Luottokortit

Teitkö hakemuksen OPn verkkopankissa? Mä tein sen soittalla jolloin se tehtiin ”vaihtona” Platinumista. Hakemus hyväksyttiin perjantai iltapäivällä ja kortti tuli keskiviikkona postissa.
Jaahas, täytyykin kysellä perään. Ennenkin kyllä kovin hidasta ja huonoa palvelua oon OPssa saanut. Siksi lainat vaihdoinkin muualle.

Teitkö hakemuksen OPn verkkopankissa? Mä tein sen soittalla jolloin se tehtiin ”vaihtona” Platinumista. Hakemus hyväksyttiin perjantai iltapäivällä ja kortti tuli keskiviikkona postissa. Eli joku taitaa hakemuksessasi mättää.
Mä kanssa soitin OP:hen ja pistivät Goldin tilaukseeen saman tien. Ei mitään ongelmia ja uus kortti oli perillä nopeasti. :)

Kysyin jo aiemminkin, mutta kuinka moni matkustelee Nordea platinum luottokortin valuutus ainoana matka- matkatavaravakuutulsena?
Onko tullut ongelmia kohdalle, miten on sujunut?

Ison kotimaisen vakuutusyhtiön prosessit on varmaan ollu ayy miksi aina pitänyt jatkuvaa matkavakuutusta op tai if.

Hyödynsin OP:n ilmaisen platinakortin ja kun etu oli loppumassa päätin vaihtaa kultakorttiin. Hakemuksen täytin ennen joulua ja Joulukuun 28. päivä olivat tarkistaneet positiivisen luottorekisterin ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Onko OP tosiaan noin hidas? Nordeasta platinapäätös tuli alle viikossa ja korttikin siitä muutamassa päivässä.
Vaihdoin itse samanlailla ja kultakortti myönnettiin heti hakemuksesta ja tuli ehkä viikossa.

Jaahas, täytyykin kysellä perään. Ennenkin kyllä kovin hidasta ja huonoa palvelua oon OPssa saanut. Siksi lainat vaihdoinkin muualle.
Kysyin äsken chatissa ja kävi ilmi, että hakemus oli hyväksytty ja odotti allekirjoitusta verkkopankissa. En tiedä miksi siitä ei ollut tullut mitään ilmoitusta. No nyt on kortti tulossa.

Onko joku saanut platina amexin e-laskutusta toimimaan? Sain muka tilattua sen onnistuneesti, mutta ei vaan laskut tule verkkopankkiin.

Pankkina minulla OP.

Mitäs kaikkea Amexilla voi maksaa mistä kerryttäisi noita pisteitä? Mikään vakuutus tai rahoitusyhtiö ei taida Suomessa hyväksyä semmosella tai luottokortilla maksua, että saisi kikkailtua Amex pisteitä niistä? Tuli myös hommattua tuosta kutsukampanjasta kortti. Varmaan pidän ainakin tämän vuoden kun nuo 150k pisteet tulee. Mielellään sitten tämän vuoden ajan ottaisi pisteiden keräyksestä kaiken hyödyn irti ja maksaa kaiken mahdollisen sen kautta.

Tässä korttia edelleen odottelen postista. 13pv mennyt hyväksynnästä, eilen tuli pin koodi lappu.

Mitäs kaikkea Amexilla voi maksaa mistä kerryttäisi noita pisteitä? Mikään vakuutus tai rahoitusyhtiö ei taida Suomessa hyväksyä semmosella tai luottokortilla maksua, että saisi kikkailtua Amex pisteitä niistä? Tuli myös hommattua tuosta kutsukampanjasta kortti. Varmaan pidän ainakin tämän vuoden kun nuo 150k pisteet tulee. Mielellään sitten tämän vuoden ajan ottaisi pisteiden keräyksestä kaiken hyödyn irti ja maksaa kaiken mahdollisen sen kautta.

Tässä korttia edelleen odottelen postista. 13pv mennyt hyväksynnästä, eilen tuli pin koodi lappu.
Amexiahan ei useissa kaupoissakaan hyväksytä, eli nuo käyttömahdollisuudet on hieman rajatut. Toisaalta käytöstä kertyvät pisteet eivät ole kovinkaan arvokkaita. Avioksiksi muutettuna yksi euro/piste tekee 0,59 aviosta, ja avioksen arvo (jälleenmyyntimarkkinoilla) on luokkaa 1 snt. Eli n. 0.6% cashback, joka ei tule suoraan rahana. Selkeästi heikompi kuin morrow, samaa tasoa kuin esim norwegian.

Onko joku saanut platina amexin e-laskutusta toimimaan? Sain muka tilattua sen onnistuneesti, mutta ei vaan laskut tule verkkopankkiin.

Pankkina minulla OP.
On toiminut aiemmin, mutta joulukuun laskua ei jostain syystä ollut tullut. Huomasin tämän Amexin appista vahingossa päivä eräpäivän jälkeen ja kävin naputtelemassa itse sen maksuun. Pitää yrittää muistaa tarkkailla tuleeko lasku tässä kuussa.

Mun yksi kutsuma odottelee edelleen korttia joka hyväksyttiin 18.12. Kaikki muut lippulaput ja Pin on jo saapunut.

Aspasta sanoivat että jos ei viikkoon kuulu pitää tilata uusi kortti. Ensimmäinen kk laskukin on hänelle jo ehtinyt muodostua...

Oisko pientä hitautta heidän päässään näin vuoden vaihtuessa vai mitä lie.

Juuh. Tässä juuri paria laskua ja hankintaa olisin maksamassa (jotka oletan kortilla onnistuvan) n. tonnilla plus viikonloppuna ravintolaan menossa, niin noista olisi mielellään ottanut pisteet, mutta jääpi kyllä saamatta jos tänäänkään ei korttia näy.

Morrowin kortti tuli postissa - riittääkö 2% cashbackin saamiseen kivijalkakaupan ostoksissa kytky Google Walletiin ja mobiilimaksu, vai tarvisiko hommata Curve?

Olen ollut aina siinä uskossa että Curve vaaditaan tuohon, mutta redditin omatalous-subista löytyi pari vanhaa mainintaa Google Walletistakin.

Ei ole minusta tullu 2% googlewalletilla, tosin en oo kyllä aikoihin nyt kokeillutkaan..

Curve toimii ihan ok, mutta hidastaa maksutapahtumaa aikalailla.

Statistiikka

Viestiketjuista
297 721
Jäsenet
81 362
Uusin jäsen
haarukka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom