- Liittynyt
- 04.04.2020
- Viestejä
- 1 416
Ei oo vissiin liikkeellä kiirettä myydä Plymouth Dusteria
Onhan tuo vähän semmoinen hinta, mitä näytetään amerikan huutokauppaohjelmassa.
Huom.
Rahoitus!
Maksetut maksuhäiriömerkinnät eivät ole rahoituksen este.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo vissiin liikkeellä kiirettä myydä Plymouth Dusteria
Missä on Volkswagenin maahantuojan huolto?Kyllä hyvin pelannut kun moottori vaihdettu ja laatikko hajonnut
Vain todellinen idiootti ostaa vag-konsernin laitteita, varsinkaan käytettynä. Takuunalainen ja uusi nyt ehkä joten kuten ymmärrän.
Toki silloin kun nämä surullisen kuuluisat tuplaturbo tsi tuli niin kaverilla hajosi ketju kuukauden takuun umpeutumisen jälkeen alle 60tkm ajettuna, maahantuoja kaikessa viisaudessaan alkoi tappelemaan että ei kuulu takuun piiriin, auto huollettu aina maahantuojalla ajallaan ja hyvin pidetty ja 6kk väännön jälkeen meni takuun piiriin, oli viimeinen volkkari siinä taloudessa.
Tuolla hinnalla olisi suotavaa että auto olisi yleisilmeeltään edustava, mutta kun ei. Miten vaikea niitä paneeleita on saada kohdalleen. Katsokaan vaikka oikeanpuolen oven ja etulokarin väliäEi oo vissiin liikkeellä kiirettä myydä Plymouth Dusteria
Pientä mutuilua, mutta eikö se häkki ole ihan pakollinen varuste kisoissa, jos 1/4 mailin aika on tarpeeksi pieni?Vaikuttaa kyllä vähän räpellykseltä tuo Plymouth. Halvat kuppipenkit ja johtoja roikkumassa kojelaudan alta, toisaalta tekniikkaan varmaankin uponnut muutama kultakolikko.
Aika erikoista, että noin tehokkaaseen ''kiihdytysautoon'' ei ole tehty turvakaaria. Noilla tehoilla luulisi pääsevän sellaisiin nopeuksiin, ettei pieni häkki ympärillä olisi pahitteeksi.
Tuolla hinnalla olisi suotavaa että auto olisi yleisilmeeltään edustava, mutta kun ei. Miten vaikea niitä paneeleita on saada kohdalleen. Katsokaan vaikka oikeanpuolen oven ja etulokarin väliäJa onko tuo konepelti maalattu jollain plastidipillä vai kilikoli maalilla? Konepellin etureuna ainakin on täynnä valumia.
Tuolla hinnalla olisi suotavaa että auto olisi yleisilmeeltään edustava, mutta kun ei. Miten vaikea niitä paneeleita on saada kohdalleen. Katsokaan vaikka oikeanpuolen oven ja etulokarin väliäJa onko tuo konepelti maalattu jollain plastidipillä vai kilikoli maalilla? Konepellin etureuna ainakin on täynnä valumia.
Keula on vaihdettu lasikuituiseen, jotta tekniikkaan pääsee helpommin käsiksi, joten epäilen ettei sitä ole jaksettu hieroa kauheasti paikoilleen, kunhan jotenkin istuu.
Huonolla muotilla tai muuten vaan hutiloiden tehty lasikuituosa kun saattaa välillä vaatia reilusti töitä, että se istuu edes joten kuten nätisti.
Kuituosia Dusteriin.
Tuollaisessa autossa et osta ulkonäköä, vaan lähinnä tekniikan, jonka voi tarvittaessa siirtää uuteen koriin.
En osaa noilla nettiauton spekseillä sanoa, onko tuo kallis vaiko halpa, äkkiseltään kallistuisin kalliin puolelle.
Toki peilaan tuota kaverin jokunen vuosi sitten myymään perus siistiin -73 Cudaan, jossa oli otettu tuollaisesta "vanhan liiton" tekniikasta vähän enemmän ulos ja se lähti ruotsinkieliselle pohjanmaalle 70 k€ hintaan.
Kyllähän tuollaisen "katukilpurin" voisi tehdä viimeisen päälle siistiksi, jos ja kun sillä ei ole tarkoitus kisata missään.
Olen jonkin verran seuraillut aiemmin mainitsemiani amerikan huutokauppoja, joissa tuommoisia autoja menee kaupaksi samankaltaisilla hinnoilla. Erona niisä on, että ne amerikan auton ovat ulkoisesti ja sisustaltaan viimeisen päälle viimeisteltyjä.
Varmaan tämän nettiauton sisällä on joku semmoinen erikoistekniikka jota ei amerikasta saa. Muuten tuota hintaa on vaikea ymmärtää.
Toki, jos tyhjästä lähtee hylsystä rakentamaan tuommoista autoa ja laittaa siihen työtä esimerkisi 1000 tuntia ja laskee niille kaikille tunneille tuntihinnat, ja lisäksi hylsyn hinta+tekniikka+mahdolliset maalaukset, niin äkkiä se myyntihinta kipuaa tuonne yli sataan tonniin.
Kyllä siinä saa olla aika optimistinen, että 70k meinaa tuommoisesta saada.Luulen että tuon auton hinta olisi harrastajalta harrastajelle kaupassa jotain 70-90 k€ välillä riippuen siitä, mitä pellin alla oikeasti on, nyt autokauppias on laittanut siihen vähän preemiota ja tinkivaraa, jos vaikka sattuisi tulemaan joku asiaan vihkiytymätön rahakas ostaja ovesta sisään.
Kyllä siinä saa olla aika optimistinen, että 70k meinaa tuommoisesta saada.
Dusterien hinnat alkaa olemaan nousussa, mutta se ei silti ole koskaan ollut SE auto. Jos vaikka nyt pikaisesti katsoo nettiautosta, niin 60-luvun Corvettea ja Camaroa sekä 70-luvun alusta esim. Challengeria ja GTO Judgea saa reilusti alle puoleen hintaan tuosta.
Tuon tekniikan pitää olla kyllä päällystetty kullalla ja timanteilla, että tuota hintapyyntöä voi mitenkään oikeuttaa.
Moparin aftermarket osien saatavuutta koneisiin en tiedä, mutta itselläni on Fordin kone rakentumassa tallissa. Vaparina 500-600hv. Remmillä se 800hv (mihin tuo sentrifugaali kykenee virtaamaan) tai sitten turboilla 1500hv, minkä uudet sisuskalut kestää.
Jos laskee stroukkikitin, kaikki muut koneen osat, koneistukset yms, niin alveinee, tulleineen yms veroineen tuo menee johonkin 10k tietämille. Saattaa mennä himppusen ylikin (ilman remmiä ja bensapuolta).
Tietenkin tuohon päälle tulee sitten vaihdelaatikko, kardaani, perä jne, mutta jos ne on vaikka toisen 10k, niin aika kaukana vieläkin ollaan 100k hinnoista.

Ainekin eniten ajettu.
Ei kai kukaan oikeasti maksanut tuosta melkein kymppitonnia?!Tässä on kova kilpailijahttps://www.nettiauto.com/audi/a5/12640596
Mikähän homma tää on, kun ennen lähetti viestiä myyjälle tuon nettisivun kautta, niin ne myös näkyi siellä nettiauton viestit osioissa. Enää ei ole näkynyt.
Ei nettiautosta mutta Ruotsin puolella huutokaupataan Suomessa valmistettu Saab 96 V4 Super. Navetassa säilytetty ja mittarissa kilometrejä vain 7 km.
![]()
Suomessa yli 40 vuotta sitten valmistettu Saab myydään huutokaupassa – mittarilukema 7 km!
Ruotsissa on kiinnostusta herättänyt Suomessa valmistettu auto, jolla on ajettu vain seitsemän kilometriä 42 vuodessa.www.is.fi
Syöksysämpylä- Susikuutonen
- Matteenpää
- Nelostien meloja
- Kajakkikaksikko
- Viidakkorumpu
- Peräpuikko
Eihän toi ole 2-tahti?- Viidakkorumpu
- Susikuutonen
- Matteenpää
- Nelostien meloja
- Kajakkikaksikko
- Viidakkorumpu
- Peräpuikko
Eihän toi ole 2-tahti?
Näyttää olevan liikkeen kaikki autot ylihintaisia rotteloita. Herättää aina luottamusta, kun mainostetaan että rahoitus onnistuu vaikkei luottotietoja ole.
Kieltämättä, varmaan siksi kun koneeseen on tehty 40tkm sitten iso koneremppa. Mikä on hassua, kun varmasti edelliselle omistajalle on sanottu auton vaihtokaupan yhteydessä että ”onhan ne isoja remontteja, mutta niitä sattuu eikä ne vaikuta auton arvoon mitenkään”. Ja melkein voisin veikata, että tuossa auton hintapyynnössä on n. 6k€ (ainakin) puhdasta voittoa hankintahintaan nähden.
Ja melkein voisin veikata, että tuossa auton hintapyynnössä on n. 6k€ (ainakin) puhdasta voittoa hankintahintaan nähden.
Jopa on hintaa normi perheautotehoisella postinjakoon soveltuvalla 15v vanhalla etuvetoisella riisikipolla.Suomessa todella harvinainen Civicci https://www.nettiauto.com/honda/civic/12641674
Jopa on hintaa normi perheautotehoisella postinjakoon soveltuvalla 15v vanhalla etuvetoisella riisikipolla.
Suomessa todella harvinainen Civicci https://www.nettiauto.com/honda/civic/12641674
Noissa vanhemmissa vapari civiceissä on kyllä oma hohtonsa. Itselle kiinnostavin olisi ensimmäinen ahdetulla koneella varustettu Type R, eli FK2. Ulkonäkö siinä jakaa mielipiteitä, ja itselle se toimii. Sellainen ”sopivasti överi”Tollanen ja Integra on ollut mun haaveissa jo pitkän aikaa. Harmi että ei ole sattunut silloin koskaan olemaan mitään järkihintaan tarjolla kun olen autoja vaihdellut. Vaikea kuvitella itselle mieluisampaa kesäautoa kuin tuollainen FD2 ärrä. Tätä ei ymmärrä ellei tykkää noiden ajotuntumasta ja moottori / vaihteistokombosta. Dieselimiehet varmaan tajuaa näiden päälle vielä vähemmän.
Kun haetaan jotain harrastepeliä, ja ajettavuutta, niin ei kyllä tulisi ikinä mieleen hankkia etuvetoa.
Kun haetaan jotain harrastepeliä, ja ajettavuutta, niin ei kyllä tulisi ikinä mieleen hankkia etuvetoa. Tuo tappaa kaiken mielenkiinnon mistä vain kulkineesta.
Toki jos kiertää toria, niin saa varmaan respectiä jonneilta, kun on hienot typeR merkit.
Heh, jos jotain ajettavaa autoa haetaan, niin hyvä joku superturbo vetää mukaan, jossa viivettä katsotaan minuuttikellosta.W124 superturbo sututututtuututttut ja muut mouhijärven parhaat jutut.
Noh, onhan Hondalla sitten takapotkujakin vaikka S2000 ja NSX jos liekkipipokaverit ei anna etuvedolle rispektiä.
Suomessa todella harvinainen Civicci https://www.nettiauto.com/honda/civic/12641674
Toyotan kun saisi 4A-GE padalla... Vapari kierroskone on kyllä ilo korvalle...Noissa vanhemmissa vapari civiceissä on kyllä oma hohtonsa. Itselle kiinnostavin olisi ensimmäinen ahdetulla koneella varustettu Type R, eli FK2. Ulkonäkö siinä jakaa mielipiteitä, ja itselle se toimii. Sellainen ”sopivasti överi”
Kerran päässyt sellaista ajamaan, niin ristus että olisi makea kesä/harrastelu auto. Mikään mukavin kyyti siinä ei ole enkä ihan vähässä tingassa lähtisi mitään +200km pätkää ajamaan Suomen teillä, mutta sellaiseen lyhyeen ajon oikein maukas vehje!
Hondaa ei ole koskaan ollut mutta NSX on oma unelma-auto. Siis se ysäri versio. En tiedä kuinka harvinainen on mutta ei niitä alle sadantonnin varmaan enää saa.
Ei taida ihan Suomen ainoa olla vaikka ilmoituksessa lukee. Muistelen että noita pyöri jossain vaiheessa useampikin Suomessa, oli myös ratti vasemmalla versio.
Kyllä noita löytyy ulkomailta (Saksa/Ruotsi) hyväkuntoisia reilusti alle 100 k€, esim. https://home.mobile.de/KULLABYGDENSBILAB#des_322389614
Autovero päälle ehkä 10 000 € ja vähän hakukustannuksia, niin siinä 70 k€. Kohta noita NSX:ia saa museorekisteröityä, niin kulutkin pienenevät.
Muistaakseni 6kk säilyy, mutta tuo on menny rikki jossakin kohtaa ja välissä löytyy useamman vuoden vanhoja ilmoituksia.Millä perusteella Nettiauton myydyt osasto oikein säilyttää autot? Sieltä löytyy esimkerkiksi myydyistä auto jonka tietoja päivitetty 2019 , mutta en löydä ilmoitusta eräästa toisesta saman mallin autosta joka myytiin loppukesästä? Saako sieltä rahalla jobbarit hukattua vanhat ilmoitukset ettei kukaan näe että kuinka halvalla ja millä vikalistalla nyt myytävä auto on ostettu.
Ei taida olla auton hengen mukaista katsella noita automaattivaihteisia. En laske sitä NSX:ksi ollenkaan, vaikka mallinimi sama onkin... Käytännössä pilalla koko auto tuollaisella askilla.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.