Samasta asiasta vastannut jo parikin kertaa tähän threadiin, mutta hukkuuhan ne ajan myötä.Ettei mene pelkäksi Livewireksi niin onko suositella hyviä vähän isompia (helpommin pois otettavia) korvatulppia?
Minulla on siis Alpinen Motosafet, mutta ne ovat hieman liian pienet. Toimii, mutta saa varsinkin toiseen korvaan työntää sen verran syvälle ettei saa "vetimestä" helposti enää kiinni. Sitten kun kynnellä kaivelemalla saa vihdoin tulpan ulos niin on jo raapinut korvakäytävän suun araksi.
![]()
Monet tulpat mopoiluun testanneena, parhaat ovat:

Tilaa NoNoise moottoripyörän korvatulpat | Korvatulpat.fi
Haluatko ostaa NoNoise moottoripyörän korvatulpat? Palauta 30 päivän kuluessa.

Kauppa on luotettava ja tulpat erinomaiset. Mopotulppia ko. kaupasta: (minulla ei ole mitään siteitä ko. kauppaan. Olen vain itse tilannut sieltä omalla rahalla tavaraa)
Korvatulpat moottoripyöräilyyn | Korvatulpat.fi
Etsitkö korkealaatuisia korvatulppia moottoripyöräilyyn? Valikoimassamme on useita vaihtoehtoja parhailta tuotemerkeiltä. Tilaa nyt nopeasti ja edullisesti.

Siihen en kyllä osaa vastata minkä kokoiset omat korvani ovat muiden korviin verrattuna. Jos siis hakee "vähän isompia", niin kait se on testattava useammat. Itse testasin viidet, ja kuudennella tuli nuo NoNoiset jäädäkseen.
Muistaakseni noissa MotoSafeissa oli se vika itsellä, että tuo antenni jäi vittumaisesti ulos, ja siihen kun osui suojahuppu tai kypärä, niin koko pää soi.