Luottokortit

Jep, tämä lienee luottokortin tarjoavan pankin palvelu nimeltä korttireklamaatio. Eli takautuvasti pyydän palauttamaan tuon muutaman kympin ja näinhän se toimii. Se ei vaan tapahdu niin nopeasti kuin VISAlla kerrotaan. Pankki odottaa yleensä casesta riippuen x viikkoa ja vaatii, että ostaja on aktiivinen osapuoli selvittääkseen aluksi asiaa myyjän kanssa. Olen tällaisen casen aiemmin joutunut reklamoimaan ja siinä tuolloin Osuuspankki vaati ennen reklamaation vastaanottoa evindenssiä siitä, että olen yrittänyt olla yhteydessä myyjään joka ei tuotetta ollut kuitenkaan lähettänyt. Nyt kun reklamoin S-pankkiin niin laitoin saatesanoiksi, että laajemmin jo todettu huijaukseksi ja toivoisin ripeää käsittelyä koska yhteydenotto ei vaikuta asiaan.
ei parin sähköpostin laittaminen kauaa kestä

okei eli nyt syksylla 2025 olet saanut uuden curvekortin (värikkäällä kuosilla) ja se toimii bonusten kanssa fyysisena korttina seka google walletin kautta S ryhman kassoilla? Lukeeko sulla fyysisessa kortissa (uudessa tai vanhassa) COMMERCIAL takapuolella? Jollei lue, se ei ole yrityskortti.

edit:
Onko työtilanteesi muuttunut jollain tavalla sinä aikana kun käytit sitä ensimmäistä korttia, mikä ei loppuaikana toiminut S bonusten kanssa? Curve korttihan tulee täysin työtilanteen mukaisesti joko business tai private.
Kyllä, uusi kortti on monivärinen. Ja kyllä, juuri tänään luin bonuskortin S-Mobiilista S-Marketissa ja sen jälkeen maksoin Google Walletiin liitetyllä Curvella joka veloitti Morrowia.

Tämä on kolmas fyysinen kortti Curvelta, olen asioinut Curven kanssa yksityishenkilönä, yhdessäkään kortissa ei ole lukenut mitään yrityskäyttöön viittaavaa. Toinen kortti vain lakkasi toimimasta puhelimen kautta ja myöhemmin uudemmat maksupäätteet eivät huolineet myöskään fyysistä korttia.

En ymmärrä miksi työnantajat ilmoittaisivat Curvelle kenenkään tietoja jos sattuu muutoksia.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 771
Jäsenet
80 115
Uusin jäsen
ekohonka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom