Mikä lisävaruste on sinulle "ehdoton"?

Missä autossa se ei toimi hyvin? Voi olla, että meillä on ollut vain hyvä tuuri, mutta en ole koskaan ajanut autolla, jossa se ei toimisi hyvin. Kokemukset ovat pääsääntöisesti Volvoista ja parista VAG-konsernin autosta.
Omassa ranskalaisessani adaptiivinen vakkari ajaa ruuhka-ajossa huonosti ennakoiden. Ajan paljon tasaisemmin ja paremmin ennakoiden omalla jalalla, kun taas vakkari jättää hidastuksen liian myöhään ja tekee herkästi nopeita kiihdytyksiä. Se ei siis edes tavoittele sellaista tasaista ajoa, jossa minimoidaan jojoilu ja pysähtely. En tiedä, kuinka suosittua on käyttää vakkaria ryömivässä vauhdissa, mutta voisin kuvitella, että siellä se nimenomaan olisi helpottava tekijä, ja jonkin verran olen kuullut, että ihmiset tykkäävät niissä tilanteissa sitä käyttää. Muistaakseni olen kokeillut tätä jokaisella etäisyysasetuksella.

Niin ja jos saavutan auton oikealta vakkari päällä, systeemi hidastaa kunnes annan itse kaasua muutaman kerran. Eli luulee, ettei oikealta saa mennä ohi. Pieni murhe tosin verrattuna ylempään.

Toivottavasti löytyy parempia muista autoista. Luulisi että etenkin nykyään noissa vähän arvokkaammissa autoissa systeemi lukee paremmin liikennettä ja ennakoi.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
291 031
Jäsenet
79 884
Uusin jäsen
Xxvvzz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom