Me "wanhat" ja pelaaminen (+30v)

Minä asuin niin pienellä paikkakunnalla, että tuo Asteroids oli ainoa kone siellä. En muista, oliko flippereitäkään. Mutta Asteroids oli kyllä kaksinpelinä huikean hyvä.

Piti muuten sanomani, että aion pelata niin kauan kuin kapula pysyy kädessä. You can take my controller from my cold, dead fingers.
Oikein! Samaa suunnittelen minäkin. Mulla mielialaongelmat vaikuttaa pelaamiseen jonkin verran. Kun on tähän ikään voinu ruksata jo Bipolaarin ja ADHD:n potilaskaavakkesta : ACHIEVEMENT GAINED: Bipolar Disorder.

Mutta pelannut erilaisilla värkeillä 8-vuotiaasta asti ja jos saan päättää missä potkasen tyhjää niin se on jonkun hyvän pelin ääressä täydessä taisteluvarustuksessa kesken haastavan pomotappelun. Ktos!

<3

Ite tullut pelattua nappulasta asti kans, eka kone tais olla nintendo ja kun vuosituhannen vaihtumisen jälkeen sain ensimmäisen peeceen, on niillä tullutkin lähinnä pelattua. Viimevuosina on vaan ollut niin turkasen vaikea löytää mitään pelattavaa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, KCD 1 ja 2, näitä ennen jokunen tuhat tuntia Squadia. Tullut pelattua kuitenkin GTA:t, RDR:t, Total War sarjaa (ei warhammereita, Witcher, Fallout yms….Nykyään jos alan pelaamaan, huomaan että avaan jonkun vanhan pelin jota jaksan hetken 🙁 Halu olisi pelata muttamutta….

Kohta 36v mittarissa ja nyt taas tullut naputeltua keskimääräistä enemmän kun välillä on hiljaisia kausia. Tässä viikon aikana tullut hankittua kaverilta käytetty Switch ja äsken ennakko-ostin uuden Life is Strangen PC:lle.

Kohta 36v mittarissa ja nyt taas tullut naputeltua keskimääräistä enemmän kun välillä on hiljaisia kausia. Tässä viikon aikana tullut hankittua kaverilta käytetty Switch ja äsken ennakko-ostin uuden Life is Strangen PC:lle.
Sama vähän itellä. Tässä vanhemmiten (50v tienoilla) vissiin ikäkriisiä tai jotain ADHD-piupandeelia kun mulla on kausia että
a) kiinnostaa pelata
b) kiinnostaa ohjelmoida
c) kiinnostaa tehä musaa
d) kiinnosta sit viddu yhtään mikään.

Noi kaudet saattaa olla viikkojakin. kun on d) niin tulee vaan maattua ja rötväiltyä kattoen töllöö tai jotain netflixiä tms. Sit kun on ettei mikään kiinnosta niin mun ongelmien kanssa (ahdistus, mania, depressio ja yliajatteleva adhd) siitä tulee se että alkaa ahdistaa se että ei tee mitään mutta sit ei kiinnosta tai jaksa vaan repiä juurikasvustoa sohvalta tai patjalta....

Nyt olis Star Citizen - ihmetys ja kummiotus! <3

Sama vähän itellä. Tässä vanhemmiten (50v tienoilla) vissiin ikäkriisiä tai jotain ADHD-piupandeelia kun mulla on kausia että
a) kiinnostaa pelata
b) kiinnostaa ohjelmoida
c) kiinnostaa tehä musaa
d) kiinnosta sit viddu yhtään mikään.

Noi kaudet saattaa olla viikkojakin. kun on d) niin tulee vaan maattua ja rötväiltyä kattoen töllöö tai jotain netflixiä tms. Sit kun on ettei mikään kiinnosta niin mun ongelmien kanssa (ahdistus, mania, depressio ja yliajatteleva adhd) siitä tulee se että alkaa ahdistaa se että ei tee mitään mutta sit ei kiinnosta tai jaksa vaan repiä juurikasvustoa sohvalta tai patjalta....
Kuulostaa ihan minulta, sillä erotuksella että tuota on jatkunut jo ainakin 20 vuotta. Välillä suht ärsyttävää.

Kuulostaa ihan minulta, sillä erotuksella että tuota on jatkunut jo ainakin 20 vuotta. Välillä suht ärsyttävää.
Ei voi oikeen muuta täältäkäsiten sanoa kuin että TSEMPPIVÄ! Joskus joutuu huutamaan kyllä APUVA myös.

Mullon ollu ADHD ihan pennusta asti ja n. 20v sitten laukes Bipolaari (kaksimielinen savolaissyndrooma?-). Jotain kokemusta itelläkin nuista ongelmista. MUTTA EI TÄMÄ ollut tämmöstä vetvomista 10 vuotta sitten kun olin 43v. Aina oli jotain rautaa tulessa suuntaan tahi toiseen tai niiden superpositioon eli kumpaankin yhtäaikaa...

Vanhemmiten nuo hiton saamattomuusjaksot, jossa varmaan mulla on jonkinsortin yhteistila masennus ja mania eli virtaa olis mutta tahtoa ei ja tekemättömyys ahdistaa. Maniassa taas mua ei pitele mikään, ei Erkki eikä Erkinpoika Värkki, sillon mennään. Oman toiminimenkin aikoinaan perustin Maniassa jota sillon en tajunnut semmoiseksi, hyvin meni senkin kanssa se pari kuukautta kunnes lapaset tippu hankeen masennuksessa kun ei vaan jaksanu. Sitä vaan huomaa joskus (maniassa) että eipäs oikein tarvi unta pariin viikkoon ja koodaillaan jotain omaa pelimoottoria lähes 24/7 unetta... sit romahdus..

Tsemppiä!

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
302 492
Jäsenet
82 172
Uusin jäsen
JHuotari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom