Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loppuu mun osalta torin käyttö siten että siirrän keskustelut sieltä suoraa pois ettei ole heidän valvovan silmän alla ja jatkossa merkkaan tuotteen poistetuksi suoraa eli ei myydyksi. On jo niin paljon +palautteita et ei tarvii enää. niin ei voida todentaa et kauppojakaan on syntynyt. Saavat sit käyttää oikeasti virkavalta korkeampia keinoja todentaakseen rikoksen joita ei ihan helposti saa.Tai sitten joku ulkopuolinen raportoinut Torille tai poliisille tuon myynti-ilmoituksen, ja sitten sen jälkeen tuo otettu seurantaan.
Millaisia kokemuksia raadilla on Torissa ToriDiili-kohteisiin tehtyjen tarjousten onnistumisiin, vastataanko tehtyihin tarjouksiin yleensäkään vai roikkuvatko ne sen maksimit 48 tuntia jos myyjää ei napeksi reagoida tarjoukseen aiemmin?
ettei ole heidän valvovan silmän alla ja jatkossa merkkaan tuotteen poistetuksi suoraa eli ei myydyksi.
Kyselin ostajalta. Vaikuttaa et Tori.fi on tän kaiken alkuun laittanut
![]()
Minulla on myynnissä tuote 50€, josta on tullut kaksi 40€ tarjousta - molemmat samalta tyypiltä. Jotenkin vaan en ole saanut kauppoja vietyä loppuun. Vaikka niinkuin joka kerta olisi "heti illalla noutamassa".
Nyt sitten toisen tyypin kanssa olin sopimassa kauppoja, ja nähtävästi 50€ ei ole ongelma, mutta hän pääsee hakemaan tuotteen vasta 10 päivän päästä. No menin sitten sanomaan "käy, jos saadaan noutoajat sopimaan". Nyt kai aika on sovittu (lähetin ehdotuksen), mutta tekee tuota samaa, kuin toinen ostaja - kesken kaupanteon vaan radiohiljaisuus päälle, niinkuin olisi löytänyt juuri taustalla paremman diilin ja odottaa, mitä sen kanssa käy..
Kai minä nyt varaan, kun alustavasti suostuin. Jos tästä seuraa vielä tinkimistä, niin en ole tyytyväinen. Kyseessä on näyttö, jonka paketti on roskiksessa, niin toridiili ei nyt käy. Sillä olisi jo kaupat tehty useaan kertaan.
Vanhassa Torissa oli perushuvia näillä kahjoilla, varailla tuotteita eikä koskaan ollut edes mitään aikomusta edes tulla tekemään kauppoja, tällä aiheutettiin myyjälle vahinkoa, koska tuotetta piti pitää varattuna, kunnes alkuperäinen ostaja tulisi, joka ei siis koskaan ollutkaan tulossa. Älkää hyvät ihmiset varatko ainakaan noin pitkillä noutoajoilla, koska normaali-ihminen, joka on oikeasti ostoaikeissa ei tee tuollaisia varailuja.
Millaisia kokemuksia raadilla on Torissa ToriDiili-kohteisiin tehtyjen tarjousten onnistumisiin, vastataanko tehtyihin tarjouksiin yleensäkään vai roikkuvatko ne sen maksimit 48 tuntia jos myyjää ei napeksi reagoida tarjoukseen aiemmin?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.