Netin kauppapaikat(Tori, huuto, ebay, ...)

Toridiilillä tein ensimmäisen myynti ilmoituksen meni kirjaimellisesti 2sekunttia kun tuote oli myyty. Ja yllätyin siitä miten helppoa lähettäminenkin on postin tiskiltä viestiin tullella koodilla. Ennen tulostelin itse lähetys lappuja ja teippailin pakettien kylkeen, sekin vaihe poistui.

Ensiksi, pyysit liian vähän, kun noin nopeasti myi. Kohta on uudelleen myynnissä vähän kalliimmalla Torissa :)

Toisekseen, kannattaa kuvata se tuote ja paketti. Ei ole vielä minulle käynyt, mutta urpon osuessa kohdalle voi teeskennellä sen menneen rikki ja vaatia korvausta / ilmaista tuotetta.

--

Paras Toridiili-kauppani on edelleen toimiva printteri, joka oli vaan liian iso postipaketteihin. Sain täysin toimivan laitteen uudelle omistajalle jollain 10-15€ postimaksuilla, kun postilla ne olisivat vähintään 20€.. En tykkää heittää pois toimivaa tietotekniikkaa, niin tässä oli tarkoitus vaan löytää tuolle uusi koti.

Ensiksi, pyysit liian vähän, kun noin nopeasti myi. Kohta on uudelleen myynnissä vähän kalliimmalla Torissa :)
myynkin tuotteet tyyllin siihen hintaan mitä itse niistä viitsisin maksaa. Olise sit 3-4x vähemmän mitä urpot koittaa pyytää käytetyistä laitteista lähes uudenveroista hintaa.

ja muutenkin vitunka väliä sillä on jos myyn 200e tuotteen 50e hintaan ? ostaja voittaa ja minä pääsen tuoteesta nopeasti eroon molemmille win win tilanne

Statistiikka

Viestiketjuista
295 079
Jäsenet
80 812
Uusin jäsen
warelk

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom