Nettitreffit + Tinder

Muutaman kuvan tuossa swaippailin ja alku ainakin tuntuu omaan maailmaan ihan hirveeltä. Jostain syystä työntää vain "käyn joka päivä salilla ja matkustella pitää 10 kertaa vuodessa" -henkilöitä.
Siis toi on täynnä just noita geneerisiä täysin mielikuvituksettonia profiileja. Peiliselfie salilta, viinilasi kädessä jossain rannalla yms. shaibaa, mitä harvan elämä on kuitenkaan joka päivä täynnä. Ihan NPC meininkiä.
Mikään ei tosiaan oo kuivempaa, ku swaippailla noita isolla kädellä vasuriin.

Itsekin heti eron jälkeen aikoinaan peliin liityin ja ei se ollut se viisain veto, koska siinä on tosiaan vähän asioita vielä harteilla painamassa. Itse tyydyin tuossa vaiheessa niihin säätöihin ilman perävalotakuuta mistään.
Mut kyllä sinne kannattaa profiiliin laittaa sellainen rehellinen oman näköinen ehkä vähän "arkisempi" teksti omista mieltymyksistä. Käy toi omakin "tinder-löytö" salilla, mut ei se sitä tuonut mitenkään esiin profiilissaan, eikä ees heti alkuun treffaillessakaan.
Tsemppiä hommiin.

Ps. Tätä kirjoitellaan +31'c lämmöstä rannalta... edelleen samainen "tinder-löytö" messissä reilu vuoden takaa.
Kaikki on siis mahdollista.

Jostain syystä työntää vain "käyn joka päivä salilla ja matkustella pitää 10 kertaa vuodessa" -henkilöitä.
Siis toi on täynnä just noita geneerisiä täysin mielikuvituksettonia profiileja. Peiliselfie salilta, viinilasi kädessä jossain rannalla yms. shaibaa, mitä harvan elämä on kuitenkaan joka päivä täynnä. Ihan NPC meininkiä.
Mikään ei tosiaan oo kuivempaa, ku swaippailla noita isolla kädellä vasuriin.

Kävin uteliaisuudesta kurkkimassa sillon oman ikäisiä naisia ja näin on, harvassa oli ne persoonalliset tapaukset. Mutta siis miesten puolella oli näitä vastaavia toki myös, mikseivät he löydä toisiaan? :D

Mä nyt olen vielä ihan junnu tinderin kanssa, mutta olenko nyt ymmärtänyt oikein että ainoa keino tässä pelissa päästä eteenpäin on lyödä rahaa pöytään? Omaan arkipihiin mieleen noi hinnat tuntuu ihan älyttömiltä. Todennäköisyys sille että minä swaippaan ja vastapeluri edes löytää minut saati sitten swaippaisi samaan suuntaan on ajatuksen tasolla vähän kuin lotossa 5 oikein saaminen?
Viestiä en ole vielä suoraan koittanut, onnistuuko sekään ilman rahaa?

Jotenkin pitäisi nyt keksiä miten saada tästä apinasta jotain fiksuja kuvia. Tykkäyksiä tinderissä tulee noillakin, mutta eihän niillä tee mitään jos ei lyö rahaa pöytään. Hingeä voisi siksi kokeilla, mutta ehkä ensin pitää saada edes yksi edustava kuva.
Olen jo vahvasti setämieskategoriaa, mutta viime kesänä kun itse laitoin verkkoja vesille, niin Tinder oli melko tyhjä arpa, koska en suostunut sitä maksullista versiota ottamaan. Sen sijaan FB dating ja Facen sinkkuryhmät toimivat paljon paremmin. Edelleen tulee osumia, vaikka tili on ollut parkissa jo elokuusta lähtien.

Kävin uteliaisuudesta kurkkimassa sillon oman ikäisiä naisia ja näin on, harvassa oli ne persoonalliset tapaukset. Mutta siis miesten puolella oli näitä vastaavia toki myös, mikseivät he löydä toisiaan? :D
Itse ainakin jotenkin pidän nämä tyrkyt salista puhujat tietynlaisina, anteeksi vaan. Minulle ainakin vaikuttavat sellasilta persoonilta, että eivät ehkä sovi vastaavan henkilön kanssa pitkässä juoksussa yhteen.

No tottakai se sekä 1) helpottaa mua swaippailussa ja 2) helpottaa sitä miestä kun ei tuu mätsiä, ei meistä kumpikaan varmaan halua haaskata aikaa ihmiseen, joka jossain vaiheessa sitten paljastaa olevansa 5 pienen lapsen yh tai viettävänsä kaikki lomansa purjehtien tai asuvansa Oulussa kun itse asun Lappeenrannassa jne, kun nää asiat on mulle hirveitä turn offeja/deal breakereita.

Ei tuollanen "vedätys" oo kiva juttu ollenkaan.
Jos otetaan huomioon, että miehet saa yleensä tosi heikosti mätsejä, on mun vaikea nähdä miten se olisi "hyvä asia" miehelle jos mätsi jää tulematta (koska meni paljastamaan profiilissaan liikaa)..

Jos ollaan kyynisen realisteja, niin miehenhän päinvastoin kannattaa optimoida profiili niin, että vetoaa mahdollisimman moneen naiseen TAI sitten vaihtoehtoisesti yrittää vedota johonkin rajattuun mutta kiihkeään nicheen.

Sitä paitsi jotkut käytännön ongelmat kuten etäisyys eivät välttämättä sitten loppupelissä olekaan kynnyskysymys kun on vähän jutusteltu.

Entistä nihkeämpää mullakin olisi, jos markkinoisin kovaan ääneen että asun täällä hevon persereiässä yms. Siis en nyt ihan missään susirajan takana sentään, mutta on tästä pelipaikoille tunnin-parin matka.

Toki jos ihan jossain Pohjois-Suomessa asuu eikä paljon etelässä käy, niin tuskin kannattaa sijainnillaan hirveästi vedättää, koska käytännön mahdollisuudet treffeihin on joka tapauksessa hyvin teoreettiset.

Viimeksi muokattu:
Itse ainakin jotenkin pidän nämä tyrkyt salista puhujat tietynlaisina, anteeksi vaan. Minulle ainakin vaikuttavat sellasilta persoonilta, että eivät ehkä sovi vastaavan henkilön kanssa pitkässä juoksussa yhteen.
Samoin MUTTA.. eihän se sitä tarkoita, että ihminen on just sellanen kuin mikä sen profiilin antama vaikutelma on. Ei se nyt kuitenkaan oo yks eikä kaks kertaa esim. töissä kun on muodostanut jostain tyypistä jonkunlaisen kuvan päässään pelkkien kuvien/teams-keskustelujen perusteella ja livenä se onkin sitten jotain ihan muuta.

Siks nää apit on niin tympeitä, ties montako just itselle sopivaa on tällasten ennakkoluulojen takia jääny välistä.

Samoin MUTTA.. eihän se sitä tarkoita, että ihminen on just sellanen kuin mikä sen profiilin antama vaikutelma on. Ei se nyt kuitenkaan oo yks eikä kaks kertaa esim. töissä kun on muodostanut jostain tyypistä jonkunlaisen kuvan päässään pelkkien kuvien/teams-keskustelujen perusteella ja livenä se onkin sitten jotain ihan muuta.

Siks nää apit on niin tympeitä, ties montako just itselle sopivaa on tällasten ennakkoluulojen takia jääny välistä.
Yksi hyvä syy olla rehellinen siinä profiilissaan. Et voi tietää, minkälaisia asioita vastapuoli arvostaa ja hakee ja hyviä ehdokkaita voi mennä vahingossa ohi.

Samaa mieltä, en tykkää tehdä valintaa kuvan pohjalta. Kuvassa ratkaisee kaikki muut paitsi se mitä itse arvostan. Mutta pakko näihin appeihin tukeutua tälleen 40+v koti-isänä. Ei oikein ole muuta mistä elämän kumppania löytäisi. Työpaikka on skannattu ja edellinen sieltä tarttunut. Harrastuksissa ei ole sellaisia jotka voisi päästä jatkoon ja kaveriporukoiden kanssa ei sellaisia juhlia tms. pidetä missä olisi "ulkopuolisia".
Joten tällä nyt on mentävä ja toivottava että se seuraava "oikea" löytyy ennen kuin masentuu yksinäisyyteen ja alkaa kuvitella että yksin on jatkettava.

Eikä tietty kannata masentua ja luopua kokonaan toivosta, kyllä niitä tinder-pareja aina muodostuu, itsekin tunnen useita :)

Samaa mieltä, en tykkää tehdä valintaa kuvan pohjalta. Kuvassa ratkaisee kaikki muut paitsi se mitä itse arvostan. Mutta pakko näihin appeihin tukeutua tälleen 40+v koti-isänä. Ei oikein ole muuta mistä elämän kumppania löytäisi. Työpaikka on skannattu ja edellinen sieltä tarttunut. Harrastuksissa ei ole sellaisia jotka voisi päästä jatkoon ja kaveriporukoiden kanssa ei sellaisia juhlia tms. pidetä missä olisi "ulkopuolisia".
Joten tällä nyt on mentävä ja toivottava että se seuraava "oikea" löytyy ennen kuin masentuu yksinäisyyteen ja alkaa kuvitella että yksin on jatkettava.
Ei se yksinäisyyskään välttämättä ole mikään kaikin tavoin huono asia, siinäkin on omat hyvät puolensa mitkä kannattaa pitää mielessä.

Olet poikkeus. Suurimmalle osalle ulkonäkö on yksi tärkeimmistä asioista joka herättää kiinnostusta.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 505
Jäsenet
80 894
Uusin jäsen
normacha

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom