Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sisäänkirjautuneena piilotettu nimi näyttää tältäOsaako joku tähän vastata? En nimittäin ole nähnyt ainakaan sisälle kirjatuneena kenelläkään piilotettua nimeä. Mutta, uloskirjautuneena olen nähnyt, eli voiko tuota nimeä nyt sitten oikeasti aivan totaalisesti piilottaa?
Ilmoitusta tehdessä siellä missä valitaan otsikot/osastot yms, niin siellä on valinta mistä voi piilottaa profiilikuvan ja käyttäjänimen.Osaako joku tähän vastata? En nimittäin ole nähnyt ainakaan sisälle kirjatuneena kenelläkään piilotettua nimeä. Mutta, uloskirjautuneena olen nähnyt, eli voiko tuota nimeä nyt sitten oikeasti aivan totaalisesti piilottaa?
Ilmoitusta tehdessä on valinta piilottaa käyttäjänimensä.
Sisäänkirjautuneena piilotettu nimi näyttää siltä
![]()
Nimi kuitenkin tulee näkyviin jos ja kun lähetät sille ensimmäisen viestin
Ilmoitusta tehdessä siellä missä valitaan otsikot/osastot yms, niin siellä on valinta mistä voi piilottaa profiilikuvan ja käyttäjänimen.
![]()
"Ja kun on yhdessä tuotteessa trollannut, niin vaihtaa nimeä ja siirtyy toiseen, kun on katsonut nimeni kautta, mitä minulla on ollut myynnissä" (Lainaus Moccalta jatko).Itselläni on jo monta kertaa käynyt niin, että tällainen "torihupailija", joka ei missään vaiheessa oikeasti ostoaikeissa ole, lähettelee kaikenlaisia viestejä, esittää kiinnostunutta ja sitten aivan viime hetkellä peruu kaiken, jos silloinkaan, joka tapauksessa häviää kuin tuhkatuuleen.