Nioh 3 (PS5, PC)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jumi
  • Aloitettu Aloitettu
Tästä bossista on tullut kunnon roadblock itselle. Levelistä se ei ole kiinni kun 50+ on level ja kaikki mahdollinen tehty ja kerätty mitä vaan voi hoitaa ennen tätä tappelua.

Ei ole ollut lähelläkään vaikka tätä on jo hierottu sen verran pitkään, että mielessä on käynyt pelaamisen lopettaminen. Tätä aiemmin ei isompia ongelmia ole ollut missään. AI-kaverikin kuolee todella nopeasti eli siitäkään ole mitään apua.

Koko peli mennyt tonfa/dual sword ninjalla, mutta yritin myös samuraita tässä yhtä huonolla menestyksellä. Vinkkejä?
Tuollahan oli helpot punaiset lyönnit muistaakseni. Pitää vain muistaa väistöissä, että se ensimmäinen lyönti on se shadow lyönti. Ja toki noita pommeja jne heitellä aina etäisyyden päästä tilaisuuden tullen.

Nyt on läpi. Kaipa tuo "new game+" pitää pelailla läpi. Vika bossi oli yllättävän helppo vaikka hieroinkin sitä turhan kauan. Ekassa vaiheessa ei mitään menettänyt, mutta tokan vaiheen "tuliformi" tuotti oikeastaan niitä kuolemia.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=mz3HbJnkllA

Pari hyvää neuvoa videolla. Luulin esim. että crudible aseiden erikoishyökkäykset saa käyttöön vasta juonen edetessä, mutta ne vaativatkin pelkästään aseen familiarityn noston maksimiin, eli ottaa vaan aseen käyttöön niin nopsaan saa sen erikoishyökkäyksenkin käyttöön.

Viimiset 50 tuntia oon luullu olevani lopussa mutta aina vaan jatkuu. Enkä nyt olen jo viimeisellä alueella? Leveli on nyt 128 ja peliaika 101h + demon 10h. Ollut todella hyvä peli. Samuraina raskailla varusteilla tulee pelattua kun kevyet ja keskiraskaat tuntuvat päästävät liian paljon vahinkoa läpi. Aseina samurailla on ollut odashia, katanaa, tuplakatanaa ja "nyrkkeilyhanskat". Ninjalla oon pelannut ehkä 20h, ja sen aseina split staff ja katana. Joissain vaikeissa pomoissa tullu käytetty ninjan myrkkyshurikenia ja myrkkymiinaa. Ninjalla kyllä hauska pelata, mutta kuolema tulee monesti liian nopeasti, kun alan ahnehtimaan siistien kombojen kanssa kun pitäisi väistää.

Tulee varmaan ostettua DLC sitten kun se julkaistaan.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=mz3HbJnkllA

Pari hyvää neuvoa videolla. Luulin esim. että crudible aseiden erikoishyökkäykset saa käyttöön vasta juonen edetessä, mutta ne vaativatkin pelkästään aseen familiarityn noston maksimiin, eli ottaa vaan aseen käyttöön niin nopsaan saa sen erikoishyökkäyksenkin käyttöön.

Viimiset 50 tuntia oon luullu olevani lopussa mutta aina vaan jatkuu. Enkä nyt olen jo viimeisellä alueella? Leveli on nyt 128 ja peliaika 101h + demon 10h. Ollut todella hyvä peli. Samuraina raskailla varusteilla tulee pelattua kun kevyet ja keskiraskaat tuntuvat päästävät liian paljon vahinkoa läpi. Aseina samurailla on ollut odashia, katanaa, tuplakatanaa ja "nyrkkeilyhanskat". Ninjalla oon pelannut ehkä 20h, ja sen aseina split staff ja katana. Joissain vaikeissa pomoissa tullu käytetty ninjan myrkkyshurikenia ja myrkkymiinaa. Ninjalla kyllä hauska pelata, mutta kuolema tulee monesti liian nopeasti, kun alan ahnehtimaan siistien kombojen kanssa kun pitäisi väistää.

Tulee varmaan ostettua DLC sitten kun se julkaistaan.

Ninjalla itselle toimi alusta asti tonfat ja niillä asti mentiinkiin loppuun. Mun mielestä ninjalla oli vain niin ylivoimaista, kun oli nopeutta, shurikenit ja erilaiset pommit. Lentelevä sähköbossi taisi olla ainoa, joka meni samurailla osittain, kun se pökräsi niin helposti. Hemmetin hyvä peli kyllä ja aloittelen kyllä huomenna NG+

Statistiikka

Viestiketjuista
301 423
Jäsenet
81 986
Uusin jäsen
Tozaah

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom