Itseasiassa yhdellä kerralla kävi niin, että linkin (alla) tulosuunnasta tuli auto joka pysähtyi suoraan tuolle jatkeelle, kun olin itse tulossa oikealta. Oli ihan valoisaa, joskin satanut niin, että olin itse pyöräilijänä aivan märkä. Autoilija oli kääntymässä oikealle, ja blokkasi farkkubemarillaan täysin tuon koko pyöräväylän. Olin ehkäpä n. 5m päässä jatkeesta kun autoilija rullasi siihen eteen ja jouduin suht rivakasti jarruttamaan. Koukkasin takaa noiden kanttareiden yli semi vaivalloisesti ja läpäytin takalasia kämmenellä kevyesti tyylillä "herätys". Noh autoilija vetäsikin suoraan oikealle kääntyvien kaistalta vasemmalle, ajoi mun kohdalle asti ajoradalla, pysäytti autonsa vielä käynnissä keskelle ajorataa, hyppäsi ulos ja lähti juoksemaan mua kiinni huutaen samalla "perkele mä tapan sut" aivan raivoissaan. Himmasin vauhtia fillarilla sen verran, etten heti sujahtanut karkuun ja huikkasin vaan takasin, että kolmio velvottaa väistämään myös pyöräilijöitä.No siellä on vahingossa blokattu @jonesky12345 matka joka hakannut nyrkillä kattoa ja väännellyt peilejä niin koston kierre on valmis!?
(vitsi)
Oli kyllä niin hurjana se kundi, että ei voi käsittää. Ymmärtäisin reaktion jos esimerkiksi panisin jonkun naista ja jäisin rysän päältä kiinni, mutta että auton takalasin läimäytys....
Linkki:
Google Maps