Samaa olen toki miettinyt tässä, että pitäiskö vaan suosiolla kitkutella eteenpäin. Reilu kolme vuotta on ollut toi nykyinen näyttis jo käytössä, että siinä mielessä on palvellut ihan hyvin. Ja maksoi kans silloin aikanaan sen 550 euroa suurin piirtein. Cpu-puolen päivitys on sekin varmaan jossain vaihessa edessä. Ja sitä tässä olen oikeastaan miettinyt, että kumpi tässä nyt periaatteessa kannattais ensin hoitaa alta. Ei välttämättä kaikkia osia viitsi kerralla ruveta uusimaan.
Kiitoksia muillekin vastauksista. Vitolle kans sen verran, että olen noita 2080 Supereita sun muita kans kattellut, mutta ne on sitten jo vähintään sen pari sataa kalliimpia. Toki kans sit tehoa on enempi. Silleen tosiaan hassu tilanne, että vaikka toi 1080 on jo vanha näyttis, niin hieman saa perustella itselleen kuitenkin sen päivittämistä uudempaan.
E: Mutta täytyy tässä nyt hieman vielä tunnustella tilannetta. Kävi mielessä myös tuo 2080 Ventus, joka oli Gigantissa myynnissä, mutta sen suhteen nukuin jo onneni ohi. Toki tässä ei tarvitse olettaa, että noita 2070 Supereitakaan olis liian kauaa tarjolla Nvidian kautta.