Laadukkaat kuulokkeet?

Mitä kuulokkeita suosittelette Sennheiser HD598 tilalle?
Muutehan näihin olen ollut aivan tyytyväinen, mutta onhan näissä hieman laiha basso.
Objective 2 vahvistin löytyy, eli hieman isompi impedanssi ei haitannee.

Edit. Sennheiserin outletista saisi HD599 mallin aika edukkaasti. Katselin että nämä ilmeisesti olisi suht lähellä noita 599 kuulokkeita. Käppyröiden mukaan juurikin bassoa hieman lisätty näihin.

Fiio Shopissa olisi tarjouksessa Fiio FT3 350 ohm valkoisena tosin. Eli jos värillä ei ole väliä niin ihan harkitsemisen arvoinen. Kuulokenurkasta löytyy ihan på finska arvostelut ko. luurista KLIK

Mitä kuulokkeita suosittelette Sennheiser HD598 tilalle?
Muutehan näihin olen ollut aivan tyytyväinen, mutta onhan näissä hieman laiha basso.
Objective 2 vahvistin löytyy, eli hieman isompi impedanssi ei haitannee.

Edit. Sennheiserin outletista saisi HD599 mallin aika edukkaasti. Katselin että nämä ilmeisesti olisi suht lähellä noita 599 kuulokkeita. Käppyröiden mukaan juurikin bassoa hieman lisätty näihin.

Itse päivitin aikoinaan HD 598:sta HD 650:aan mutta bassokkaiksi ei niitäkään voi sanoa. Niistä seuraavat oli Fostexin TH900:t, joita voisi kuvailla jo aikamoisiksi bassokanuunoiksi.

Riippuu budjetistasi, mutta käytettynä Fostexit voi löytyä ihan hyvään hintaan. Denon AH-D7200 ja muut saman sarjan kuulokkeet ovat halvempia ja ymmärtääkseni samankaltaisia tuunaukseltaan.

Fiio Shopissa olisi tarjouksessa Fiio FT3 350 ohm valkoisena tosin. Eli jos värillä ei ole väliä niin ihan harkitsemisen arvoinen. Kuulokenurkasta löytyy ihan på finska arvostelut ko. luurista KLIK

Steven Slatelta uudet avoimet VSX-kuulokkeet: VSX Immersion One

Kiitos kaikille ehdotuksista. Nuo Denonit ja Fostexit menevät suoraan hylkyyn, kun ovat suljetut. En tykkää semmoisista yhtään pelikäytössä.

Nuo Fiiot olisivat varsin budjetti ystävälliset. Varmaan Sennheisereistä olisi suht helppo hypätä noihin.
Lisäksi vahva luotto Sword of Damoclesin arvosteluun. :D

VSX Immersion one, no näistä nyt valitettavasti ei näyttänyt mitään revikkaa olevan, kun vasta tulossa markkinoille. Miinuksena myös pitkä toimitusaika. Myös magneettikuulokkeista ei mitään kokemusta (liekkö edes merkitystä tosin?).
Youtube video näistä oli kyllä varsin vakuuttava, mutta rehellisesti sanottuna "studio kuulokkeet" vähän nostaa karvoja pystyyn. Hintakin tonnin luokkaa, niin olisi kiva jotakin arvostelua lukea tai päästä suoraan itse kuuntelemaan.

Pistin siis Fiiot tilaukseen. :thumbsup:

Osaisiko joku vinkata suljettuja luureja, joissa olisi isot korvapehmusteet? Nykyisissä luureissa luokkaa korkeus 70 mm, leveys 45 mm ja syvyys 25mm.

Omat korvat eivät paljoa pienempään mahdu. Alun perin etsin mikrofonillisia kuulokkeita, kun pelatessa on kätevää, että mikki on luureissa kiinni, mutta olen todennut, että täytyy vähän laajentaa hakua myös mikrofonittomiin. Latenssia ei voi paljoa olla (eli ei esim. bluetooth-kuulokkeita). Parasta olisi toki langattomat donglella, mutta langallisetkin menevät. Plussaa mahdollisimman hyvästä isolaatiosta.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 220
Jäsenet
79 967
Uusin jäsen
m1ce

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom