Lomamatkalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Itse vien aina jokatapauksessa roskat airbnbstä ulos ja jätän kämpän muutenkin järkevään kuntoon. Varmistuu hyvät arviot sitten minunkin suuntaan. Tehnyt tuota airbnb houstausta opiskeluaikoina omassa kämpässä ja aina tykkäsin kovasti kun oli kämppä jätetty siistiksi.
Ei ole tarkoitus porsastella Airbnb:ssä vaan päättää vierailu lähtemällä aamusta juhlavaatteissa sukulaisiin. Siivous ei ole yhteensopiva lähtöpäivän ohjelman kanssa. Yhtään ylimääräistä askaretta tai stressiä ei kaivata aamuun.

Ei tästä Suomen säästä tule lasta eikä :poop:Voisi Madridin matkaa katsella, sateiden ja ukkosten yli leppeässä +30 ja palaa voittajana helteiseen Suomeen. Vaihdolliset lennot vähän arveluttaa onko 1,5 tuntia Ranskassa kuitenkin liian vähän. Konehan voi lähteä jo Suomessa myöhässä vaikka mistä syystä jolloin voi mennä juoksuksi vaihtokentällä. Kuinka lyhyillä vaihtoajoilla porukka on lennellyt?

Kohta on 30min vaihtoaika. Ja se siis koneen lähtöön. Portti varmaan aukeaa samaan aikaan , kun koneeni laskeutuu.

No enhän minä sitä voi tietää. Mitä majoittaja on kirjoittanut, hän sen päättää
Mistä sitten sitten voi tietää pitääkö vieraan siivota Airbnb asunto, jos ei ole selkeää käytäntöä siivouksesta ilmoittamiseen? En siis tiedä onko asunnon siivous vierailuun päätteeksi oletus ja jos ei tarvitse siivota, niin siitä ilmoitetaan vai onko oletus ettei tarvitse siivota jos sitä ei ole erikseen mainittu. Nyt kun kohteessa ei lue mitään siivouksesta, niin en tiedä onko asunto siivottava itse vai ei. Hankalaa.

Mistä sitten sitten voi tietää pitääkö vieraan siivota Airbnb asunto, jos ei ole selkeää käytäntöä siivouksesta ilmoittamiseen? En siis tiedä onko asunnon siivous vierailuun päätteeksi oletus ja jos ei tarvitse siivota, niin siitä ilmoitetaan vai onko oletus ettei tarvitse siivota jos sitä ei ole erikseen mainittu. Nyt kun kohteessa ei lue mitään siivouksesta, niin en tiedä onko asunto siivottava itse vai ei. Hankalaa.
Se on joo typerää Airbnbssä. Ymmärtääkseni Booking.com voi olettaa että siivous sisältyy jos ei muuta maininata. Omat jäljet on pyritty siistimään, eikä koskaan ole tullut negatiivista kohteista missä ei ole ollut mainintaa siivouksesta. Nykyisin olen kyllä aina erikseen kysynyt viestillä minkälaista siivousta edellytetään, jos ei tiedoissa lue mitään. Viimeksi omat jäljet piti olla siivottu. Toisella kertaa siivous sisältyi vaikkei varauksessa ollut siivousmaksua. Yksi suomalainen mökkiä vuokraava oli laittanut siivoustiedot varauksen jälkeen tuleviin viesteihin, 80e/yö ei ollutkaan enää niin halpaa.

No en tiiä, en oo juurikaan varannut tuolta, mutta itse pidän airbnb asuntoa ja ilmoituksessa lukee että paikka jätettävä samaan kuntoon kuin tultaessa

Statistiikka

Viestiketjuista
282 031
Jäsenet
78 335
Uusin jäsen
aamisami

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom