Huuto.net kadotti asiakaskuntansa vuosia sitten kun ei reagonut alustalle pesiytyneisiin kiinanpaska-myyjiin jotka spämmäsivät joka kategorian täyteen sinne kuulumatonta roskaa. Nythän sivuston nykyinen omistaja ilmoitteli loppukeväästä taas tekevänsä jotain uudistuksia ainakin myyntikategorioihin mutta itse en ole huomannut kuin soittimet ja nuotit kategorian alla olleen "PA- ja studiolaitteet" kategorian jaetun nyt erikseen "PA- ja esitystekniikka" sekä "Studiolaitteet"
En toki itse ymmärrä miksi niche asemassa ollut kategoria piti jakaa vielä pienemmiksi alueiksi joissa yhdessä on entistä vähemmän tuotteita ja sekin ihmetyttää miksi tuo vanha on edelleen tuolla.
Tosin Huuto.netin kehitys on ollut kyllä muutenkin ollut lähes olematonta ainakin viimeiset 10-12 vuotta.
Mutta olen kyllä itsekkin tykännyt aina huudossa siitä että kaupankäynnissä ei oletuksena pitäisi tarvita olla missään yhteydessä toiseen osapuoleen maksamisen lisäksi mikäli tuotetta ei meinaa noutaa. Se on sitä sujuvuutta se.