Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Laita vain siirto Moille menemään, niin saat kyllä Elisalta winbackin.
Jos hänen nykyinen on 17e/kk, ei välttämättä maksa vaivaa alkaa leikkimään ja saada 17,99/kk tarjous.

Taas olisi vuotuisen uusinnan aika. Onko kukaan enää saanut alle 20 euron datarajattomia tarjouksia? Niin tietäisin sitten vähän, että mitä tavoittelee. Nykyinen on Elisa tarkka 17e, joka vuosi noussut tuolle tasolle alkuperäisestä 9,90e.
ketjun viimeisimmät sivun-2 lukemalla löydät 2 jotka ei ole edes winbackeja, suoraan vaan ostoskoriin

lähen usein "tällä kulmalla" moniin ketjuihin, ennen kuin kysyn :kahvi:

edit: Tää ei siis ole mitenkään hlökoht, vaan vähän lamppua sytytellen jengille

ketjun viimeisimmät sivun-2 lukemalla löydät 2 jotka ei ole edes winbackeja, suoraan vaan ostoskoriin

lähen usein "tällä kulmalla" moniin ketjuihin, ennen kuin kysyn :kahvi:

edit: Tää ei siis ole mitenkään hlökoht, vaan vähän lamppua sytytellen jengille

Aivan. Voitko vielä sytytellä sen verran lisää, että osoittaisit minut oikeaan suuntaan, kun en itse löytänyt näitä suoraan ostoskoriin >20e liittymiä parilta viimeiseltä sivulta?

Aivan. Voitko vielä sytytellä sen verran lisää, että osoittaisit minut oikeaan suuntaan, kun en itse löytänyt näitä suoraan ostoskoriin >20e liittymiä parilta viimeiseltä sivulta?
eka ny minkä katoin, sattui olemaan tuo oma viestini
paljon multisimeistä keskustelua siinä välissä

telia tai dna ja nettisivuilla kassan kautta, Telia 17,50e kustannus ja DNA 18,6e. Molemmat 200M 5G puheluineen viesteineen.

Eipä tarvinnut itse soittaa Elisalle kun soittivat itse.

Elisalta puhelussa sovimme 100m rajattomasta ilman määräaikaa(varmistin sen vielä erikseen) 12 kuukaudeksi hintaan 13.99.

Kummasti sähköpostiini tullut sopimus olikin määräaikainen ja ei ollut yksinkertainen asia jossa olisivat vain suoraan antaneet sen liittymän kuten sovittua ilman määräaikaisuutta, asian selvittely aika raskas prosessi kun soitellaan edes takaisin ja chatissa myös ja nyt näyttää kyllä aika huonolta Elisan asiakaspalvelun laatu, tällä hetkellä selvittävät mitä olin sopinut sanatarkasti asiakaspalvelun kanssa.

Toki kysyin Telialta sitten että voinko saada sitä heidän aikaisempaa tarjousta niin ei kuulemma sitä enää saa vaan olisi 17.99 euroa 100m rajaton. Jos Elisa ei kunnioita sitä puhelussa sopimaamme niin pitäisi ehkä kokeilla Moita vähän aikaa ehkäpä tai kysyä Dna tarjousta.

En tiedä onko kyseessä ahneella paskainen loppu vai onko vain niin että olen toiminut ns oikein mutta Elisalla puhelinmyyjä vähän oikonut mutkia suoriksi, olisi ollut vähän ongelmallista vaikkapa puolen vuoden-vuoden päästä selvitellä mitä ollaan sovittu puhelimessa jos olisi kakka tuulettimeen siinä kohtaa kun en olisi huomannut katsoa sopimusta minkä lähettivät sähköpostitse tarkemmin.
Nyt tuli Elisalta soitto ja tosiaan pahoitteluiden kera muuttivat sopimuksen kuten sovittu puhelimessa. Pyysin vielä varmuuden vuoksi kirjallisena sähköisesti sen että määräaikaisuus poistettu ja hinta edelleen sama sen 12 kk ajan josta tuli äsken vielä viesti niin on sitten selvää jos tulee jotain ongelmaa asian kanssa myöhemmin.

Todennäköisesti nyt mennään tällä sen 12 kuukautta jollei Giga mobiili tai Oomilta tule jotain ihan poskettoman hyvää avajaistarjousta(Giga Mobiili tulee ehkä jopa tämän vuoden puolella ja Oomi avaa ilmeisesti omansa muille kuin omille sähköasiakkaille ensi vuoden alusta) tai jos Elisa alkaa lisäämään jotain lisämaksuja jälkikäteen kun joillakin tosiaan ovat lisänneet turhia tietoturvapalveluita pyytämättä väkisin.

mistä nytte saa halvimman liittymän? Koitanu kysellä "ihmiskollegoilta" mut ainoastaan 20€/kk vaihtoehtoja, liittymä en siis käytä muuten ku SMS tunnistautumiseen

Toimiikos MOI liittymissä vieläkään wifi puhelut? On vaan niin paskat kentät sisällä, että ilman wifi puheluita ei toimi puhelut.

Numero siirtyi Moille tänään. Kyselin Telialta tarjousten perään. Kuulemma 4G/100M 12kk 14.99 määräaikaisena on paras mitä voi tarjota. Sit oli 21.99 300M 5G. Kuulemma sitä 19.99 5G 200 liittymää saa vain olemassa olevat. Tiedä oliko painostusta mutta puhelinmyyjä vihjasi että kohta loppumassa kyseinen tarjous.

Laitan numeronsiirron vetämään Telialle normiliittymään ja katson Moin winback-tarjouksen.

Tiedä oliko painostusta mutta puhelinmyyjä vihjasi että kohta loppumassa kyseinen tarjous.
Telian winback-erikoisedun voimassaoloaika oli nyt kuun loppuun. Muistaakseni on pari kuukautta ollut tarjous, joka on tullut kuukauden vaihduttua samanlaisena uudestaan. Ensi kuussa voi taas uusiutua tai sitten ei.

Numero siirtyi Moille tänään. Kyselin Telialta tarjousten perään. Kuulemma 4G/100M 12kk 14.99 määräaikaisena on paras mitä voi tarjota. Sit oli 21.99 300M 5G. Kuulemma sitä 19.99 5G 200 liittymää saa vain olemassa olevat. Tiedä oliko painostusta mutta puhelinmyyjä vihjasi että kohta loppumassa kyseinen tarjous.

Laitan numeronsiirron vetämään Telialle normiliittymään ja katson Moin winback-tarjouksen.
Olen kuullut että eivät välttämättä tarjoa mitään Winbackia jos laitat näin heti numeron siirryttyä Moille siirron vetämään johonkin muualle.

Tuli tänään oheisen kuvakaappauksen mukainen sähköposti. Minulla on uudessa talossa DNA:n 150M/75M taloyhtiönetti, josta käytännössä aina tulee 155M/80M/9ms, mikä riittää tarpeisiini oikein hyvin., enkä mitään pätkimistä ole koskaan havainnut. Nyt siis näyttää viikon ajan tulevan 600M/600M, mistä en nykysopimukseen verrattuna kokeiluissa mitään olennaista nopeutumista huomannut. Nettipelejä en pelaile, mutta voihan sitä näinkin koettaa asiakkaitaan rahastaa:)

DNA Hurraa.jpg

Itselleni ei ole tullut sellaista peliä vastaan joka hyötyisi suuremmista siirtonopeuksista kuhan mahdollinen muu yhtäaikainen käyttö ei vie kaistaa tukkoon. Pilvipelaamisessa 50M nopeus tuntui vähän pätkivän, ja ehkä nopeampi netti auttaa MS Flight Simulatorin kohdalla kun sehän striimaa ainakin jotain materiaalieja netin kautta. Latenssi on yleensä tärkeämpi nettipelejä varten.

Tuli tänään oheisen kuvakaappauksen mukainen sähköposti. Minulla on uudessa talossa DNA:n 150M/75M taloyhtiönetti, josta käytännössä aina tulee 155M/80M/9ms, mikä riittää tarpeisiini oikein hyvin., enkä mitään pätkimistä ole koskaan havainnut. Nyt siis näyttää viikon ajan tulevan 600M/600M, mistä en nykysopimukseen verrattuna kokeiluissa mitään olennaista nopeutumista huomannut. Nettipelejä en pelaile, mutta voihan sitä näinkin koettaa asiakkaitaan rahastaa:)

DNA Hurraa.jpg

Mulle tuli sama viesti, mutta 600/400M nopeus ei kyllä kasvanut ollenkaan. Oisko niin etteivät gigaista laita tai
sitten se ei ole tuettu tässä talossa.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 787
Jäsenet
78 701
Uusin jäsen
MildlyToxicPony

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom