Kuulokkeet, mikrofonit ja headsetit (peli- ja peruskäyttö)

Eikös Audeze Maxwell edelleen tarjoa parasta äänenlaatua langattomista headseteistä? Korjatkaa jos markkinoille tullu parempia vaihtoehtoja.

Mulla on ollut tuo audeze maxwell käytössä reilun kuukauden. Äänenlaatu on hyvä, mutta huonoina puolina dongle ainakin omalla koneella pitää usein laittaa irti ja takaisin että saa yhteyden. Ja priorisaatio perusteinen audio lähde on vähän kämäinen. Jos on vähänkään kosteampi ilma niin kondensaatio saa aikaan häiriöääniä "soda fizz".

Mulla on ollut tuo audeze maxwell käytössä reilun kuukauden. Äänenlaatu on hyvä, mutta huonoina puolina dongle ainakin omalla koneella pitää usein laittaa irti ja takaisin että saa yhteyden. Ja priorisaatio perusteinen audio lähde on vähän kämäinen. Jos on vähänkään kosteampi ilma niin kondensaatio saa aikaan häiriöääniä "soda fizz".
Itellä ei mitään häiriöääniä. Dongle täytyy joskus käyttää täälä myös silloin tällöin irti, melko harvoin toki. Ehkä about kerran per vuosineljännes tahdilla.

Mulla on ollut Maxwellin donkeli kiinni PS5:ssa päivästä yksi asti eikä ole tarvinnut tuuletella. Nätisti toimi myös läppärin ja puhelimen kanssa bt:llä.

Minne kondensaatiota mukamas tapahtuu että tulee häiriötä ? Miten olet tähän päätelmään päätynyt ? Hyvin outoa .

Mulla on ollut Maxwellin donkeli kiinni PS5:ssa päivästä yksi asti eikä ole tarvinnut tuuletella. Nätisti toimi myös läppärin ja puhelimen kanssa bt:llä.

Minne kondensaatiota mukamas tapahtuu että tulee häiriötä ? Miten olet tähän päätelmään päätynyt ? Hyvin outoa .
Löytyy tuosta redditistä ketjuja tuosta kondensaatiosta. Mutta omalla kohdalla jos on vähän nihkeä ilma niin tulee helposti tuota "fizziä" kondensaation takia. Jotkut on jopa modanneet ilmavampia korvapehmusteita.

Kenties tyhmiä ajattelen, mutta eikös nyt lähtökohtaisesti kondensaatio vaadi viileän pinnan jotta kondensaatiota voi edes tapahtua ? En ymmärrä miten kuulokkeet voisivat toimia kondensaation välikappaleena. Päässä ollessaan kuulokkeet jopa lämpiävät huoneilmaa lämpöisemmäksi.

Eri asia on jos pää hikoilee, mutta eihän tässä nyt olla mitään urheilusuoritusta tekemässä ? Eihän ?

Statistiikka

Viestiketjuista
292 342
Jäsenet
80 268
Uusin jäsen
Kiesijemmari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom