Kuulokkeet, mikrofonit ja headsetit (peli- ja peruskäyttö)

minulla on 3 eri valmistajan ns lippulaivat. korvienmuoto yms vaikuttaa mistä tykkää. Turtlet on minulle ns leffa elämys luurit ylivoimainen basso. mut painaa paljon ja tuntuu päässä kuin kuulosuojaimet.
Steelseries lippulaiva on super mukavat ja ne laittaa yleensä päähän defaulttina soivapeli.
Logitech on reippaampi basso, kun steelseries arctis nova prossa.
Minua ns ärsyttää sana paras kun ei yhtä ainoaa ole olemassakaan. Edes autoista voi sanoa mikä on paras. Sulle paras voi olla vaikka hyperx lippulaiva jos niihin tykästynyt toinen taas vannoo Audeze Maxwell:iin johon itse en ole tutustunut. Niin en voi sanoa mitään niistä. En pidä raskaista kuulokkeista, niin se vähän estää minua hankkimasta maxwellejä. Maxwelleissä sanotaan että ei ole "hyvää bassoa" jos ei tiedä paremmasta niin..

onko hyperx alpha 2 paras langaton headset tohon 230e hintaan? vai onko markkinoilla parempia kuulokkeita suunnilleen tohon hintaan?

*EDIT* pelaan PS5:lla joten kuulokkeiden täytyy olla yhteensopivat pleikkarin kanssa
Mitä kaipaat kuulokkeilta? Akunkeston puolesta joo. Nuo oli hetken testissä mutta Acezone A-Spire Wireless jäi käyttöön. Löytää edelleen halvemmalla hinnalla (ei suomesta tosin.)

Mitä kaipaat kuulokkeilta? Akunkeston puolesta joo. Nuo oli hetken testissä mutta Acezone A-Spire Wireless jäi käyttöön. Löytää edelleen halvemmalla hinnalla (ei suomesta tosin.)
Acezone A-Spire Wireless kiinnostaisi kuulla enemmän kokemuksia. mitä sanot niistä miten eroaa muihin, mikä on näiden kuulokkeiden valtti? onko niissä jotain magiaa kuulla askeleet.? eroaako toteutus miten. esim mä voin nostaa tiettyjä eq asetuksia jotka korstaa mulle askeleet.
Samalla paskon kaiken muun mitkä käyttää samoja taajuuksia. Toimiiko niissä oikeasti säädöt luonnollisesti? Turtleissa on sellainen gunshoot, askeleet, legazy jolla voi korostella asioita, mut en ole itse pitänyt ollenkaan. Vääristää helkkaristi kaiken muun samalla. käsipelillä eq toistaiseksi mennyt per peli

Acezone A-Spire Wireless kiinnostaisi kuulla enemmän kokemuksia. mitä sanot niistä miten eroaa muihin, mikä on näiden kuulokkeiden valtti? onko niissä jotain magiaa kuulla askeleet.? eroaako toteutus miten. esim mä voin nostaa tiettyjä eq asetuksia jotka korstaa mulle askeleet.
Samalla paskon kaiken muun mitkä käyttää samoja taajuuksia. Toimiiko niissä oikeasti säädöt luonnollisesti? Turtleissa on sellainen gunshoot, askeleet, legazy jolla voi korostella asioita, mut en ole itse pitänyt ollenkaan. Vääristää helkkaristi kaiken muun samalla. käsipelillä eq toistaiseksi mennyt per peli
Kevyet, ANC, hyvä mikki. Ite testailin useempia kuulokkeita mutta näissä vaan soundi osui itselle hyvin kohdalleen, EQ:ta pidän vakio asetuksella eli neutraalilla. Kyllä siinä eroa heti huomaa jos käyttää jotain muuta asetusta, jossain arvostelussa tuli vastaan että nää reagoi todella hyvin EQ säätöihin, mutta noihin askel äänien selkeyteen ei kyllä välttämättä tarvitse EQ:ta säätää, tuolla on kyllä useampi profiili valmiina mm. CS2,Apex,CoD ym. DSP nähtävästi säätää. "Kuulokkeissa on älykäs algoritmi, joka tarkkailee pelin äänimaisemaa. Se osaa priorisoida kriittisiä ääniä (kuten askeleita ja lippaanvaihtoja) ilman, että se vääristää äänen yleistä tasapainoa tai tekee siitä epäluonnollista."

Näitä kuulokkeita se Geminikin suositteli itselle, ja aika nappiin meni. "Koska arvostat hifi-ääntä, tarkkuutta ja erottelukykyä, tämä malli todennäköisesti miellyttää sinua, sillä se välttää monia pelaajille suunnattuja "bassopöperöitä".

Viimeksi muokattu:
-Hyvää akunkestoa

-Äänenlaatu sekä itse kuulokkeiden että mikin (pelaan fps pelejä pääasiassa joten askeleiden kuuleminen tärkeää)

-ANC

-Langattomat

-Toimii pleikkarilla sekä pc:llä

-Kuulokkeet pystyy kytkemään saman aikaan pleikkariin ja bluetoothilla koneeseen/puhelimeen

-Hinta ihan max 300e ei penniäkään yli

Siin nyt varmaa tärkeimmät itselle

(Itsellä tällä hetkellä steelseriesin nova pro:t enkä tykkää yhtään)

-Hyvää akunkestoa

-Äänenlaatu sekä itse kuulokkeiden että mikin (pelaan fps pelejä pääasiassa joten askeleiden kuuleminen tärkeää)

-ANC

-Langattomat

-Toimii pleikkarilla sekä pc:llä

-Kuulokkeet pystyy kytkemään saman aikaan pleikkariin ja bluetoothilla koneeseen/puhelimeen

-Hinta ihan max 300e ei penniäkään yli

Siin nyt varmaa tärkeimmät itselle

(Itsellä tällä hetkellä steelseriesin nova pro:t enkä tykkää yhtään)
Kannattaa varmaan tsekata nuo Acezonet. Jos ei ulkomailta tilaaminen ole ongelma, en tosin oo kattonu saako noista suoraan suomeen. Ite tilasin Casekingiltä mutta sieltä poistunu valikoimasta. AceZone A-Spire Wireless ab 139,00 € | Preisvergleich bei idealo.de

Edit. Suomessa ei taida alle 300€ näitä saada.

onko hyperx alpha 2 paras langaton headset tohon 230e hintaan? vai onko markkinoilla parempia kuulokkeita suunnilleen tohon hintaan?

*EDIT* pelaan PS5:lla joten kuulokkeiden täytyy olla yhteensopivat pleikkarin kanssa
Palatakseni tähän onko jollain kokemuksia Turtle beach stealth pro headsetistä katsoin yhden arvostelun youtubesta ja aika mielenkiintoinen tuote, taitavat olla "muokattavimmat" kuulokkeet mitä konsolille on saatavilla.

ovat myös gigantissa tällä hetkellä alessa 250 egeä

Statistiikka

Viestiketjuista
297 100
Jäsenet
81 254
Uusin jäsen
bgpLACP

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom