Läppäri hakusessa it tradenomiopiskelijalle!

Millaisen läppärin tarvisin kun olen lähdössä opiskelemaan it tradenomiksi? ja mahdollisimman halpa läppäri mielellään hakusessa. Kuvassa lisätietoa millainen tarvisi olla noin suurinpiirtein.

IMG_0641.png

Millaisen läppärin tarvisin kun olen lähdössä opiskelemaan it tradenomiksi? ja mahdollisimman halpa läppäri mielellään hakusessa. Kuvassa lisätietoa millainen tarvisi olla noin suurinpiirtein.

n0n
IMG_0641.png
Et budjetista mitään maininnut. Tuossa olisi varsin hyvä kannettava, joka täyttää kaikki nuo vaatimukset, myös erillinen RTX 3050 näytönohjain.

Onko
Et budjetista mitään maininnut. Tuossa olisi varsin hyvä kannettava, joka täyttää kaikki nuo vaatimukset, myös erillinen RTX 3050 näytönohjain.
en
Entä vaikka alle 800 euron vaihtoehtoja? Löytyykö?

Onko tuo esimerkiksi riittävä it tradenomi opiskeluun?
Kyllähän tuo varmaan "riittävä" on. Itse tunnen vain Lenovon mallistoa, joten hain esimerkkiä sieltä. Hintaero on merkittävä, mutta selittyy osin sillä, että 1000 euron hintaluokassa saa muovisen sijaan alumiinirungon, jolta voi odottaa suurempaa kestävyyttä erityisesti matkakäytössä. Myös näyttöpaneeli on merkittävästi parempi, mutta sillä ei taida opiskelukäytössä olla merkitystä.

IMG_0641.png
Yleensä koulun puolelta tulee speksisuosituksia opiskelussa tarvittavaan koneeseen. Katso ne suositukset ja sen perusteella sitten valitse niitä vastaava kone. Tuo ai:n lista on sinnepäin mutta koululla on se paras tieto mitä tutkinto-ohjelmassa tehdään ja millaisella koneella siellä pärjää.

Onko tuo esimerkiksi riittävä it tradenomi opiskeluun?
On tehokas ja pätevä kone hyvin edulliseen hintaan. Vaikea on löytää tuota parempaa tehokasta konetta suunnilleen samaan hintaan. Ja riittää opiskelun lisäksi paljon raskaampaankin käyttöön.

Tässä toinen vaihtoehto vähän vähemmillä tehoilla ja ilman erillisnäytäönohjainta. Mutta plussana Vivobook S14 on hiukan laadukkaampi malli ja koneessa on OLED-näyttö.
Asus Vivobook S 14 M5406, Ryzen 5 7535HS, 16GB, 512GB, OLED 522€

Tässä arvostelut laitteista, molemmat eri prossulla/näyttiksellä.

Erillistä näytönohjainta ei pitäisi tarvita tuossa tutkinnossa, joten peliläppäriluokan koneita en suosittele opiskeluun. Kevyt kone hyvällä näytöllä ja akkukestolla mieluusti. Yllä vinkattu Asus näyttää erinomaiselta hinta-laatusuhteelta.

Kannattaa kurkata myös Lenovon opiskelijakauppa, tosin en muista pitikö olla jo koulun meili olemassa, että tuonne sai tilin aktivoitua. On välillä saanut hyviä diilejä https://www.lenovo.com/fi/fi/opiskelijaalennus/

Kun hinnalla on väliä, niin ostin ensi kuussa aloittelevalle opiskelijalle Nuvoosta i5 12th gen Dellin. Vaihtuvat nuo uudempien speksien koneet siellä tosi vauhdikkaasti.

Statistiikka

Viestiketjuista
282 334
Jäsenet
78 388
Uusin jäsen
Raparipa69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom