Eilen tuli miuleTänään saapui lahjakortti, pikkupakettina minullekkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen tuli miuleTänään saapui lahjakortti, pikkupakettina minullekkin.
Chatissa puheli, että otti yhteyttä toimituksiin, varmaan kuukauden kuluessa lähetetään... Vihaisen loppuchatin tulos oli se, että omapostiin kilahti nyt illalla ilmoitus pikkupaketista telialta...Lukaisin pitkästä aikaa tätä ketjua ja muistinkin, että pitäisi olla lahjakortteja tulossa. 11.12.2025 päivitetty liittymät, "lahjakortit toimitetaan noin 2,5kk kuluessa, jos blaablaa". No, melkein 3kk mennyt, mutta ei ihan. Otin kuitenkin chattiin yhteyttä. Lupasi "Jimi" hoitaa asian kuntoon samalla kun toisesta suupielestä yritti myyntiä. Katsotaanpa pitääkö tälläkin kertaa olla kolme kertaa yhteydessä chattiin ennenkuin lahjakortit saapuu...
Milloin näihin 100m rajattomiin on tullu jatkoa tekstiviestin muodossa?
Tarkistin niin näköjään tasan 10pv kun hinta muuttuu 32,95€.
Kannattaako nyt alkaa jo siirtelemään muualle?
Ei löydy vieläkään salaista "etua" numerolla. Siirränkö kylmästi vai onko jostain chatista saanut apuja?
On kyllä harvinaisen vittumainen firma. Marras-joulukuussa hyppäsin kelkaan ja kahdesti saanut asiakaspalvelijan chatissa mykkäkouluun. Yhtä monesti ollut kuluttajaviranomaisiin yhteydessä. Helvetti, kolmen kuukauden aikana!Telian kikkailusta lahjakorttien toimittamisessa on lukuisia valittelevia viestejä (myös mun) heidän yhteiso.telia.fi-sivuilla. Onko tuottavammaksi nähty korttien unohtaminen kuin niiden toimittaminen?

Lasten kellopuhelin liittymiä kannattaa katsellaItse kaipaan sellasta littymää jossa netti olis vaikka 1mb ja kuukausi hinta alle 10e,harvempi vanhus tarvii PUHELIMEENSA mitään 100mb nettiä yms.Aikoinaan itsellä oli elisan liittymä jossa oli 1mb netti ja kk maksu 6,90e,nykyään kk maksu 19,90 ja netti 10 vai 100mb jota en edes tarvitse,eli maksan 13e/kk turhasta.
Yritin kans noita vanhanaikaiseen viittaavia liittymiä viimeksi vaihtaessa kysellä Elisalta, DNA:lta ja Telialta. Ei saa enää sellaista liittymää mikä maksaisi alle 10€/kk kuin winbackina operaattorin vaihdon yhteydessä. Sitten ei millään meinaa enää olla toistaiseksi voimassa olevia myöskään samoin tarjolla kuin ennen.Itse kaipaan sellasta littymää jossa netti olis vaikka 1mb ja kuukausi hinta alle 10e,harvempi vanhus tarvii PUHELIMEENSA mitään 100mb nettiä yms.Aikoinaan itsellä oli elisan liittymä jossa oli 1mb netti ja kk maksu 6,90e,nykyään kk maksu 19,90 ja netti 10 vai 100mb jota en edes tarvitse,eli maksan 13e/kk turhasta.
Näissä on kai operaattorikohtaisia eroja valvonnassa. Jollain operaattorilla olen kuullut huhua liittymiä suljettavan jos laitetyyppi on eri. Esim. tableteille yms tarjottuja laitenettejä älypuhelimessa tms.Lasten kellopuhelin liittymiä kannattaa katsella
Huhuja on ollut, mutta täällä oli kaksi kelloliittymää käytössä vajaan vuoden eikä mitään valvontaa kyllä ollut. Elisan liimatukka jollain kojulla sanoikin että tuskin niitä valvotaan. Tosin aika skeptinen olin tuohon kommenttiin.Yritin kans noita vanhanaikaiseen viittaavia liittymiä viimeksi vaihtaessa kysellä Elisalta, DNA:lta ja Telialta. Ei saa enää sellaista liittymää mikä maksaisi alle 10€/kk kuin winbackina operaattorin vaihdon yhteydessä. Sitten ei millään meinaa enää olla toistaiseksi voimassa olevia myöskään samoin tarjolla kuin ennen.
Tykkäisin dual simmissä pitää henk.koht. liittymää vain vastailuun kun data liikkuu työnantajan liittymän kautta joka tapauksessa. Enkä tykkää näistä liittymätyypeistä, missä ollaan operaattorin kanssa naimisissa 12kk tai 24kk ja pahimmillaan etuhinta 12kk ja soppari 24kk jolloin jälkimmäinen vuosi sikahintaan.
Näissä on kai operaattorikohtaisia eroja valvonnassa. Jollain operaattorilla olen kuullut huhua liittymiä suljettavan jos laitetyyppi on eri. Esim. tableteille yms tarjottuja laitenettejä älypuhelimessa tms.
Täytyy kokeilla joskus. Siinä vaiheessa vois olla tosin hauska nähdä ilme kun joku käsittelee tilausta, jossa tilaan numeronsiirtoa 100M 5G-liittymästä kellopuhelinliittymäänHuhuja on ollut, mutta täällä oli kaksi kelloliittymää käytössä vajaan vuoden eikä mitään valvontaa kyllä ollut. Elisan liimatukka jollain kojulla sanoikin että tuskin niitä valvotaan. Tosin aika skeptinen olin tuohon kommenttiin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.