Nyt tuli Morrown aspasta viestiä:
"Hei,
kiitos yhteydenotostasi!
Sinulla on aktivoituna kaksi erillistä Curven sovellusta. Poistamalla toisen käytöstä ongelman pitäisi poistua.
Mikäli jotakin muuta kysyttävää ilmenee, niin otathan yhteyttä uudelleen. Myöskin lisää tietoja saat osoitteesta morrowbank.fi
Ystävällisin terveisin,
Asiakaspalvelu
Morrow Bank"
Hieno vastaus. Tämähän ei vastannut mihinkään kysymykseen mitä kysyin. Asensin kyllä Curven uudestaan kun joku sitä täällä ehdotti, mutta tein sen vasta sen jälkeen kun kortti lakkasi toimimasta.
No laitoin screenshotin Curven supportin vastauksesta, katsotaan mitä tapahtuu.
Curve tiliä saa olla vain 1kpl jos 2 se on jo väärinkäyttö ja estetään kokonaan aika nopeasti koko Curvesta.
Jos oikein muistan, ohjeena oli poistaa Morrow-kortti Curve-sovelluksesta ja kirjautua sitten ulos.
Sen jälkeen tyhjennetään Curve-sovelluksen välimuisti ja tallennustila puhelimen asetuksista sovellukset kohdasta , poistetaan sovellus kokonaan ja käynnistetään sitten taas puhelin uudelleen.
Tämän jälkeen asennetaan Curve uudelleen ja kirjaudutaan normaalisti sisään omaan Curve tiliin , ja yritetään lisätä kortti takaisin uudelleen.
Curve-sovellukselle kannattaa antaa kameran ja tallennustilan käyttöoikeudet, jotta kortin lisääminen sujuu nopeasti ja ongelmitta.
Kannattaa myös kokeilla siirtää 50 euroa Morrow-tilille ja nostaa se Morrow-kortilla automaatista.
Tällöin kortti aktivoituu uudelleen, ja käytät sitä itse – tämä voi auttaa, jos kyseessä on jokin "pehmeä" esto tai tilapäinen blokkaus. Emme toki voi olla varmoja, mutta tällainen toimenpide voi joissain tapauksissa auttaa.
Olen kuullut, että tämänkaltaiset estot voivat joskus poistua, jos kortin käyttöä todistetaan fyysisesti. Ikään kuin kortin tila siirtyisi takaisin täysin aktiiviseksi ja käyttövalmiiksi.
Jos ongelma jatkuu, suosittelisin olemaan yhteydessä Curveen esimerkiksi heidän X-tilinsä (@imaginecurve) kautta tai liittymällä Curve-aiheisiin keskusteluihin Redditissä (esim. r/Curve). Näiden kautta monet ovat saaneet nopeammin vastauksia tai edes väliaikatietoa tilanteesta.
Morrow Bankin tukeen yhteydessä – erityisesti jos Morrow-kortin lisääminen ei onnistu edes puhtaan asennuksen jälkeen.