Miksi tänään on hyvä päivä :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikkos
  • Aloitettu Aloitettu
Sähköasentaja kävi tekemässä tarvittuja hommia koko päivän ja jatko hommat viikon sisällä nippuun = eli valmiiksi. Jo nyt kolme johdonsuojaa käytettävissä enemmän kuin ennen. Ja toimivia koskettimia. Arjen luksusta :cool:

Runttasivat migraation päälle päivän päätteeksi ja huomenna tietää, menikö läpi. Jos meni, niin tuotantoon.

Muut oli hanganneet projektin kanssa 5 vuotta. Itse n. 4kk ja on keskeneräisestä käyttöönottovaiheessa. Eikä ole ihan pieni systeemi. :smoke:

muutaman kuukauden ollut projekti pudottaa painoa, ja nyt lokakuun alusta tähän päivään, on painoa tippunut jo 16 kg. tavoite vielä kesälomaan mennessä saada 15-20kg painoa alas. Se mistä olen iloinen, on se että viimeeksi olen painanut tämän verran tammikuussa 2024 eli kaksi vuotta sitten.

Minullakin tippui paino lokakuusta tammikuuhun 4 kiloa, tekemättä mitään suurempia muutoksia. Ruokahalu vain katosi stressin takia. Sihen kun vielä yhdisti salitreenin aloittamisen marraskuussa, niin tuntui että tuloksia tulee itsekseen.

Minullakin tippui paino lokakuusta tammikuuhun 4 kiloa, tekemättä mitään suurempia muutoksia. Ruokahalu vain katosi stressin takia. Sihen kun vielä yhdisti salitreenin aloittamisen marraskuussa, niin tuntui että tuloksia tulee itsekseen.

Itselläni tippui vielä vähän enemmän yhden kunnon influenssan takia. Ei tarttenut paljon mitään tehdä ja syötyäkin tuli paljon vähemmän kuin normaalisti. Ei tarvinnut edes salitreeniä tai kärsiä stressistä.

Itsellä lähti pelkän flunssan aikana 8kg.. Sairastin koko pehanan loman ja olin vielä saikullakin. Mutta palasin työn ääreen heti kun suinkin jaksoin. Ja valmiiksi tehtiin aikataulussaan.

Kiitoksena tosin oma toimeksianto purettiin juuri ennen käyttöönottoa loppumaan pari kuukautta aikaisemmin ja näin ollen palautan työvälineet perjantaina. Mutta onneksi saa sitten vastapainoksi pitää koko rahalla hauskaa. Onniteltiin onnistumisesta, niin vastasin että toki odotukset ja onnistuminen ovat kaksi eri asiaa, mutta on kyllä sangen mielenkiintoinen tapa huomioida tämä.

Tuoteomistaja oli tänään vailla, että laitan kaikki kuntoon järjestelmien osalta, nähtävästi kuvitteli, että projekti loppuu siihen käyttöönottoon. :smoke: Noh, tulevat huomamaan, että näin ei ole, lisäksi en ole saanut kerrassa mitään tietoja, edes projektin talousraportteja. Niin vähän on paha tehdä mitään. Näin ollen tehtäväksi jää lähinnä varmistaa, että koneiden levyille ei ole jäänyt mitään oleellista, jonka pitäisi olla verkkolevyillä. Tuskin on ihmeitä. Sitten kun katsoo koko romukasan valmiiksi ja kiikuttaa paikalliselle toimistolle perjantaina klo 12 ja luovuttaa pois, on homma sitä myöten selvä.

Ei tarvitse kysyä, että oliko in-house. :smoke:

Eukko on tässä itseni sairastaessa saanut järkeiltyä itselleen, että adhd-tropit on hyihyi, enkä enää ota. No tässä on sitten sellainen hiukan paha puoli, että adhdn oireet palaa. Jotka tuolla ovat juuri niitä vähemmän mukavia, eli asioiden ja puheiden tonkimista, stalkkaamista ja kaikkea mahdollista, jotta pääsee haukkumaan toisen, totaalista kylmyyttä ja oikeutusta käyttää toista hyväkseen jne jne. Niin tälle ilmoitin, että en ollut tulossa haukuttavaksi seuraavaan paikkaan tai oikeastaan edes juurikaan nähdä. Toisaalta myöskin on saanut etuoikeuden harjoittaa omaa terrorisointiaan viimeiset puoli vuotta. Niin sen kuin valitsee. Mutta myöskin minä sitten valitsen, etten ole sitä seuraa vailla nyt - ja toisaalta lääkitsemättömiä nepsyjä on ollut koko elämä täynnä. Niin kiitos ei. Luonnollisestihan tämä kävi erinomaisesti juuri tässä hetkessä.

Jaksoi hetken kuunnella perustelua, mutta sitten kyllästyi. Niin ilmoitin, että ei ole nauttimassa enää erityisetuja kuten esimerkiksi autoa, jota olen korjannut ja huoltanut, maksanut verot ja vakuutukset. Ehkä juuri ja juuri polttoaineet jaksavat ostaa - eli parempi kuin käyttöetu autolle. Koira on paskonut varmaan puoli autoa tänä aikana, eikä se nyt kovin kaksinen ole enää muutenkaan. Mutta halpa ajaa, joka saattaisi itsellekin olla ihan käyttökelpoinen laite. Latelin siis ehtoni, että en maksa enää mitään näistä jatkossa, vaan saavat pohtia ihan itse, että miten hanskaavat. Ja että en vaadi muutaman tonnin luuskaa takaisin nyt, kun on vielä muutakin tekemistä. Voivat pohtia sen exänsä kanssa aivan rauhassa että "Teemmekö tässä nyt oikein ja eettisesti toista kohtaan". Ja mikäli tulevat siihen tulokseen, että kyllä, mikä ei yllättäisi yhtään, pidätän vastaavasti sitten oikeuden laittaa oma auto seisontaan aivan silloin kun sattuu siltä tuntumaan.

Oma isä on ainut, jota suostun sietämään ja ymmärtämään. Mutta ilmoitin, että en tässä ensinnäkään nyt ehdi hyppäämään ja toisekseen sitten kun ehtii, niin en tiedä, haluanko ihan välittömästi tehdä sitä. Mutta että sitten seuraavasta viikosta lähtien.

Kaikki tulevat kyllä (vihdoinkin) saamaan aivan tasan sen, minkä ovat ansainneet. En ole myöskään mikään hyväntekeväisyystoimisto jatkossa, niin hoitakoon asian aivan kuten parhaaksi katsovat. Yleensä tämän pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta ei näille.. Ja tässäkin tapauksessa itsestä tullaan aivan varmasti tekemään se paha ukko, joka haluaa oman autonsa takaisin. :smoke:

Asia on ilmoitettu kertaalleen, että minä en tuota menoa enää katsele ja huomautin palanneista oireistaan. Ja lisäksi että itselläni on vielä kerrassaan hyvässä muistissa, mitä se on. Eikä se muuten ole se, mitä juuri nyt tai lähitulevaisuudessakaan olisin vailla. Mutta en pakota ketään valitsemaan, joten voi tehdä aivan, kuten haluaa.

Niin paljonhan tässä on saatu aikaan - en tosin ihan tätä kyllä suunnitellut. Mutta kun nyt kerran pyydettiin, niin onpahan hoidettu nyt per kaikki itseä kuormittavat asiat jo lähestulkoon pois alta. Joten alkaa olla ihan hyvällä mallilla ja hyvä päivä. 🙂

Statistiikka

Viestiketjuista
298 965
Jäsenet
81 569
Uusin jäsen
lumiainen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom