle![]()
nimimerkillä jotain juttuja sanonut vaimolle taatusti 66 kertaa ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinpä, sanaahan ne ei usko ;-)Vielä pitää pistää vähä piiloon ettei muut perheenjäsenet käytä ja laita likoomaan / tiskikoneeseen / likaisena pöydälle![]()
Just tänään kaivoin puulastan astianpesukoneesta.Näinpä, sanaahan ne ei usko ;-)
nimimerkillä jotain juttuja sanonut vaimolle taatusti 66 kertaa ;-)
Meillä on minkään asian laittaminen altaaseen pidemmäksi aikaa kielletty. Ei kiinnosta yhtään limaisia märkiä ja kylmiä astioita mättää koneeseen. Ja tarvitsen allasta jatkuvasti kun olen keittiössä koska wokkia pitää pestä kokkausten välissä ja se vaatii tilaa.Kaveri sanopi että häntä jurppii jääkaapinkäyttö. Otetaan jääkaapista kinkku, mutta takaisin laitto on hankalaa, kun perheen naiset laittaa kinkun paikalle muuta ;-) Olen huomannut samaa, sitä ettei ajatella että korkeat korkeaan ja matalat matalaan tilaan, van tungetaan matalia tavaroita korkeaan tilaan, jolloin niitä korkeita ei saa jääkaappiin enää ollenkaan ;-) Ityse ostin tarkoituksella ruostumattoman ja plastiikkakahvaisen kokkiveitsen, ihan tiskikone-aspektia ajatellen. Mutta spämmätään mikä pännii eniten: tungetan noita teräviä teflonkattiloihin likoamaan. Sinänsä kattilat ei olisi kalliita uusiakaan vaimon jäljiltä, mutta sitä hyväksihavaittua ei tietenkään enää ikinä kaupoista löydä.
Melkoinen lerssi mutta varmasti hyväTuli muuten kyllä Meesterslijpersiltä aika sähäkästi lähetys.
Tilasin Mac Superior leipäveitsen maanantaina ja torstaina UPS kiikutti paketin perille. Itse leipäveitsi on kyllä aika hermeettinen miakka(27cm terä), tarpeettoman pitkä omaan käyttöön, mutta halusin mieluummin vähän kaarevalla teräprofiililla, edullisempi ja lyhyempi chef sarjan leipäveitsi olisi ollut suoralla terällä. Kahva on myös vähän niin ja näin, ei miellyttävin kädessä ja painaa selvästi paljon, joku ehkä vois tykätä mutta itse tykkään enemmän perinteisemmän mallisesta puukahvasta. Mutta enivei, leivän laikkaamiseen tuon hommasin ja sitä se tekee kyllä erinomaisesti...
Yllä referenssiksi Yasuhiron 21cm aogami super Gyuto, leikkuulauta on itse tehty 42x25cm...
![]()