Sinä olet ihmisiä tappamassa, en minä. Sinulle raha merkitsee enemmän kuin ihmishenki ja olet sen monta kertaa sanonut ja en usko että kovin vastentahtoisesti näitä ihmisiä tappaisit joten missä minä olen väärässä?
Lopeta jo tuo henkilöön käyminen. Minä en ole tappamassa ketään. Ja vaikka Suomeen tulisi kuolemantuomio, niin en minä ole se, joka ketään tappaisi. Ja tuo toinen kommentti kertoo hyvin eron meidän ajattelutavassa. Sinulle ihmishenki on aina samanarvoinen, riippumatta siitä mitä ihminen on tehnyt. Mutta kaikki eivät ajattele noin mustavalkoisesti. Minulle se, mitä ihmishenki merkitsee, riippuu siitä ihmisestä. Joten on täysin virheellistä väittää että minulle raha merkitsisi enemmän kuin ihmishenki. Syyttömän ihmisen henki on minulle aina merkityksellisempi kuin raha. Mutta sitten taas sellaisten ihmisten, jotka tekevät muille pahaa, ihmishenki ei ole minkään arvoinen.
Ja toistan edelleen sen, että en voi käsittää miten jollakin voi olla niin kieroutunut ajattelu, että pitää murhaajan ihmishenkeä samanarvoisena kuin syyttömän ihmisen, joka ei ole koskaan tehnyt kenellekään mitään pahaa. Miten voi pitää noita samanarvoisina? Hyi hitto.
Tulee sellainen olo, että sinä et osaa tästä asiasta enää muuten argumentoida, niin alat käymään henkilöön ja henkilöimään tuota kuolemantuomiota niin, että minä olisin se, joka tappaisi ihmisiä.