Kuntosali, urheilu ja painonpudotus

Onko l-arginiinilla oikeasti mitään vaikutusta pitkäkestoisessa harjoittelussa kun pitäisi noita jenkkakahvoja saada pois? Lähinnä joka toinen päivä cardio tyyppistä ja joka toinen punttia kevyillä painolla. Ei tyyliin et yhen kerran menee 10 toistoa pää punaisena(pelottaa niin helvetisti kun 3 aivoverenvuotoa jo takana). Ja tietty välillä välipäivä on 2 päivän välein ja välillä 2 päivää putkeen lepoa jos 4-6 päivää tekee. 186/123 tällä hetkellä. Viime syksyllä aloitin vähän liian rankasti kun kuukaudessa se 130 -->120kg, mutta oon aina ollut tyyppiä et kantapään kautta vasta opin.

Ei mihinkään treenaamiseen niin minkäänlaista vaikutusta, jonka voisit millään tavalla huomata. Rahan hukkaamista.

Millään laillisilla lisäravinteilla ei ole mitään merkittävää vaikutusta peruskuntoilijalle - kreatiini ja kofeiini poislukien.

Juurikin näin. Ja kreatiininkin vaikutus on todella pieni.
Kofeiinin suurin vaikutus taasen on unen huonontuminen.

Jos treeni on tuota mainittua "Lähinnä joka toinen päivä cardio tyyppistä ja joka toinen punttia kevyillä painolla", niin kummallakaan noista ei saa oikein mitään vaikutusta.

Kyynärpäät kipuilleet jo jonkin aikaa semisti ja olen miettinyt josko kyynärtueista/lämppäreistä olisi apua.
Penkki pyörii siinä 140:n nurkilla.

Olisiko jollain kokemusta esim. Rehband RX:stä tai muista vastaavista, jotka olisivat suositeltavia? Mietin myös, että pitäisikö ostaa suoraan paksummat ja paremmin tukevat.

Jos et jo ehtinyt kyynärpäälämppäreitä ostamaan, niin tässä minun kokemus noista pohdittavaksi:
Ostin joa aikoja sitten Rehbandin 5 mm paksut RX kyynärpäälämppärit. Koon (L) valitsin mittanauhan ja Rehbandin ohjeistuksen mukaan. Olivat niin h*lvetin tiukat, että käsiä alkoi suorastaan särkemään treenin aikana.

Ostin 2 kokoa isommat ja noita pystyy käyttämään pidemmässäkin treeneissä. Ei purista, mutta lämmittää kivasti.

Jos kiinnostaa ja koko mätsää, niin nuo yhden kerran noin 15 min käytetyt L-koon lämppärit on edelleen kaapissa pölyttymässä :D.
Alkuperäinen pakkauskin on tallella.

Statistiikka

Viestiketjuista
287 579
Jäsenet
79 388
Uusin jäsen
appa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom