Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko määräaikaa? Juuri muutama viikko sitten samassa pisteessä sama tarjous 12kk määräaikaisena.Pirkkalan Verkkokaupassa oli tarjolla tänään 10M rajaton liittymä 14,99€/kk hintaan Elisalta. Tarttui mukaan 200M rajaton 17,99€/kk. Telialta winbackia odotellessa.
henkeen ja vereen Elisa leirissä...
Ehkä alunperin on ollut paikallinen puhelinyhtiö, jonka osake on ostettu kauan sitten. Paikallinen yhtiö on myöhemmin tullut osaksi Elisaa, ja edelleen ajatellaan, että kyseessä on oma yhtiö.Tätä olen ihmetellyt. Miten ihmeessä ihmisillä voi muodostua tunneside matkapuhelin operaattoriin?![]()
Noo, on hullumpaakin, tunneside siihen hiton puhelimeen.Tätä olen ihmetellyt. Miten ihmeessä ihmisillä voi muodostua tunneside matkapuhelinoperaattoriin?![]()
Onko se nyt välttämättä tunneside, jos ei viitsi lähteä toimivaa vaihtamaan. Onhan jotkut autoja ostaessakin merkkiuskollisia, mitä taas en itse ymmärrä yhtään.Tätä olen ihmetellyt. Miten ihmeessä ihmisillä voi muodostua tunneside matkapuhelin operaattoriin?![]()
Jep ja tässä yllä olevassa tapauksessa vanha asiakas maksaa hymyssä suin tästä toimivasta liittymästä lähes kaksinkertaista hintaa siihen nähden mitä uusi asiakas voisi saada saman palvelunOnko se nyt välttämättä tunneside, jos ei viitsi lähteä toimivaa vaihtamaan. Onhan jotkut autoja ostaessakin merkkiuskollisia, mitä taas en itse ymmärrä yhtään.
12kk määräaika joo. Avausmaksun sai tingattua pois. Jotkut kuulokkeet saa kaupanpäälle.Oliko määräaikaa? Juuri muutama viikko sitten samassa pisteessä sama tarjous 12kk määräaikaisena.