Soittopyyntö laitettiin Telian nettisivujen kautta. Ja tosiaan jäi mainitsematta että molemmat tarjoukset 12kk määräaikaisuuksia.Mitä kautta saitte tuon Telian tarjouksen? Myymälästä, puhelimitse…?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Soittopyyntö laitettiin Telian nettisivujen kautta. Ja tosiaan jäi mainitsematta että molemmat tarjoukset 12kk määräaikaisuuksia.Mitä kautta saitte tuon Telian tarjouksen? Myymälästä, puhelimitse…?
Liittymät - Globetel
globetel.fi
Tälläiseen törmäsin jonkun sivuston kautta. Kokemuksia?
Itsellä roikkuu yksi numero ilman varsinaista käyttöä, samaan aikaan se on vähän jokapuolella milloin missäkin käytössä. Tuossa nyt pientä kk maksua tarjolla.
Ja samalla minuutilla tuohon postattiin Telian halpa liittymä, eli taas menee mietintään. Mitään parinkympin liittymää en halua.
Suosittelen kyllä nappaamaan esim tuolla hinnalla millä mä sain.
Mobiilivarmenteesta moni täällä puhuu, en ole itse käyttänyt, mutta:
Mobiilivarmenteen käyttöönotto ja käyttö on maksutonta liittymäasiakkaillemme kotimaassa.
Luulen että tuostakin hinnasta olisi teoriassa vielä varaa viilata, koska sain sen chatissa. En jaksanut
Taisi olla jopa 24kk
Enpä ollut täällä käynyt 5 vuoteen, joten hyvä sattumaMobiilivarmenne on kyllä ihan ehdoton, enkä itse osaisi olla ilman sitä.
Hyvä että sun postaus sattui samaan aikaan, pitää oikeasti kysellä tuota. Toinen liittymä on DNA, mutta eihän sitä tiedä jos menis kumpikin vaihtoon. Tulee nää DNA määräaikaiset parasta ennen päiville näitä aikoja - ja kilpailutus alkaa.
Globetel on ollut pitkään, pienempi toimija. Mutta jos on numero ilman käyttöä/kulutusta, niin Elisan latausliittymä taitaa kyllä olla edelleen edullisin. Ei kuukausimaksua, vain 12kk välein lataus nykyään.Tälläiseen törmäsin jonkun sivuston kautta. Kokemuksia?
Itsellä roikkuu yksi numero ilman varsinaista käyttöä, samaan aikaan se on vähän jokapuolella milloin missäkin käytössä. Tuossa nyt pientä kk maksua tarjolla.
Ja samalla minuutilla tuohon postattiin Telian halpa liittymä, eli taas menee mietintään. Mitään parinkympin liittymää en halua.
Löysin vian.Chromella oli sama ongelma, maksoin Firefoxilla lopulta.
Nyt soittivat Telialta ja päivittävät liittymän 300M 14.99 kk, + 50e lidl 24kk ei määräaikaisuuttaTänään Elisalta soiteltiin ja otin 400M 5g liittymät, 12kk määräaikaisen, Telialla ei ollut chatissa tarjota, kuin 17.99 200M 5g, + 80 euron lidl lahjakortti. (kuitenkin 12kk määräaikainen). Olen vielä siirtymässä Elisalle."paras" 300M hinta olisi ollut 25e 24kk etuhinta.
Tuli tuossa kilpailutettua eri liittymiä. Telian 4G puhelinliittymä maksoi ennen noin 20 euroa kuussa, ja 100M mobiililaajakaista lähenteli jo 30 euron kuukausihintaa. Laiton molemmat puhelinnumerot siirtymään Moille.
Soittopyyntö Telialle, ja sain pyytämällä 4G 100M puhelinliittymän 7,99 eurolla kuussa. Tarjouksen sai sovittua kahdeksi vuodeksi, ja lahjakortti tuli myös mukaan. Kiitos tästä vinkanneelle käyttäjälle.
4G 200M mobiililaajakaista irtosi 11 eurolla kuussa vuoden kestävällä sopimuksella. Lisäksi tuli myös 8,99 avausmaksu, jota ei pystytty poistamaan.
Vähän kuumotti tuo kilpailutus, jos jokin menisi syystä tai toisesta pieleen. Mutta nyt se on todistettu, että eri operaattorien välinen kikkailu tuottaa tulosta. Olen todella tyytyväinen.
Oli mobiilinettinä Elisa tuplakaista 50M 5€/kk kun kotona laajakaista, mutta se pomppasi nyt vuoden jälkeen 20,99€/kk. Mistäköhän saisi tuollaisen vitosella tai vaikka kympillä kuussa? Winback tarjoukset eivät päde omalla kohdalla kun puhelinliittymänä latausliittymä käytön mukaan.
Ei tarvitse välttämättä odotella. Telian chat bot tiesi, että olen vaihtamassa toiselle operaattorille, joten se ehdotti heti jotain tyyliin: "Haluan jäädä asiakkaaksi ja tiedustella tarjouksia" Tms. Painoin siitä ja yhdisti heti asiakaspalvelijalle.Kuullostaa uskomattomilta nämä viestit miten halvalla porukka saa näitä liittymiä.
Itse löydä mistään alle 22€/kk tjms. Pitäisi sitten vaihtaa operaattoria ja odotella että nykyiseltä operaattoreilta tulisi jotain vatsa viesstejä että hinta tippuisi johonki 10€/kk hujakoille, ei vaan jaksa.
Mulla on kaksi rajattomilla datoilla, viesteillä sekä puheluilla ja oon aina saanut pidettyä hinnan alle 22€/kk.
Niin ja se vielä pisti silmään että ainakin elisalla maksaa nykyään puhelut kiinteään verkkonumeroihin eli esim 09, 02 jne.
Tää viesti on hieman ristiriitainen. Annat ymmärtää, että haluaisit halvempia liittymiä mutta samassa virkkeessä toteat ettet jaksa toimia asian eteen. Ensimmäistä kertaa kilpailutuksen tekeminen voi tosiaankin tuntua vaikealta mutta jos olet valmis uhraamaan ~muutaman tunnin aiheeseen tutustumiseen niin seuraavina kilpailutuskertoina homma onkin jo huomattavasti helpompaa ja nopeampaa. Mielestäni ihan hyvä vaihtokauppa kun miettii miten paljon rahaa tällä säästää. Motivaatioksi voin kertoa, että vuodesta 2016 lähtien oma keskimääräinen liittymähintani on ollut ~8€/kk (lähes aina semmoinen Perus 4G-liittymä, jossa puhelut ja SMS erikseen). Mediaani noin 7€. Siitä voit halutessasi laskea paljonko olen näiden vuosien aikana säästänyt jos vertaat vaikka tuohon sinun 22€/kk hintaan.Kuullostaa uskomattomilta nämä viestit miten halvalla porukka saa näitä liittymiä.
Itse löydä mistään alle 22€/kk tjms. Pitäisi sitten vaihtaa operaattoria ja odotella että nykyiseltä operaattoreilta tulisi jotain vatsa viesstejä että hinta tippuisi johonki 10€/kk hujakoille, ei vaan jaksa.
Mulla on kaksi rajattomilla datoilla, viesteillä sekä puheluilla ja oon aina saanut pidettyä hinnan alle 22€/kk.
Niin ja se vielä pisti silmään että ainakin elisalla maksaa nykyään puhelut kiinteään verkkonumeroihin eli esim 09, 02 jne.
Kyllä se Teliallakin on nykyisin noihin niin kutsutuihin lankapuhelinnumeroihin soittelu hinnaltaan 0,099 €/min eli käytännössä 10 senttiä per minuutti. Selviää esimerkiksi hinnastosta (Hinnastot | Laskutus ja hinnastot | Asiakastuki | Telia). Toki niin kauan kuin aiemmin vanhoilla ehdoilla sovittua tarjousjaksoa on vähintään etuhinnan muodossa jäljellä, Telia ei huononna kyseisiä ehtoja mielivaltaisesti, toisin kuin vaikka Elisa.Telialla taisi olla sama, lankaliittymiin maksaa sentin per minuutti
Mulle ei ainakaan vain mene ymmärrykseen että miksi tuo pitää tehdä kilpailutuksen kautta. Jos ja kun kerran pystytään myymään liittymiä alle kympillä ihan helposti, niin eikö mitään järkihintaisia ja muutenkin järkeviä liittymiä muuten voi myydä kun huudattamalla?Tää viesti on hieman ristiriitainen. Annat ymmärtää, että haluaisit halvempia liittymiä mutta samassa virkkeessä toteat ettet jaksa toimia asian eteen. Ensimmäistä kertaa kilpailutuksen tekeminen voi tosiaankin tuntua vaikealta mutta jos olet valmis uhraamaan ~muutaman tunnin aiheeseen tutustumiseen niin seuraavina kilpailutuskertoina homma onkin jo huomattavasti helpompaa ja nopeampaa. Mielestäni ihan hyvä vaihtokauppa kun miettii miten paljon rahaa tällä säästää. Motivaatioksi voin kertoa, että vuodesta 2016 lähtien oma keskimääräinen liittymähintani on ollut ~8€/kk (lähes aina semmoinen Perus 4G-liittymä, jossa puhelut ja SMS erikseen). Mediaani noin 7€. Siitä voit halutessasi laskea paljonko olen näiden vuosien aikana säästänyt jos vertaat vaikka tuohon sinun 22€/kk hintaan.
Jos saavuttaakseen alempia hintoja, edellytetään kuluttajalta kilpailutuksen suorittamista, joka voi osalle olla uuvuttavaa jo ennakoivana ajatuksena.Mulle ei ainakaan vain mene ymmärrykseen että miksi tuo pitää tehdä kilpailutuksen kautta. Jos ja kun kerran pystytään myymään liittymiä alle kympillä ihan helposti, niin eikö mitään järkihintaisia ja muutenkin järkeviä liittymiä muuten voi myydä kun huudattamalla?
No syy tällä on päivänselvä. Kaikki ei kuitenkaan kilpailuta, joten operaattori tekee enemmän rahaa niistä liittymistä. Kaikki ei myöskään muista kilpailuttaa kun edellinen tarjous päättyy -> maksavat kovempaa hintaa kunnes huomaavat.Mulle ei ainakaan vain mene ymmärrykseen että miksi tuo pitää tehdä kilpailutuksen kautta. Jos ja kun kerran pystytään myymään liittymiä alle kympillä ihan helposti, niin eikö mitään järkihintaisia ja muutenkin järkeviä liittymiä muuten voi myydä kun huudattamalla?
Mobiilivarmenteen kanssa pitää sitten muistaa, että se on "onko sulla liittymäasiat kunnossa" tyyppien tekemä eli ei kovin turvallinen identiteettivarkauksien kannalta. Häirinnänestokoodi ehdottomasti käyttöön ja silti pitää varmistaa mihin palveluun on koodiaan syöttämässä.Täytyypä ottaa tuo mobiilivarmenne käyttöön, en ollut aikasemmin asiaa tutkinut. Ei tarvii sitten pankkitunnuksilla kirjautua, ja mahdollisen huijauksen kohdalla eivät pääse tilille. Jos siitä on muuta arvaamatonta hyötyä niin avatkaa ihmeessä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.