Joo, no mulla on pelkät viestit, mutta silti tuli perässä ulinaa. Auto on ihan ajokelpoinen, mutta ei tietty mitään priimaa. Leimaa talven yli. Samanlaisista ajokelvottomistakin pyydetään 500-1000 e ja "ehjät" 1500 e, niin pyynnin pitäisi minimissään vastata auton kuntoa.Itse olen laittanut, että laittakaa Whatsappia tai viestiä. Ei siis tule yhtään vuodatusta puheluissa, joita sitten olisi raskasta kuunnella
Toki jotkut ei osaa lukea ja haluavat soittaa silti (tulee yleensä jostain jo tallennetusta "typerästä" numerosta). Ei tuo 500€ pitäisi paha olla, jos leimaakin esim 6kk jäljellä. Ja luulisi saavan ehkä 100€ vaikka auto oli täysin romu. Eli romu-ukko hakee lavalle. Muistaakseni romu Volvo nostettiin lavalle ja siitä sai vielä 150€.
Viimeksi Audi meni 1100€. Toki olisi halunnut sen 900€ sitten pihassa käydessään, mutta ei ollut pakko myydä, niin suostui korkeampaan hintaan.
Edit:
Pitää laittaa joku linkkikin. Tuollaista olen vähän mietiskellyt Nettimoton puolelta:
LiveWire One
Varmaan ihan huono?Eikä oikeasti ole enää HD merkkiäkään (jos sillä mitään väliä). En ole siis tuollaisella ajanut, mutta ilmeisesti jollain hieman huonommalla LiveWire:llä olen käynyt koeajolla.
dmn, kiitos vinkistä, täytyy varmaan pistää sinne ellei ottajaa löydy. Vanhasta muistista pistin nettiautoon.