Luottokortit

Niin jos olet siis lisännyt Morrown curveen ja curve Google walletissa. Luulin että puhuttiin siitä curve pay:stä. Niin sitä ei tarvitse.

Helpottaa maksamista. Lisäksi voi maksaa puhelimella tai kellolla ilman puhelinta ja saada s-bonukset/plussat.

Tässä tie totuus ja elämä. Androidissa plussat saa Plussa-mobiilikortti ohjelmalla kätevästi. Onko bonuksiin jotain vastaavaa?

Itse joudun nyt avaamaan S-pankin ohjelman (en kirjautumaan) että saa nfc bonukset lyötyä. Onko muuta konstia?

Tässä tie totuus ja elämä. Androidissa plussat saa Plussa-mobiilikortti ohjelmalla kätevästi. Onko bonuksiin jotain vastaavaa?

Itse joudun nyt avaamaan S-pankin ohjelman (en kirjautumaan) että saa nfc bonukset lyötyä. Onko muuta konstia?
Pari ulkopuolista sovellusta: Älybonari toimii tällä hetkellä, Mobiilibonus pitäisi olla myös tulossa.

OP platina- ja kultakorttikampanja ilmeisesti poistuu vuodenvaihteessa. Itse en ajatellut maksaa platinasta vaikka kivoja etuja onkin tullut nautittua. Onko kanssakirjoittajat ottaneet vain normaalin kortin takaisin vai onko löytynyt vastaavia tarjouksia?

OP platina- ja kultakorttikampanja ilmeisesti poistuu vuodenvaihteessa. Itse en ajatellut maksaa platinasta vaikka kivoja etuja onkin tullut nautittua. Onko kanssakirjoittajat ottaneet vain normaalin kortin takaisin vai onko löytynyt vastaavia tarjouksia?
Näköjään. Ollut tuo maksuton Goldi nyt itsellä jo monta vuotta kovalla käytöllä, mm matkavakuutusta vingutettu yli 5k€ edestä ja loungeista puhumattakaan. Hyvä kortti ollut, mutta lähtee vuoden vaihteessa pysyvästi jäähylle Amexin tilalle. Enpä ole tätä Goldia muuten käyttänyt kun matkustaessa. Morrowia käyttänyt pääsääntöisesti täällä Suomessa. OP perus debit löytyy lisäksi backuppina.

Mistä tämä tieto/info?

Noin se oli mielestäni myös 2024 ilmoitettu, ja sitten jossain vaiheessa ilmoittivat että etu jatkuu myös 2025 vuodelle. Elättelen toivoa että jatkuisi edelleen.
Saattoi hyvinkin olla ja OP ei oo tainnut vielä edes kertoa miten meinaavat muuttaa bonuksia/etuja, kun muuttuvat verotettaviksi ens vuonna.

Vielä ei kannata irtisanoa OP:n kortteja hinnannousun pelossa, koska mitään ei ole tosiaan julkistettu. Isot johtajat puhuvat suurista linjoista eivätkä tietystä korttityypistä, mutta halutessaan (kesken vuotta julkaistu, puhuuko kuluvasta vai tulevasta) tämän voi lukea siten että Platinumkin pysyy maksuttomana:
Hänen mukaansa OP jatkaa samoja etuja omistaja-asiakkaille kuin viimekin vuonna.

Hallituksen päätöksen mukaisesti bonusten verotuskäytäntö muuttuu ja kaksi miljoonaa OP:n omistaja-asiakasta joutuu maksamaan bonuksista veroa vuonna 2026.

Verokin koskee käsittääkseni tilannetta jossa bonukset ansaitaan pankkipalveluista mutta käytetään vakuutuksiin. Todennäköisesti useimmille se tyypillisin käyttö, mutta voisin hyvin kuvitella että pankkipalveluista tulee maksuttomat ilman bonusjärjestelmää jos asiointi on yli tietyn rajan. Yksinkertaisempaa kuin eri arvoisten bonusten jakaminen tms.

Statistiikka

Viestiketjuista
288 224
Jäsenet
79 461
Uusin jäsen
tturska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom