Osaan keskustella ihan asiallisesti, mutta jos ensimmäinen "vastaus" joltain henkilöltä on omakohtaisten kokemusteni täysi nollaaminen ja vääräksi väittäminen, niin kyllä siinä on jo toivo asiallisesta kanssakäymisestä heitetty. Itse en fanita ketään/mitään (no, Keanu Reeves vaikuttaa hyvältä tyypiltä) ja kuten jo mainitsinkin, niin UDR7 on itselle ensikosketus ko. merkkiin.
Mitä tulee asetuksiin, niin pätkimistä oli kaikissa kolmessa ihan tehdasasetuksilla, kuten myös kaikilla mahdollisilla netin vinkkaamilla "korjauksilla"kin.
En oikaissut mitään, kerroin vain
OMAT KOKEMUKSENI usean Asuksen ja tämän yhden Ubin kohdalta ja tarkensin, kun nimenomaan minulta kysyttiin. Selvästi meni sulla tunteisiin, kun niin kovasti piti tulla todistelemaan, että voi niitä vikoja olla muissakin (mitä en ole missään vaiheessa kieltänyt, saati väittänytkään) ja julistamaan kokemukseni vääriksi.

Oman kokemukseni mukaan en aio Asusta enää ostaa reititinpuolella, jokainen tehkööt itse omat ratkaisunsa, kuten jo sanoin.
Edit. Niin ja väitit aiemmin, että nämä mun valinnat ei pohjaudu faktoihin, niin omalla kohdalla
faktat on ne, että 3 Asusta on pätkineet, tämä Ubi ei kertaakaan. Otanta ei ole iso, mutta kokemuspohjainen
fakta tuo silti on.