Kuinka kauan? Et vastannut. Kevään alkuperäinen kahden viikon sulku ihan se ja sama. Kaksi kuukautta nyt menee jotenkin mutta nyt näyttää siltä, että jos tässä olisi piikkiä ensi kesänä suurella osalla niin hyvä homma.
Tässä pitäisi nyt ymmärtää, että sinä tai minä ei olla oikeita ihmisiä sanomaan sitä, että minkä kenellekin pitäisi olla tärkeää ja minkä ei tai mikä on oikein. Minun ei tarvitse käydä yökerhoissa, ei tartte luopua kun en muutenkaan käynyt. Sen sijaan muutamaalla after work hengessä tulee käytyä, ei missään täyteen lyödyssä räkälässä aamun tunneilla vaan ihan väljän mukavissa paikoissa. Sen sijaan käyn ryhmäsisäurheilulajeissa, joissa vähän väkisinkin otetaan kontaktia, fyysisen mutta myös henkisen jaksamisen vuoksi.
Eikai kukaan tähän aikatauluun osaa mitään sanoa. Uutisia luettaessa ei tässä mikään järin kauan kestä, että rokotteet saapuvat ja ensisijaisena sen todennäköisesti saavat nämä riskiryhmät jotka tartuttavat todennäköisesti eteenpäin tautia ja ketkä voidaan suojata tartunnalta.
Jos tätä on toitotettu joka puolelta, missä ja miten tauti tarttuu pahiten sekä mitkä ovat olleet niitä ongelmakohtia taudin leviämiselle. Luulisi ammattilaisen tietävän ja toimivan. Tässä huokuu ajattelutapa, minä itse - ei kiinnostaa. Se tässä nyky-yhteiskunnassa onkin vialla.
Yle Areenalla lähetys aiheesta, nyt jos jotain kiinnostaa.
"Ongelmana juuri selvittämisessä on ollut, altistuksen laatu, koska altistuminen suurta ja ihmiset toisille tuntemattomia". Yöelämä. Ja nyt tartunnat 11-12 lähteestä riippuen.