Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Eiköhän tuosta ole sinullekkin tullut ilmoitus tavalla tai toisella kuten itsellenikin tuli ennakkoon? Tuskimpa tuo chätissä/puhelimessa hoituu. Kirjallinen reklaamaatio, johon vaatii kirjallisen vastauksen. Puhelimessa / chätissä yleensä saa tälläisissa asioissa vaan voivottelua.
No niin näkyy tulleen, sähköpostiin pari kuukautta sitten jonnekin roskakansioon. Pitääpä laittaa valitusvirsi menemään.

Mutta antavatko "halpaa" vastatarjousta jos kallis se "uusi" liittymä? Hinnan varmaan kuitenkin näkevät?
Mä ainakin joskus otin jonkun moin 22 euron liittymän ja winback-puhelussa sanoin että kilpailija tarjosi reilusti alle 20 euron liittymää. Ei ne sieltä ainakaan sanonu että puhun paskaa vaan tarjosivat 16,99e hintaista liittymää.
En minä tiedä näkevätkö kilpailijan uuden liittymän hintaa tai onko se edes laillista..

Mä ainakin joskus otin jonkun moin 22 euron liittymän ja winback-puhelussa sanoin että kilpailija tarjosi reilusti alle 20 euron liittymää. Ei ne sieltä ainakaan sanonu että puhun paskaa vaan tarjosivat 16,99e hintaista liittymää.
En minä tiedä näkevätkö kilpailijan uuden liittymän hintaa tai onko se edes laillista..
Eivät näe. Näkevät vain operaattorin.

Elisalta Moille kilpailutus käynnissä kun Perus 100M 14,16 €/kk on nousemassa 16,99 €/kk. Elisalla ollut asiakkaana niistä 1,99€/kk-liittymistä alkaen.

Nyt tuli ensimmäinen winback-viesti ennen ylihuomista vaihtumista:
200M Rajaton 19,99 €/kk
- 50 € K-lahjakortti
- sis. liittymäturva mobiilivarmenteella
- 1 kk Ruutu+

Ajattelin vielä odotella.
Tuohon kun en reagoinut, niin päivää myöhemmin tuli muuten sama mutta vain 10 € korotus K-lahjakorttiin, vaikka muilla tullut 20 € korotus. Annoin siirtyä liittymän Moille.

Jaahas. Elisa lupasi vuoden ilmaisen mobiilivarmenteen, "kunhan käyt itse sen aktivoimassa". Kävin. Nyt laskulla on 1,70 euroa mobiilivarmenteen kk-maksu.

On tämä nyt tylsää, kun pitää kuluttajana vahtia, että sovitusta pidetään kiinni.

Itsellä taas lähti numeron siirto vetämään Elisalle, sitten tuli winback tarjous jonka otin. Paketti palautui Elisalle ja mitään kuluja ei pitänyt tulla. Mutta nyt tuli lasku matkahuollon lähetyksestä joka koskee kylkiäisenä saatua ja automaattisesti sähköisesti aktivoitunutta Ruutu+ premium tilausta 1kk 0€ kokeilu (ja tämän sanottiin että jää käyttöön ilman kuluja vaikka siirto peruuntui). Tätä en olisi edes tiennyt ja älynnyt katsoa, jos ei olisi ollut vielä Oma Elisa sovellus asennettuna puhelimeen. Joutunee olemaan maanantaina taas yhteydessä asiakaspalveluun, kun se on auki.

Viimeksi muokattu:
Itsellä taas lähti numeron siirto vetämään Elisalle, sitten tuli winback tarjous jonka otin. Paketti palautui Elisalle ja mitään kuluja ei pitänyt tulla. Mutta nyt tuli lasku matkahuollon lähetyksestä joka koskee kylkiäisenä saatua ja automaattisesti sähköisesti aktivoitunutta Ruutu+ premium tilausta 1kk 0€ kokeilu (ja tämän sanottiin että jää käyttöön ilman kuluja vaikka siirto peruuntui). Tätä en olisi edes tiennyt ja älynnyt katsoa, jos ei olisi ollut vielä Oma Elisa sovellus asennettuna puhelimeen. Joutunee olemaan maanantaina taas yhteydessä asiakaspalveluun, kun se on auki.
Noi kokeilutkin kandee perua ennen 2vko täyttymistä sit, niissä on 14pvä irtisanomisaika, joka on typerää. Eli irtisanot jakson lopulla ja menee seuraavaa kuukautta esim reilu 10pvä, lasku luvassa hurraa. Kunnon skämmiä.

Juuri näiden pelleilyjen takia siirsin omat liittymäni Moille ja otin vielä lisää yhden liittymän tabletille. Ei kiinnosta kikkailla muutaman euron säästön toivossa.

Elisa tarjosi tänään ostarilla suoraan tiskiltä 4G 100 rajatonta 18,99€/kk. Kaupan päälle jotain, ehkä kuulokkeet, oli vedetty yli taulusta.

IMG_1258.jpeg

Ai että kyrsii taas aloittaa vänkääminen hinnasta kun tarjoushinta loppuu ensi kuussa,lisäksi kun on hallinnassa 3 henkilön 4 liittymää niin sekin asettaa omat haasteensa hommaan.Viimeksi kun Elisan tyypin kanssa väänsin hinnasta niin kovasti kehui että tulevaisuudessa vanhatkin asikkaat huomioitaisiin hinnoissa mutta eipä ole näkynyt.

Ai että kyrsii taas aloittaa vänkääminen hinnasta kun tarjoushinta loppuu ensi kuussa,lisäksi kun on hallinnassa 3 henkilön 4 liittymää niin sekin asettaa omat haasteensa hommaan.Viimeksi kun Elisan tyypin kanssa väänsin hinnasta niin kovasti kehui että tulevaisuudessa vanhatkin asikkaat huomioitaisiin hinnoissa mutta eipä ole näkynyt.
Kyllähän tuo aivan pelleilyksi on mennyt mutta toistaiseksi ei taida muu auttaa. Numeronsiirrot muualle ja joko tarttuu kolmanteen winback viestiin (taitaa yleensä olla se viimeinen) tai sitten soitolla. Eihän siinä yleensä kauaa mene mutta perin ärsyttävää puuhaa kylläkin..

Itsellä ongelma kun dna:lla liittymä, niin Moi ainoa joka vähän halvempaa tarjoaisi, mutta sekin dnan omistama niin ei sitten mitään tarjousta kuitenkaan saisi. En mitään muiden ~30€ liittymiä ala tilaamaan, riski aina että sen joutuisikin sitten ottamaan.
kyllä mulla ainakin toimi viime vuonna dna liittymän kanssa että laitoin siirron moille niin dna tarjosi halvempaa

Minulla on DNA:lla 2 kpl rajatonta 200m puhelinliittymää 15,99€/kpl/kk ja tahtotilana on pitää tämä hintataso jatkossakin.

Minulla on DNA:lla 2 kpl rajatonta 200m puhelinliittymää 15,99€/kpl/kk ja tahtotilana on pitää tämä hintataso jatkossakin.
Täällä sama, mutta kolme liittymää. Ei vaan jaksaisi tätä joka kesäistä pelleilyä...

Edit: DNA tarjosi liittymille jatkoa hintaan 17,99. Tuntui sen verta kohtuulliselta, että en jaksanut alkaa winback-kikkailuun.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
280 194
Jäsenet
78 077
Uusin jäsen
PPERUNA

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom