Mopokuumetta

Ettei mene pelkäksi Livewireksi niin onko suositella hyviä vähän isompia (helpommin pois otettavia) korvatulppia?
Minulla on siis Alpinen Motosafet, mutta ne ovat hieman liian pienet. Toimii, mutta saa varsinkin toiseen korvaan työntää sen verran syvälle ettei saa "vetimestä" helposti enää kiinni. Sitten kun kynnellä kaivelemalla saa vihdoin tulpan ulos niin on jo raapinut korvakäytävän suun araksi.
1756999644036.png
Samasta asiasta vastannut jo parikin kertaa tähän threadiin, mutta hukkuuhan ne ajan myötä.
Monet tulpat mopoiluun testanneena, parhaat ovat:

Kauppa on luotettava ja tulpat erinomaiset. Mopotulppia ko. kaupasta: (minulla ei ole mitään siteitä ko. kauppaan. Olen vain itse tilannut sieltä omalla rahalla tavaraa)

Siihen en kyllä osaa vastata minkä kokoiset omat korvani ovat muiden korviin verrattuna. Jos siis hakee "vähän isompia", niin kait se on testattava useammat. Itse testasin viidet, ja kuudennella tuli nuo NoNoiset jäädäkseen.
Muistaakseni noissa MotoSafeissa oli se vika itsellä, että tuo antenni jäi vittumaisesti ulos, ja siihen kun osui suojahuppu tai kypärä, niin koko pää soi.

Kannattaa harrastaa painia jne. niin saa korvat kuten Immulla. Ei tarvitse tulppia, kun reijät ummessa jo valmiiksi :geek: No joo, motosafet oikein hyviksi todettu itsellä. Kyllä se on vaan kokeiltava tarpeeksi monia, että löytyy sopivat juuri omalle luumulle.

Samasta asiasta vastannut jo parikin kertaa tähän threadiin, mutta hukkuuhan ne ajan myötä.
Monet tulpat mopoiluun testanneena, parhaat ovat:

Kauppa on luotettava ja tulpat erinomaiset. Mopotulppia ko. kaupasta: (minulla ei ole mitään siteitä ko. kauppaan. Olen vain itse tilannut sieltä omalla rahalla tavaraa)

Siihen en kyllä osaa vastata minkä kokoiset omat korvani ovat muiden korviin verrattuna. Jos siis hakee "vähän isompia", niin kait se on testattava useammat. Itse testasin viidet, ja kuudennella tuli nuo NoNoiset jäädäkseen.
Muistaakseni noissa MotoSafeissa oli se vika itsellä, että tuo antenni jäi vittumaisesti ulos, ja siihen kun osui suojahuppu tai kypärä, niin koko pää soi.
Voi olla että itsekin kysynyt aikaisemmin :whistling:

Jos nuo NoNoiset tulevat sulla vähemmän ulos kuin Motosafet ja mulla Motosafet tulee liian vähän ulos niin ei kuulosta että NoNoiset ratkaisevat minun ongelmaani vaikka muuten hyvät olisivatkin :hmm:

En ole nuorempana kokenut korvakäytäviäni mitenkään suuriksi, mutta korvathan kasvavat koko elämän :whistling:
Elacin ER20:t oli jokus "nuorena aikuisena" hyvät (edit. Baareissa/keikoilla), pitäisi varmaan kokeilla vieläkö toimivat. Niissä taisi olla sellainen kova tappi niin en tiedä miten kypärän kanssa pelaa...

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
286 049
Jäsenet
79 103
Uusin jäsen
Loot Rat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom