Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Juuri telialta siirsin DNA:lle ja heti sitten takaisin. Chatissa 100M 17,99e/kk vuodeksi ilman määräaikaa + 30e Lidl lahjakortti. Sama taitaa olla myös tuolla Erikoisetu sinulle | Telia

Olisi varmaan saanut parempaa kun olisi venyttänyt winbackia, mutta nyt ei jaksanut odottaa. Samalla nappasin 50M mobiilinetin vuodeksi ilman määräaikaa 5e/kk telialta.

Kauanko pittää odotella, vai voiko tosiaan heti hyödyntää tuon chatin / kyseisen urlin kautta? Juuri tein tilauksen Elisalle, kun Telialta tuli tiedotus tuosta liittymän vaihtumisesta 5G:n ja hinnankorotuksesta lokakuussa.

Moilla ei ole näköjään mobiilivarmennetta, joten skip. Elisalla tyrkyttävät ~2e/kk lisäveloituksella sitä turvapakettia tms joka sisältää mobiilivarmenteen, ainakni minulle tokaisi chatista että mobiilivarmenne joka tapauksessa erikseen kk-maksullinen.

Sitten taas 12kk päästä joku uus veivailu...

Itse olen onnellisesti käyttänyt prepaid-liittymää (telia) jo viitisen vuotta. Suosittelen kaikille muillekin joilla puheluiden määrä ei ole kovin iso ja mobiilinetti kannattaa laittaa päälle vain silloin, kun haluaa tarkastaa WhatsApp viestit tai käyttää sitä johonkin muuhun.
Jos kotona on lankanetti wifillä, niin puhelimen netin käyttö on "ilmaista" kun yhdistää siihen. En edes muista mitä vuotta tässä maassa elettiin silloin kun viimeisen kerran puhelinmyyjä soitti, elikkäs itse ainakin pääsin näistä prepaidiin siirtymällä eroon. T: en ikinä enää maksa kuukausimaksuja puhelinliittymästä. :cigar:
Parempi ratkaisu on dual sim puhelin ja 2.90€ rajaton 100M dataliittymä ja puhelut elisan prepaidilla. Elisan prepaidissa ei ole kk maksuja.

Kauanko pittää odotella, vai voiko tosiaan heti hyödyntää tuon chatin / kyseisen urlin kautta? Juuri tein tilauksen Elisalle, kun Telialta tuli tiedotus tuosta liittymän vaihtumisesta 5G:n ja hinnankorotuksesta lokakuussa.

Moilla ei ole näköjään mobiilivarmennetta, joten skip. Elisalla tyrkyttävät ~2e/kk lisäveloituksella sitä turvapakettia tms joka sisältää mobiilivarmenteen, ainakni minulle tokaisi chatista että mobiilivarmenne joka tapauksessa erikseen kk-maksullinen.

Sitten taas 12kk päästä joku uus veivailu...
Jouduin aktivoimaan liittymän dna:lla, jotta siirto lähti voimaan. Normaalisti kai aktivointi menee läpi automaattisesti, kun vastaanottaa sim-kortit kotiin. Sain siis aktivoinnin jälkeen tarkan siirtopäivän dna:lta ja sitten liittymän vaihdos näkyi telialla. Melkein heti aktivoinnin jälkeen olisi tuon sivun kautta päässyt tilaamaan liittymän, mutta chatistä tilasin 4g:n 50M 5e/kk (12kk) lisäksi vielä.

Kaveri laittoi Turun Hansakorttelista. Myyjä häipyny ständiltä ja ei mitään puhelinnumeroa tai yhteystietoja. Ei näin MOI!

Edit: Info osas kuulemma infota, että moin ständi on ollut tyhjänä koko päivän. 😂

IMG-20250828-WA0003.jpg

Viimeksi muokattu:
Kaveri laittoi Turun Hansakorttelista. Myyjä häipyny ständiltä ja ei mitään puhelinnumeroa tai yhteystietoja. Ei näin MOI!

Edit: Info osas kuulemma infota, että moin ständi on ollut tyhjänä koko päivän. 😂

Tässä on ilmeisesti lopputulos siitä, että tulostimia ei ole MOI:lla varaa pitää myyntipisteillä.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 352
Jäsenet
78 964
Uusin jäsen
Salesson

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom