Nettitreffit + Tinder

Lämmöllä muistelen sitä vahinkoa, kun "hieman" laitamyötäisessä pyysin istumassa ollutta tyttöä tanssimaan ja päätä pystyi lepuuttamaan mukavasti rintojen välissä :thumbsup:

Mitä ihmettä tarkoitat vakavalla tapailulla? Tapailu = ei-vakava tuttavuus = panoseura. Kuulostaa että tarkoitat "en voi tapailla rakkaussuhteessa mua pidempää". Mutta eihän rakkaussuhteella ja tapailulla ole mitään tekemistä keskenään!

Ja mitä on sellainen logiikka että "itseäni pidempää voin panna, mutta en rakastaa"?! Ei kai rakkaus lupaa kysy? Eli sitä vaan rakastuu keneen rakastuu. Harva siinä kohtaa katsoo bingokorttiaan, että onko rakkauden kohteessa tarpeeksi monta bingolapulta löytyvää ominaisuutta.

Kuulostaa mun silmään siltä, että et koe että tiedostat/uskot, että voisit rakastaa ketään / rakastua keneenkään. Samalta kuulostaa se, että kutsut naisia "mimmeiksi".

Meneekö nyt itellä termit sekaisin. Käytännössä kun tapaan jonkun henkilön, katsotaan, että natsaako vaiko ei. Tässä kohtaa nyt vaikka ihminen potentiaalisesti voisi olla täydellinen (en sitä tiedä vielä), karsiutuu mahdollisesti juurikin tuon pituuden takia, koska toiveena, että nainen on lyhyempi. Jos taas ei ole parisuhdekiikarit silmillä, kriteereistä on valmis luopumaan tai joustamaan satunnaisen seuran vuoksi.

Salamarakastumisen pidemmän kanssa? No eipä ole vielä tapahtunut ja persoonana olen niin varautunut, että tuskinpa tälläistä tapahtuisi :D

Sanoisin ei-vakavan tapailun kaverisuhteeksi? Noita kehkeytyi jonkun verran sinkkuaikana.

Statistiikka

Viestiketjuista
279 998
Jäsenet
78 021
Uusin jäsen
Asbe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom