• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

En ole ikinä nähnyt ketään ministeriä joka vetää tuommoista tavaraa, aivan käsittämätöntä paskaa ja tuo on sitten vielä päättämässä suomen asioista ministerinä.

Samaa mieltä. Rydman mokasi pahasti. Kerrotko vielä mitä mieltä olet Virran esiintymisestä ja käyttäytymisestä samassa ohjelmassa?

Samaa mieltä. Rydman mokasi pahasti. Kerrotko vielä mitä mieltä olet Virran esiintymisestä ja käyttäytymisestä samassa ohjelmassa?
En ole kehdannut katsoa ihan loppuun asti, mitä oon kuullut niin ei sekään mikään hieno suoritus ollut. Tuo Rydmanin touhu vaan meni heti niin perseelleen että ei sitä pysty ainakaan minä puolustelemaan.

Tuohan lähti siitä koko homma että Rydman ei kestänyt intosta naisen kanssa ja näytti omat kasvonsa, jotka oikeastaan paljastettiin hyvin. Jos jotkut ovat sitä mieltä että tuo Rydmanin touhu ja käytös ovat hyväksyttäviä niin en minä sitä voi muuttaa, puhun vaan omasta puolesta kun sanon että ei ole asillista toimintaa ministerille mielestäni.

Paskahousu syytti vielä toimittajaa koko ajan kun on itse todellisuudessa niin vitun lapanen että ei saa mitään irti.
Oliko Virran käytös asiallista? Minä olen jo sanonut, että Rydmanin käytös ei ollut asiallista. Mutta it takes two to tango ja siellä oli mielestäni toinenkin epäasiallinen väittelijä.

Nainen siinä näytti omat kasvonsa eikä pysty miehen kanssa väittelemään, ja jälkeenpäin vedetään jotain väkivaltalarppauskortteja tuolin siirrosta. [En kirjoita tätä tosissani, mutta yhtä kumiseva kommentti olis tämäkin]

Mun mielestä huomattavasti merkityksellisempi keskustelu käytiin KOK ja SDP:n puoluepomojen välillä. Lindman antoi tuolla niitä kuuluisia, konkreettisia vaihtoehtoja.

Huomionarvoista että Orpo ei tuolla enää edes uskaltanut omaa potentiaalista leikkauslistaansa tuoda julki.

Lainatakseni erästä suurta ajattelijaa, "Autuaita ne, jotka uskovat, vaikka eivät näe". Kohti jyrkännettä ja sen yli tuntuu olevan mantrana sekä nykyisellä että tulevalla hallituksella.

Statistiikka

Viestiketjuista
306 427
Jäsenet
82 880
Uusin jäsen
m_holopaine

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom