Katselin juuri Knives Out
Tykkään välillä katsoa tällaisia murhamysteeri/dekkarijuttuja ja tämä oli kyllä todella hyvä.
Mukavasti Star Wars ohjaaja oli valinnut yhdeksi näyttelijäksi Frank Oz (aka Yodan ääni)
Ajattelinki että prkl on ”tuttu” ääni mutten yhdistänyt millään.
Daniel Craig veti hienosti muutakin kuin Bondia.
Hahmon nimi sekoitti aivan täysin, luulin kaverin olevan ranskasta tai jotain kun aksentti ei sanonut mitään.
Vasta lopussa haukkumasana klikkas itellä päässä että etelävaltioista kyse.
Lyhyesti juonesta, yksi henkilö murhataan ja salapoliisi rupeaa tutkimaan sitä sanotaanko omalla tavallaan.
4/5
Saako kysyä, oletko Bond fani? Ja toiseksi jos olet kaikki Bondit nähnyt eli myös Craigin kaikki Bondit niin eikö sinua haitannut asia? Itse pystyin katsomaan 5 minuuttia. Itse elokuva on laadukas ja kiva että se omasta elokuvakirjastosta löytyy.
Minulle Craig on Bond enkä pysty katsomaan häntä missään muussa roolissa. Tuo hänen mussuttava aksentti ja olemus sai oman pääni räjähtämään... ajattelin että mitä ihmeen lääkkeitä ovat Bondille menneet antamaan... ja sitten upottaneet johonkin toiseen todellisuuteen...
Tänä päivänähän esim. Hämähäkkimies voi muuttua mustaksi ja syntyä rinnakkais-universumissa... kumma kyllä tästä universumista voi löytyä myös tämä originaali hämähäkkimies... jolloin he voivat yhdistää voimansa...
Elikkä tässä tapauksessa Veitset esiin kuka on murhaaja, saattaisi tapahtua niin että Pierce Brosnan olisikin veitsimies, Jack the Ripperin hahmossa... siinäpä sitten elokuvalle loppuratkaisua. Kaveri on tullut tähän mysteeri taloon "Star Gate" -teleportin kautta, valkoinen kissa sylissään ja muuttunut pahikseksi.
No juu... tällaista...