Uutena trendinä peltorien kokoiset vastamelukuulokkeet kuskilla menee samaan sarjaanEi sen tarvitse olla lippalakki. Kaikki jotka ajavat autoa joku hattu päässään ovat vaarallisia kuljettajia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uutena trendinä peltorien kokoiset vastamelukuulokkeet kuskilla menee samaan sarjaanEi sen tarvitse olla lippalakki. Kaikki jotka ajavat autoa joku hattu päässään ovat vaarallisia kuljettajia.
Olipas karmeaa katsottavaa kun ammattiautoilijia ajoi tilataksilla liukkaalla motarilla 100 km/h nopeudessa 6 metrin päässä edellä ajavan auton perästä. Tuollaisilta pitäisi ottaa kortti loppuiäksi pois.
Pysähtyy kun aiempi auto on pysähtynyt siihen jo. Eikä sitä näe itse edellä olevan auton läpi.Miksi? Jos on liukasta niin ei se edellä ajava pysähdy kuin seinään.
Okei, tilataksista yleensä näkee edellä olevan auton yli.Pysähtyy kun aiempi auto on pysähtynyt siihen jo. Eikä sitä näe itse edellä olevan auton läpi.
Oliko tämä ironinen kirjoitus vai olitko tosissasi noiden metrien kanssa?Okei, tilataksista yleensä näkee edellä olevan auton yli.
Mutta, tuo 2-3 metrin turvaväli on ihan arkea kesällä 120km/h vauhdeissakin etelä-suomessa, jos itse pitää
pidempää väliä kyllä sen välin joku nopeasti täyttää.
Eikös adaptiivinen vakkari pidä jotain 10 metriä?
Siinä mielessä ehkä tuo ikuinen ajokielto ruhtinaallisesta 6metrin välistä on imho liikaa.
Jos vaihdat metrin tilalle auton mitan, niin ollaan lähempänä realismia. Hahmotuskyvyssäsi saattaa olla jotain vikaa jos pidät noita metrejä realistisina noissa vauhdeissa.Okei, tilataksista yleensä näkee edellä olevan auton yli.
Mutta, tuo 2-3 metrin turvaväli on ihan arkea kesällä 120km/h vauhdeissakin etelä-suomessa, jos itse pitää
Siinä mielessä ehkä tuo ikuinen ajokielto ruhtinaallisesta 6metrin välistä on imho liikaa.
Okei, tilataksista yleensä näkee edellä olevan auton yli.
Tuollaisella etäisyydellä riittää, jos edellä ajava jarruttaa voimakkaasti, että takana tuleva ei ehdi tehdä mitään estääkseen törmäyksen.Miksi? Jos on liukasta niin ei se edellä ajava pysähdy kuin seinään.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.