Microsoft Game Pass (XBOX, PC, Ultimate)

Ok, mulle se tarina oli se Cosmos kultti, Atlantis oli ns. extraa. Ja kuuluipa muuten tuo DLC Game Pass versioon kun itse pelasin nuo.
Tarina käytännössä jatkui delsussa suoraan eteenpäin sekä oikeassa maailmassa että simulaatiossa. Itsellä ei ainakaan ollut pari vuotta sitten pääsyä delsuun game passissa, ilmeisesti muuttivat game passin perus pelin ultimate editioniksi jossain välissä läpipeluu jälkeen.

Ok, mulle se tarina oli se Cosmos kultti, Atlantis oli ns. extraa. Ja kuuluipa muuten tuo DLC Game Pass versioon kun itse pelasin nuo.
Siinä oli kaksi lisuria. Ensimmäinen eli Legacy of the First Blade oli tarinan oikea loppu. Fate of Atlantis sitten enemmän bonusta, siinä oli jatkoa nykyaikaosuudelle mutta historiassa ei tehty mitään merkityksellistä.

Oma veikkus, kohta tulee Game Pass Ultimate Lite: 22.99usd/19.99€ kk ei sisällä fortnite eikä ubi classics ja 1080p streaming. Voi tilata vain suoralaskutuksella, ei koodeja.

Huomasin että Cdkeys (nykyinen loaded) on saanut noita UK/EU Ultimate koodeja taas eli 145€ hintaan saa 13kk nyt (tulee 4x 3kk koodia ja jos recuring billing ottaa käyttöön nii saa vielä lisäkuukauden ja senhän voi kytkeä samantien pois). Tuo on 11,15€/kk joten taitaapi olla halvin tällä hetkellä jos tuota haluaa stackata tulevaisuutta varten kun nuo coremuuntosuuhteet nyt heikennetty. Tässä nyt ainakin vuosi tuli otettua tuota, mutta vähän mietin pitäisikö toinenki. Kyllähän tuota käytettyä tulee kuitenkin ihan rahan edestä, mutta tuo 27€ hinta melko pyöristyttävä nosto. Kaiholla muistelen kun tätäkin sai 5-8€/kk hintaan vielä ei niin pitkä aika sitten stackattua pienellä kikkaillulla. Olihan tämä hinnan nosto tiedossa, mutta kyllä tuo 50% hinnan pumppaus aika raju veto on. Kyllä minäkin olisin tuolla uudella täydellä hinnalla lopettanut ultimaten (kun se ensi vuoden alussa olisi päättynyt) ja siirtynyt tod näk epäsäännölliseksi PC gamepassin kk tilajaaksi, joten saa nähdä vaikuttaako tämä uusin veto asiakasmäärien tippumiseen niin että Microsoft joutuisi miettimään uudestaan tätä.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
288 916
Jäsenet
79 554
Uusin jäsen
BigBen3

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom