Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan hyvältä vaikuttaa, eikä minua kyllä muutenkaan kuumuus haittaa, kunhan vaan hotellissa toimii ilmastointi kunnolla. Se ei vaan noissa eteläisen Euroopan hotelleissa ole aina itsestäänselvyys, vaikka olisi kuinka monta tähteä luokittelussa.
No, jos käy tukalaksi, niin hotellilla on sentään kasa uima-altaita ja meri on 20m päässä hotellin pihasta, niin eiköhän tuolla pärjää.![]()
Itse kyselin vasta samaa tuossa, pari vastausta tulikin..Mistä kannattaa ottaa omavastuunpoisto autovakuutukseen? Saksaan ensi viikolle olisi tarvetta. Aika harvoin tulee vuokrattua, joten vuosivakuutus ei välttämättä, jos ei sitten kovin edukas. Bank Norwegianin kortti on, joten se on yksi vaihtoehto.
Rentalcars.com ja sieltä naksuttelet lisäturvaa. Joissakin maissa on suoraan 0e omavastuu joissain ei ole. Olen ostanut pari kertaa sen extravakuutuksen ja tiskillä vielä näyttänyt tulostetun lapun siitä että vakuutukset on kaikki kertaa kaikki ja ei ongelmia. Amerikassa tuohon kuului myös hinaus/replacement mutta siitä ei ole kokemusta. Vähemmän yllättäen lomakohteissa rentalcars kauttakin varatuissa oli normaali kusetusmeininki eli tiskillä piti muka vielä maksella jotain extramaksuja että eivät ota deposittia kortilta vaikka se on täysin normaalia. Rentalcars on käsittääkseni maailman suurimpia vuokra-auto välittäjiä ja minulla ei ole koskaan ollut niiden kautta varatuissa ongelmia. Hinnat ovat etukäteen varatuissa myös usein halvempia kuin suoraan firmojen omilta sivuilta.Mistä kannattaa ottaa omavastuunpoisto autovakuutukseen? Saksaan ensi viikolle olisi tarvetta. Aika harvoin tulee vuokrattua, joten vuosivakuutus ei välttämättä, jos ei sitten kovin edukas. Bank Norwegianin kortti on, joten se on yksi vaihtoehto.
Tämä on siis Norjan maksuihin liittyvä asiakkaan tunnus. Kysyin jo heiltä että laitetaanko tämä kohtaan "Viesti laskun saajalle" Odotan vastausta....
Jos siis joku on jo maksellut näitä KID maksuja niin mielelläni otan infoa vastaan.![]()
![]()
Syksyllä menossa italiaan ja täytyypä tuo centauro katsoa, ainakin alustavasti näytti hinta hyvälle. kiitos vnkistä!Taannoin kyselin kommentteja halvemmista autovuokrausfirmoista. Tosiaanin Italiassa tuli käytyä ja päädyin vuokraamaan auton Centauron kautta
Centauro ainakin Espanjassa ottaa liki tonnin katevarauksen vuokrauksen yhteydessä mahdollisten vahinkojen ym takia. Kannattaa varautua siihen, ja katsoa suurennuslasin kanssa koko auto läpikotaisin, ennen kuin hyväksyt sen. Pieninkin naarmu, mitä ei ole lappuun merkattu kannattaa käydä ilmoittamassa tiskille, ennen kuin hyppäät ratiin. Kaksi kertaa olen heiltä vuokrannut auton ja kummallakin kerralla autossa oli vahinkoja, joita ei oltu merkattu, mutta merkkasivat sitten minun nähden kun niistä ilmoitin. Eli mielestäni aika selkeä rahastuskeino heille joka mahdollistaa halvat vuokraushinnat.Syksyllä menossa italiaan ja täytyypä tuo centauro katsoa, ainakin alustavasti näytti hinta hyvälle. kiitos vnkistä!
Centauro ainakin Espanjassa ottaa liki tonnin katevarauksen vuokrauksen yhteydessä mahdollisten vahinkojen ym takia. Kannattaa varautua siihen, ja katsoa suurennuslasin kanssa koko auto läpikotaisin, ennen kuin hyväksyt sen. Pieninkin naarmu, mitä ei ole lappuun merkattu kannattaa käydä ilmoittamassa tiskille, ennen kuin hyppäät ratiin. Kaksi kertaa olen heiltä vuokrannut auton ja kummallakin kerralla autossa oli vahinkoja, joita ei oltu merkattu, mutta merkkasivat sitten minun nähden kun niistä ilmoitin. Eli mielestäni aika selkeä rahastuskeino heille joka mahdollistaa halvat vuokraushinnat.
Taannoin kyselin kommentteja halvemmista autovuokrausfirmoista. Tosiaanin Italiassa tuli käytyä ja päädyin vuokraamaan auton Centauron kautta (joku siitä muistaakseni vinkkasi täällä). Homma rokkasi hyvin. Otin suoraan heidän sivujen kauttaan, kun siihen kuului kaikki vakuutukset ja hinta ei ollut kuin ihan vähän enemmän kuin vaikkapa expedian kautta. Ja myöskään mitään vakuutta autoon liittyen ei tarvinnut tästä johtuen höylätä kortilta. Ainoastaan bensan takia tehtiin n. 100e katevaraus ja se vapautui seuraavana päivänä kun palautin auton tankattuna. Niin ja positiivista oli autoa noudettaessa, että se oli vai nimmari paperiin ja menoksi. Ei koitettu kaupata mitään ja olin tehnyt tunnistautumisen heidän puhelinsovelluksen kautta. Kesti siis varmaan kaksi minuuttia koko autovuokraamossa käynti. Noudettaessa autoa sanottiin, ettei autoa tarvitse tarkastaa kun on vakuutuukset kunnossa mutta silti auton tarkastin. Palauttaessa mies tsekkasi että tankki on täynnä, kopautti kerran rystysellä tuulilasiin ja sano että homma on ok![]()
Juuri muutama viikko sitten Norjan risteilyltä palanneena: jep, Geiranger on todella upea kokemus. Geirangerfjord and Nærøyfjord ovat Unescon maailmanperintökohteita, joka tarkoittaa sitä, että ne tulevat lähivuosina poistumaan risteilyjen reiteiltä. Tänä vuonna ainakin Royal Caribbeanin kautta pääsi näihin suhteellisen hyvällä hinnalla, mutta ensi kesän reissut näyttävät olevan 2 tai jopa 3 kertaa kalliimpia kuin tänä vuonna. Vuoden 2025 matkoja eivät ole vielä julkaisseet ja 2026 noihin kahteen ei enää sitten pääsekään.Ps. Geiranger on kyllä melkoinen kokemus tasamaan tallaajalle. Tuonne kun pääsisi risteilemään...![]()
Centaurolta Espanjassa pari kertaa vuokrannut heidän omien sivujen kautta. Täysin vakuutettu, polttoaineesta tekivät kortille muistaakseni 60€ varauksen mikä tuli seuraavana päivänä takaisin kun auto oli palautettu.Centauro ainakin Espanjassa ottaa liki tonnin katevarauksen vuokrauksen yhteydessä mahdollisten vahinkojen ym takia. Kannattaa varautua siihen, ja katsoa suurennuslasin kanssa koko auto läpikotaisin, ennen kuin hyväksyt sen. Pieninkin naarmu, mitä ei ole lappuun merkattu kannattaa käydä ilmoittamassa tiskille, ennen kuin hyppäät ratiin. Kaksi kertaa olen heiltä vuokrannut auton ja kummallakin kerralla autossa oli vahinkoja, joita ei oltu merkattu, mutta merkkasivat sitten minun nähden kun niistä ilmoitin. Eli mielestäni aika selkeä rahastuskeino heille joka mahdollistaa halvat vuokraushinnat.
Suomalaisia vuokraajia?Centaurolta Espanjassa pari kertaa vuokrannut heidän omien sivujen kautta. Täysin vakuutettu, polttoaineesta tekivät kortille muistaakseni 60€ varauksen mikä tuli seuraavana päivänä takaisin kun auto oli palautettu.
Toki, varsinkin Aurinkorannikolle mennessä mieluusti suosisin suomalaisia vuokraajia mutta autot on melko kuppasia pösöjä ja hinta on sama. Centaurolta olen aina saanut ihan uuden kiesin vaikka halvimpia olen ottanut.
Kerran on yritetty kusettaa (kyseisessä paikassa ei ollut Hertz, Avis yms. toimijaa joten piti ottaa tuntemattomammasta) mutta silloin vuokrasin firman piikkiin (globaali yritys). Näkisin että nimenomaan firmoja koitetaan helpommin kusettaa, kun tuollaiset parit tonnit ei ole omasta pussista pois niin ne saatetaan helpommin vaan kuitata pois ja välttää vaivaa vääntää asioista. Itselläni oli silloin kuvat tallessa ja eri ihmiset hoitivat vääntämisen joten vaatimukset vedettiin aika pian pois...Suomalaisia vuokraajia?
Tämä kolhujen jne. Kanssa kusetus tuntuu olevan joku kamala pelko useilla. Itsellä varmaan liki 100 vuokrausta takana, ihan kaikenlaisista firmoista, eikä kertaakaan kukaan ole edes yrittänyt yhtään kolhua mun piikkiin laittaa. Kuinkahan yleistä noi kusetuksen nyt sitten on? Vai onko se taas se, että kusetetut huutaa ja niitä on se se joku promille kaikista?
Itsellä myös lähemmäs sata vuokrausta. Vain yksi kusetusyritys Teneriffalla ja se oli joku paikallinen ketju. Lähdössä tankki puolillaan vaikka piti olla full. Auto oli lähdössä joka kulmasta ja ovista jo valmiiksi ottanut osumaa. Kuvasin kaikki lähdössä mutta ei silti palauttaessa meinannut kelvata ennenkuin ärähdin että auto on samassa kunnossa kuin lähdössä. Deposit tuli takaisin kortille ennenkuin lento laskeutui.Suomalaisia vuokraajia?
Tämä kolhujen jne. Kanssa kusetus tuntuu olevan joku kamala pelko useilla. Itsellä varmaan liki 100 vuokrausta takana, ihan kaikenlaisista firmoista, eikä kertaakaan kukaan ole edes yrittänyt yhtään kolhua mun piikkiin laittaa. Kuinkahan yleistä noi kusetuksen nyt sitten on? Vai onko se taas se, että kusetetut huutaa ja niitä on se se joku promille kaikista?
Hmm. Kolmen päivän omavastuun poisto 66,24 €, kun Norwegianin koko vuoden kestävä vakuutus on 43 €.Rentalcars.com ja sieltä naksuttelet lisäturvaa. Joissakin maissa on suoraan 0e omavastuu joissain ei ole. Olen ostanut pari kertaa sen extravakuutuksen ja tiskillä vielä näyttänyt tulostetun lapun siitä että vakuutukset on kaikki kertaa kaikki ja ei ongelmia. Amerikassa tuohon kuului myös hinaus/replacement mutta siitä ei ole kokemusta. Vähemmän yllättäen lomakohteissa rentalcars kauttakin varatuissa oli normaali kusetusmeininki eli tiskillä piti muka vielä maksella jotain extramaksuja että eivät ota deposittia kortilta vaikka se on täysin normaalia. Rentalcars on käsittääkseni maailman suurimpia vuokra-auto välittäjiä ja minulla ei ole koskaan ollut niiden kautta varatuissa ongelmia. Hinnat ovat etukäteen varatuissa myös usein halvempia kuin suoraan firmojen omilta sivuilta.
Juuri muutama viikko sitten Norjan risteilyltä palanneena: jep, Geiranger on todella upea kokemus. Geirangerfjord and Nærøyfjord ovat Unescon maailmanperintökohteita, joka tarkoittaa sitä, että ne tulevat lähivuosina poistumaan risteilyjen reiteiltä. Tänä vuonna ainakin Royal Caribbeanin kautta pääsi näihin suhteellisen hyvällä hinnalla, mutta ensi kesän reissut näyttävät olevan 2 tai jopa 3 kertaa kalliimpia kuin tänä vuonna. Vuoden 2025 matkoja eivät ole vielä julkaisseet ja 2026 noihin kahteen ei enää sitten pääsekään.
![]()
![]()
Oliko tuo nyt Sintran linnoitus, se oli kyllä hieno todella. Lissabonin se keskustalinnoitus oli aika jees kans. Siellä näet riikinkukkoja ihan luonnossa jos et ennen moisiin ole törmännyt.Tuli varattua lennot ja majotukset Lissaboniin syksyksi... Reissun päätarkoitus on käydä tsekkaamassa Aphex Twin paikallisilla festareilla. Oon tuolla kuitenkin muutaman yön, mitähän kaikkea muuta siellä kannattaisi tehdä?
Passista kyssäri: pystyykö yhdellä ajanvarauksella koko perhe jättämään omat hakemuksensa vai onko jossain joku rajoitus, että vain yksi henkilö per varattu aika? En löytänyt googlen avulla vastausta.
Passista kyssäri: pystyykö yhdellä ajanvarauksella koko perhe jättämään omat hakemuksensa vai onko jossain joku rajoitus, että vain yksi henkilö per varattu aika? En löytänyt googlen avulla vastausta.
Varaa ajat kerralla koko perheelle. Jos koko perhe on tulossa jättämään yhdessä saman lupatyypin hakemukset, voit liittää kaikkien henkilötiedot samaan varaukseen, jolloin järjestelmä pyrkii löytämään teille peräkkäiset ajat samalta palvelutiskiltä.
Ajat on mitoitettu aiheittain niin, että yhden ajan sisällä ehditään käsitellä yksi asia, esimerkiksi yhden henkilön yksi hakemus. Jos sinulla on useampi asia tai varaat aikaa useammalle henkilölle, tarvitset jokaiselle oman ajan.
Jos kaikki asiat ovat samaa lajia, esimerkiksi passit koko perheelle tai useampi ase yhtä aikaa tarkastukseen, ajat voi varata yhtenä kokonaisuutena, jolloin ne hoidetaan peräkkäin samalla tiskillä. Napsauta "Lisää toinen henkilö tai asia" -painiketta niin monta kertaa, että jokaiselle asialle on oma rivinsä. Jos esimerkiksi perheenjäseniä on tulossa kerralla kolme ja heistä kaikille haetaan passia ja yhdelle lisäksi henkilökorttia, tarvitaan yhteensä neljä aikaa eli neljä riviä.
Itse hain keväällä TRE 3kpl passeja yhdellä varauksella.Passista kyssäri: pystyykö yhdellä ajanvarauksella koko perhe jättämään omat hakemuksensa vai onko jossain joku rajoitus, että vain yksi henkilö per varattu aika? En löytänyt googlen avulla vastausta.
Tarvitsee jokaiselle oman ajanvarauksen, kuten ajanvarauksen etusivulla lukee, ks. lainaus alla. Järjestelmä mahdollistaa peräkkäisten aikojen varaamisen kerralla koko perheelle.
Lisää tarkentavaa tietoa löytyy klikkaamalla "OHJE" ajanvaraus-sivulla:
Itse hain keväällä TRE 3kpl passeja yhdellä varauksella.
Edit: 1 aikuinen ja 2 alle 18v lasta
Hain keväällä pesueelle passit, eikä kuvia ollut vielä ajanvarausvaiheessa. Tais olla niin, että ajat pystyy varaamaan vaikkei hakemusta olisikaan tehnyt, eikä hakemusta tarvitse erikseen liittää ajanvaraukseen (ajanvarauksessakin taidettiin hetua tarvita). Eli muistaakseni tein ajanvarauksen hyvissä ajoin että sain varattua hyvän asiointiajan ja kuvat ja hakemuset hoidin vasta lähempänä ajankohtaa. Tämä tietysti vain silloin, kun tiedät että asemalla pitää käydä, esimerkiksi lapsille passeja haettessa.Kiitos! Aikaa passinhakuun ei ilmeisesti voi hakea ennen kuin on valokuva? Se pitää lähettää ilmeisesti passiaikaa varatessa, eikö?
Rentalcars.com ja sieltä naksuttelet lisäturvaa. Joissakin maissa on suoraan 0e omavastuu joissain ei ole. Olen ostanut pari kertaa sen extravakuutuksen ja tiskillä vielä näyttänyt tulostetun lapun siitä että vakuutukset on kaikki kertaa kaikki ja ei ongelmia. Amerikassa tuohon kuului myös hinaus/replacement mutta siitä ei ole kokemusta. Vähemmän yllättäen lomakohteissa rentalcars kauttakin varatuissa oli normaali kusetusmeininki eli tiskillä piti muka vielä maksella jotain extramaksuja että eivät ota deposittia kortilta vaikka se on täysin normaalia. Rentalcars on käsittääkseni maailman suurimpia vuokra-auto välittäjiä ja minulla ei ole koskaan ollut niiden kautta varatuissa ongelmia. Hinnat ovat etukäteen varatuissa myös usein halvempia kuin suoraan firmojen omilta sivuilta.
Olen tässä parit viimeiset vuokrauseni tehnyt sellaisen palvelun kuin QEEQ.com -kautta. Positiivinen yllätys siellä oli mm. se, että vuokrauksen jälkeen järjestelmä jäi itse kyttäämään hintaa ja jos ns. peruutus oli vielä mahdollinen ja vuokraamo laski vastaavan vuokrauksen hintaa, niin palvelu varasi auton uudelleen edullisemmalla hinnalla ja palautti vuokrauksen jälkeen tämän erotuksen. Olisi mukava nähdä vastaava hotelleille. Jatkossa aion siis tehdä vuokraukset ajoissa, ilman huolen häivää hinnasta tai ns. parhaasta hinnasta. Yksi oleellinen lisäseikka näiden ehdoissa oli, että auto pitää palauttaa silloin kun siellä on joku ns. vastaanottamassa sitä eikä vain jättää vuokraamolle ja tiputtaa avaimia lokeroon.
Italiassa vuokrasin juuri itse pari autoa noin viikoksi kerrallaan: Sicily by Car ja Locauto. Kummankaan kanssa ei mitään ongelmaa, jälkimmäinen ehdotteli jotain kokortuksia autoluokkaan kohtuuhintaan ja yritti enemmän tyrkyttää lisävakuutuksia, jotka olin tuon Qeeq:n kautta ottanut. Ensimmäisen vakuus oli about 800 € ja toisella 500 €. Ja tosiaan jos autoja vuokraa putkeen, niin nämähän katevaraukset menevät helposti päällekäin. Tästä samaisesta syytä oikeastaan alunperin tuota luottokortin luottorajaa tuli nostettua.
Edellisiin verrattuna kun katsoo arvosteluja vaikka tuosta Centauroa, niin kyllä minä ainakin miettisin kahdesti...
Mulla oli viimeksi kans hyviä kokemuksia Centauriosta, ainut negatiivinen juttu oli kun varasin Centauron auton muuta kautta ja otin erillisen vakuutuksen - niin Centauro sano että se on sen varaussivuston kautta ja paska vakuutus. Olisivat halunneet myydä vielä oman lisäksi…
Tuo vuokraamoiden vakuutuskusetus ja joka kerta tiskillä alkava upgrade-tuputus on tosiaan monta kertaluokkaa pahempaa syöpää kuin feissarit kauppakeskuksissa. Jos löytyisi vuokraamo mistä saa joka kerta sitä mitä on tilannut, eikä tarvitse kuunnella noita tuputuksia tai pelätä vedätystä olemattomista naarmuista tms, niin käyttäisin sitä joka kerta, mutta ei ole vielä tullut moista ihmettä vastaan.Sitä se joka paikassa, ainakin itselläni ollut (jos siis varannut kolmannen osapuolen kautta). Tähän lisäksi vielä koitetaan tuputtaa upgrade auton suhteen, niin kovana saa pysyä siinä tiskilläBudgetin kanssa mennyt parilla jenkkireissulla niin pahasti hermot, että sieltä en varaa enää mitään
loppujen lopuksi auto on aina saatu ja palautuksessa ei ole ollut ongelmia, mutta se inttäminen ja kusettaminen siinä tiskillä menee itsellä yli hilseen.
Espanjassa Malagassa on tullut käytettyä All In Car hireä joka toimii kerta toisensa jälkeen täydellisesti. Ei pakkomyyntiä, ei kikkailuja ja uudet autot.Tuo vuokraamoiden vakuutuskusetus ja joka kerta tiskillä alkava upgrade-tuputus on tosiaan monta kertaluokkaa pahempaa syöpää kuin feissarit kauppakeskuksissa. Jos löytyisi vuokraamo mistä saa joka kerta sitä mitä on tilannut, eikä tarvitse kuunnella noita tuputuksia tai pelätä vedätystä olemattomista naarmuista tms, niin käyttäisin sitä joka kerta, mutta ei ole vielä tullut moista ihmettä vastaan.
Centauro oli eka mesta jossa itse vältin tuon. Tosin se vaati sen, että oli vuokrannut auton heidän sivujen kautta. Maksoi hieman enemmän kuin third party sivustolta, mutta siihen kuului vakuutukset ja muita etuja. Ehkä italialaiset ei jaksanut vääntää englanniksi upgradeistaTuo vuokraamoiden vakuutuskusetus ja joka kerta tiskillä alkava upgrade-tuputus on tosiaan monta kertaluokkaa pahempaa syöpää kuin feissarit kauppakeskuksissa. Jos löytyisi vuokraamo mistä saa joka kerta sitä mitä on tilannut, eikä tarvitse kuunnella noita tuputuksia tai pelätä vedätystä olemattomista naarmuista tms, niin käyttäisin sitä joka kerta, mutta ei ole vielä tullut moista ihmettä vastaan.
Tuo vuokraamoiden vakuutuskusetus ja joka kerta tiskillä alkava upgrade-tuputus on tosiaan monta kertaluokkaa pahempaa syöpää kuin feissarit kauppakeskuksissa. Jos löytyisi vuokraamo mistä saa joka kerta sitä mitä on tilannut, eikä tarvitse kuunnella noita tuputuksia tai pelätä vedätystä olemattomista naarmuista tms, niin käyttäisin sitä joka kerta, mutta ei ole vielä tullut moista ihmettä vastaan.
Taas vähän tyhmempää, mutta kuitenkin tärkeää kysymystä välin. Mites te jotka olette ostaneet kohteessa prepaid liittymän niin saako liikkeissä yleensä valita minkä kokoisen sim-kortin sieltä ottaa? Eli siis että antavatko Nano vai micro simin.
Taas vähän tyhmempää, mutta kuitenkin tärkeää kysymystä välin. Mites te jotka olette ostaneet kohteessa prepaid liittymän niin saako liikkeissä yleensä valita minkä kokoisen sim-kortin sieltä ottaa? Eli siis että antavatko Nano vai micro simin.
Joo tuota selvittelinkin, että olisi tietyissä kohteissa ihan hyvä. Oma matka vaan suuntautuu paikkaan jossa tuo on vähän niin ja näin, että pelittääkö, joten parempi turvautua perinteiseen liittymäänNykyään melkein kaikki puhelimet hyväksyy e-simmin, ei tarvitse räpeltää minkään fyysisten korttien kanssa ja tuollainen on helppo netistä ostaa jo ennen reissua. Näin ainakin itse olen tehnyt jenkeissä ja kaukoidässä.
Onko kukaan käynyt Vietnamissa? Pidittekö? Varmaan mereltä, että pääsee uimaan ja toivottavasti ei ole ihan niin kuuma. Lähinnä lennothan taitaa maksaa, majoituskin tuntuu olevan halpa ja ruoka ei maksa käytännössä mitään. Erityisesti kiinnostaa kokemukset Da Nangista. Tai jos joku paikka on kivempi. Rantaloma pääasiassa siis kiinnostaa.
Kiitos. Niin kuin katsoin ennakkoon, niin hotellit ovat kyllä tosi edullisia. Vain lentoihin taitaa mennä rahat.Da Nangissa ehdoton hotellisuositus: https://fi.hotels.com/ho591386/quee...src00.00.00.0000.0000.00.0000&tab=description. Edullinen, siisti, isot huoneet ja katolla uima-allas . Da Nang muutenkin viihtyisä rantakohde. Grapilla edullista kulkea vaikka viereisessä Hoi An kaupungissa. Siellä hieman enemmän turisteja pyörimässä kuin Da Nangissa. Näin oli ainakin vuonna 2019.
Olen ollut viikon verran samassa hotellissa ja vahvat suositukset täältäkin. Hinta vs laatu todellakin kohtaa n.20€ /yö ja hiekkaranta parin minuutin päässä. Mielenkiintoisempi tapaus oli kun yhtenä aamuna hotellin parvekkeen ikkunan takana leijui kuvausdrone joka lähti takaisin keskustan suuntaan kun vetäisin verhot kokonaan auki.Da Nangissa ehdoton hotellisuositus: https://fi.hotels.com/ho591386/quee...src00.00.00.0000.0000.00.0000&tab=description. Edullinen, siisti, isot huoneet ja katolla uima-allas . Da Nang muutenkin viihtyisä rantakohde. Grapilla edullista kulkea vaikka viereisessä Hoi An kaupungissa. Siellä hieman enemmän turisteja pyörimässä kuin Da Nangissa. Näin oli ainakin vuonna 2019.
Mihin päädyit? Itsellä myös hakusessa tuo autonvuokrauksen omavastuunpoisto.Mistä kannattaa ottaa omavastuunpoisto autovakuutukseen? Saksaan ensi viikolle olisi tarvetta. Aika harvoin tulee vuokrattua, joten vuosivakuutus ei välttämättä, jos ei sitten kovin edukas. Bank Norwegianin kortti on, joten se on yksi vaihtoehto.
Mihin päädyit? Itsellä myös hakusessa tuo autonvuokrauksen omavastuunpoisto.