Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aloitin tänään kahtomaan tätä crownia. Ja hyvältähän tää vaikuttaa. Eka kausi siis menossa.
Näyttää löytyvän, Kimmy vastaan pastori. Kestoksi annetaan 1t 20min.Joko Suomen Netflixissä näkyy Kimmy Schmidt monivalintaspesiaali? Kesän sitä kyttäsin, mutta valittivat vaan että tekijöiden terveyden turvaamiseksi julkaisu Euroopassa viivästyy. Nyt on syksy menty muilla palveluilla, mutta jouluksi voisi taas ottaa Netflixin, jos tuon saisi viimeinkin katsoa.
Scully tekemässä teatraalista Thatcheria vähän kyllä häiritsi. No eka jakso vasta alla.Näyttelijätyökin tuntuu väkinäiseltä, erityisesti Thatcher tuntuu karikatyyriltä.
Oikean elämän Thatcher oli (lievästi sanottuna) aika teatraalinen, joten helposti tuon jäljitteleminen näyttää ylinäyttelemiseltä.
Selvästikin olen vähemmistössä (ehkä yhden hengen oppositiossa), mutta itse näen The Crownissa vain näyttelijän. Winston Churchillejakin on nähnyt vuosien varrella lukuisia versioita, ja se on hyvin pienestä kiinni mikä toimii ja mikä ei.
En vain tykästynyt neloskauteen tai roolisuorituksiin, ei siinä sen kummallisempaa. Thatcher on hahmona melko kriittinen suspension of disbeliefin säilyttämiseksi.6 jaksoa katsottu, on kyllä laatua taasen. En ollenkaan ymmärtänyt yllä olevaa kommenttia, oliko se kehu vai moite? Luonnollisesti ei alkuperäisiä saada enää esittämään vaan näyttelijöitä pitää käyttää, että mikä se ongelma olikaan? Hyvin vetävät kaikki roolinsa. Jos sulla vaan kravatti kiristää tai kalsongit puristaa kiveksiä, tai jotain siihen suuntaan?
Tämä. Toki joku Thatcher oli aika omalaatuinen tyyppi, joten vaatii muuntautumiskykyä. Ja hyvinhän Anderson maneerit ja puhetyylin on saanut kopioitua. Ehkä se illuusio siitä rakentuu, enkä huomaa katsovani Scullya imitoimassa Thatcheria.Selvästikin olen vähemmistössä (ehkä yhden hengen oppositiossa), mutta itse näen The Crownissa vain näyttelijän. Winston Churchillejakin on nähnyt vuosien varrella lukuisia versioita, ja se on hyvin pienestä kiinni mikä toimii ja mikä ei.
Tein uuden tunnuksen netflixiin, kun aiemmin käyttänyt jaettua. Nyt sitten tyrkyllä on kaikki samat sarjat jotka olen entisellä tunnuksella jo katsonut. Saako tälle nyt mitenkään kerrottua mitkä olen jo katsonut?
Samaa olen joskus pohdiskellut. Tullut katsottua about kaikki mielenkiintoisimmat leffat aivan muualta jo ajat sitten kuin Netflixistä. Sen seurauksena en koskaan niitä katsoa Netflixistä. Netflix suosittelee sitten äärimmäisen kummallisia elokuvia minulle kun ei tiedä Netflix noiden parhaiden elokuvien katsomisesta muualla jo aiemmin ja Netflixin logiikka vissiin päättelee etten sellaisista ole kiinnostunut. Olisikin joku ruksi jossa voisi napsauttaa että olen katsonut jo kyseisen leffan.
Juuri näin. Paskoja ne suositukset ovat silti, mutta vähän vähemmän paskoja.Noilla katsotuille leffoilla joista on tykännyt voi laittaa tykkäyksen ja sitten niille ranskalaiselle mykkäfilmeille alapeukutuksen niin algoritmi oppii mitä suositella jatkossa.
Aloin katsomaan Liberatoria, aiheen puolesta ihan kiinnosti.
Ei helevetti, vartin jälkeen piti lopettaa. Ihmeellistä "animaatiota" mistä sai lähinnä päänsäryn. Nyt täytyy ihmetellä mitä nappeja tuottajatiimi on nappaillut, mulle kanssa. Ei siis jatkoon.
Mulle riitti vajaa minuutti. Minkä helkkarin takia tuollaista höpönlöpön kikkailua pitää tehdä?Aloin katsomaan Liberatoria, aiheen puolesta ihan kiinnosti.
...
Ei helevetti, vartin jälkeen piti lopettaa. Ihmeellistä "animaatiota" mistä sai lähinnä päänsäryn. Nyt täytyy ihmetellä mitä nappeja tuottajatiimi on nappaillut, mulle kanssa. Ei siis jatkoon.
Mulle riitti vajaa minuutti. Minkä helkkarin takia tuollaista höpönlöpön kikkailua pitää tehdä?
Siksi, että saadaan tehtyä erikoisefektit animaatiolla siihen halvemmalla. Ilman animaatiota siitä olis moni juttu puuttunut.Mulle riitti vajaa minuutti. Minkä helkkarin takia tuollaista höpönlöpön kikkailua pitää tehdä?
Olisiko vain sopimusjuttuja? Netflix saa halvemmalla oikeudet kuralaatuiseen versioon tai siten oikeusten haltija ei edes halua antaa hyvälaatuista versiota striimattavaksi.Katsokaapa huvikseen tuo leffan alkukohtaus, tyttö seikkailee yksin pimeässä huvipuistossa. Oikeasti pistää jo vihaksi tuollainen aivan kelvoton kuva. Mikähän helvetti siinä on, että noihin uusiin leffoihin pitää tahallaan laittaa joku katselukelvottoman surkea laatu, mutta jotkut 60-90 lukujen leffat voi pakata kunnollisella laadulla?
Ei tule mulla vasta kuin timer on lopussa, järkevässä versiossa semmoinen täppä on jo jakson keskenkin. En tiedä vaikuttaako asiaan että käytän Lontoon kielistä versiota jotta näkee paljon enempi varsinkin Korealaisia sarjoja. Edgen kautta Lontoon kielinen toimi ainakin ihan normaalisti.@R+L=J
Hmm käytetäänköhän me eri windows sovellusta?
Kyllä mulla vaan tulee miltei heti kun edellinen jakso loppuu, pieni laatikko seuraavasta jaksosta, missä play-nappi päällä.
Seuraava jakso käynnistyy suoraan kun tuota nappia painaa.
En ole koskaan sitä selainversiota käyttäny, mutta onhan toi sovellus nyt tosi hyvä
Queen's Gambit täältä suosituksien kautta katsontaan ja heti iski. Suosittelen muillekkin. Pari jaksoa vasta ehdin katsoa kun pitäisi kai nukkuakkin.
Mitä hienoa ihmiset näkee tossa sarjassa?
OT, mutta aika monta todella laadukasta sarjaa olisi jäänyt katsomatta jos olisi tuominnut koko sarjan yhden ainoan jakson perusteella.Ei mullakaan ensimmäinen jakso kovin kolahtanut, mutta kyllä sitten kokonaan katsottuna antaisin sarjalle helposti 9/10.
Kiehtova tarina, shakki on jossain määrin omaperäinen aihe, shakkiosuudet mietitty loppuun, kiinnostavat hahmot ongelmineen, näyttelijät onnistuvat, tekninen toteutus on nappisuoritus, ajankuva välittyy, sarjasta puuttuu (IMO) vittumaiset elementit kuten pahikset tai draaman luonti ihmisten täydellisellä tyhmentämisellä, nätti mimmi, ei pitkitetty turhaan.
En lainkaan ihmettele, että tätä pidetään Netflixin vuoden parhaana ja arvosana hipovat taivaita joka paikassa. Ei se silti tarkoita, että juuri sinun pitäisi siitä pitää.
Kiehtova tarina, shakki on jossain määrin omaperäinen aihe, shakkiosuudet mietitty loppuun, kiinnostavat hahmot ongelmineen, näyttelijät onnistuvat, tekninen toteutus on nappisuoritus, ajankuva välittyy, sarjasta puuttuu (IMO) vittumaiset elementit kuten pahikset tai draaman luonti ihmisten täydellisellä tyhmentämisellä, nätti mimmi, ei pitkitetty turhaan.
En lainkaan ihmettele, että tätä pidetään Netflixin vuoden parhaana ja arvosana hipovat taivaita joka paikassa. Ei se silti tarkoita, että juuri sinun pitäisi siitä pitää.
Samaa olen ihmetellyt. Olihan se laadukkaasti tuotettu ja tarinakin ok, mutta hieman liikaa siihen on kohdistettu mielestäni hehkutusta. Keskivertoa parempi sarja omien demoniensa vaivaamasta orpotytöstä, jolla on taito pelata shakkia. 8/10 täältä.Paraneeko toi Queens gambit ensimmäisen jakson jälkeen?
Jotenkin ei innostanut kattoa naislasta joka on koukuttunu rauhottaviin. Siinä ei paljoa jeesannu se että se osas voittaa sen noin 10 kpl shakkikerhon(jotka toki oli ainoastaan miehiä).
Mitä hienoa ihmiset näkee tossa sarjassa?
Se saanut imdb:n mukaan jotain 8,7 tän tekstin kirjotuksen aikaan, ja ton ensimmäisen jakson nähneenä en todellakaan tajua miks saanut edes puolia tosta. Voi olla toki että oon nähny niin monta samaa tyyliä olevia(nollasta jumalaan) sarjoja/leffoja että tämä vaan ei jaksa henkilökohtasesti iskeä enää mitenkään.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.