Mimmonen kuminauha sähkövatkain on ajolleen?

. ps ostakaa harrikka niin pääsee talokaupoille
Vahvasti samaa mieltä, sen verran kuitenkin utelias että olis mieleenkiintoista koittaa tommosta sähkövatkainta.
Ilmeisesti vähän arvokkaampi harrikka myynnissä?
Itse olen koeajanut vain Livewire S2 Del Mar mallia. Siinä tosin molemmat renkaat on 19" (eturengas 130/80-19), joka huonontaa ajettavuutta? Hyvin pirteältä tuo tuntui ainakin siinä koeajolla. Jos olisi uskaltanut kokeilla, niin 0-100km/h pitäisi mennä 3s.
Yksi outous, jota en edes tiennyt?
Ainakaan Zero sähkövatkain ei käynnisty enää -1 asteen pakkasessa?
Pitkä lainaus:
"Eniten puhuttelevat hiljaisuus, kiihtyvyys, hyvä ajettavuus ja ladattavuus. Se sisältää myös uutuudenviehätystä ja olen oikeasti utelias asian suhteen.
– Vaikka siirryin takaisin Versysiin, niin Zero oli oikeasti kivempi. Myös Zeron laatu oli yllättävän hyvä samoin viimeistely, ongelmia pyörässä ei juurikaan ollut. Yhden etujarruvalon katkaisijaan takaisinkutsun yhteydessä sain siihen helposti vaihdettavan sokeripalan muotoisen katkaisijan, ja ohjelmointibugit korjattiin huollossa ajamalla tuoreet softat sisään.
– Ajoin pyörällä heinäkuusta joulukuun alkuun noin 10 000 kilometriä ja olen erittäin tyytyväinen pyörään. Pohdin sitäkin, että olisin hankkinut toisen pyörän kylmemmille keleille, mutta päädyin sitten tähän ratkaisuun.
– Alkuun someraivo sähköpyörästä oli käsittämätöntä. Sitten kun ajoin pyörällä paikkoihin, missä oli prätkäporukkaa, niin kukaan ei ollut aiemmin nähnyt moista ja alkoi tulla kovasti kysymyksiä siitä, miten pitkälle tuolla pääsee, mitä se painaa ja miten lataukset sujuvat? Pikkuhiljaa HD- ja Bemumiehet tulivat juttusille ja kiinnostus kääntyi."
Roger Lohman on aktiivinen Facebookin Sähkömoottoripyörät-foorumin kirjoittaja, ajaa hybridiautolla ja on tullut tunnetuksi sähkömoottoripyöräilyn puoltajana hankittuaan täyssähköisen Zeron. Mies kuitenkin ajoi sillä ajokauden, ja vaihtoi sen takaisin samanlaiseen bensamoottoripyörään...
www.motouutiset.fi
Paha sanoa, mutta veikkaan että tottuisi. Siinä on oma ironiansa, että pistetään putkistoon tonni ja sitten ajetaan tulpat päässä musiikki soiden

Eikä siis pilkka ketään kohtaa, itsekin vedän juuri tuolla metodilla (putkistoa en tosin ostanut vaan modasin vakiot). Kuuluu se moottori silti yli ja toisinaan sitten fiilistellään ilman humppaa. Sanoisin että on mukava kun on sekin mahdollisuus olemassa vaikka max. 10% niistä äänistä nauttii.
Ktm 790 dukesta otin db-killerin heti pois. Mutta syksyllä laitoin paikalleen, kun pyörä oli viikon lainassa. Tavallaan mukavampi db-killerillä, että kierroksia voi käyttää enemmän? Kun ei tarvitse aristella pyörän äänien kanssa? Eli voi vähän säätää äänien kanssa tarpeen mukaan

Myös vakio vaimennin tuli mukaan, mutta se on ulkonäöltäänkin rumempi ja olisi vielä "tuhnummat" äänet.