Ei ole kokemusta, mutta yleisesti kiertäisin nuo 3. osapuolen sivustot ihan siitä syystä että ne lentoliput omistaa tuo 3. osapuoli etkä sinä, olet "vaan" matkustaja. Toisin sanoen lippuun ei voi tehdä mitään muutoksia koska et ole lipun omistaja ja huomasitkin nyt ensimmäisen ongelma asian kanssa, koitapa korjata nimestä kirjaimia, vaihtaa lapsen henkilötyyppi oikeaksi, ihan mitään niin vaikeaa/mahdotonta. 3. osapuoli niitä muutoksia voi tehdä ja laskuttaa jokaisesta ja on tavoitettavissa parittomien viikkojen tiistaina 12-13.
Finnair ja Qatar on samaa allianssia eli kun tunget matkalaukun lähtöpäässä sisään (vaatii tiskillä käyntiä) niin niiden _pitäisi_ pystyä reitittämään se määränpäähän (ei takeita mutta näin sen pitäisi mennä). Toinen hyvä kysymys on että onko nuo liput nyt edes samaa reittiä vai 2 toisistaan erillistä lippua per suunta eli yhteensä 4 lippua meno&paluulle, tällöin se laukun eteenpäin forwardointi voi olla mahdotonta.
Puhelinpalvelusta/chätistä voi onnistua sen laukun lisääminen lipulle, mutta epäilen, sitä kannattaisi nyt ensimmäiseksi kokeilla.