Koskas niitä puolueettomia benchmarkkeja voi odottaa? 17.9 alkaen?
Ainakin io-techiltä silloin. @Sampsa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Koskas niitä puolueettomia benchmarkkeja voi odottaa? 17.9 alkaen?
NVIDIA GeForce RTX 3070 Graphics CardSitten se etukäteen eniten spekuloitu muutos:
Missä luuraa 12-pin virtaliitin?
Olikohan pelkkää hämäystä koko vuoto?
12-pin*
Eiköhän se ole lähempänä 400€ jos uutta 3070 saa 530€... käytetty on aina käytettyRTX2080ti validi hinta kohta 500 eur. se mun veikkaus 650 vuoden lopussa oli liian köykänen veikkaus.![]()

Tämän hetkisen tiedon perusteella - saako 3070 vs 3080 merkittävää hyötyä 1440p resolla?
nvidian suomi sivut ---luottokortti käy heille.Shadap änddeig maimani! Mistä noita voi ostaa?
Niinhän se menee, että vasta kun peliaika vähenee, on oikeasti mukavasti varaa ostaa kunnon rautaa...Pelaamiset on nykyään luokkaa 1h/viikko, ja silti tekisi mieli hankkia tuo 3080![]()
Tämä julkaisu kyllä alleviivaa tuota Turing-floppia. Nyt on hinnat ja teho (varauksin vielä ennen testejä) taas linjassaan. Nyt näyttäisi siltä, että 3070 voisi olla omaan koneeseen sopiva. Hinnan puolesta myös 3080 menisi, mutta se on aivan liian kiuas :SMahtavaa että nvidia sai jotain järkeä korttien hinnoitteluun ja heitti 20xx-sarjan kortit "bussin alle". Nyt tarvii enää miettiä tilatakko heti 3080 vai odottaa 20gb varianttia.
Myynti taitaa alkaa vasta 17.9. Vähän epäselväksi jäi onko tuo pvm FE sekä AIB vai vain FE.Jokohan tänään saa tilattua customeita? 2v sitten ne oli tilattavissa klo 21-22 välillä.![]()
Toivottavasti ainakin ilmottavat et millon Jimmsin kautta pääsis tilailemaan, tietää sit varautua hakkaamaan F5 et ois ekasta erästä saamassaJokohan tänään saa tilattua customeita? 2v sitten ne oli tilattavissa klo 21-22 välillä.![]()
customeja aletaan tänään tod näk julkaisemaan... esim asus:
lähetys alkaa klo 21
edit: oli niin ruma että piti yrittää vähän edes siistiä...
Eikö tämä ole se asuksen näppis julkaisu?
Nahkatakkimies haluaa enemmän rahaa. Ei riitä enää 2080ti:n hintalappu, inflaatiotarkistusta tullut.
No, se on vaan rahaa. 3090 joutuu kyllä silti ostamaan. Ja hinta kertoo että AMD:llä ei tule olemaan mitään joka olisi mitenkään relevanttia sitä vastaan.
Jensseni videolla sanoi että titaanin korvaaja. Eli myös titanin hinnat.
Miks mä epäilen 20gb variantti tulee olemaan "vammautettu" 3090, joka nimetään 3080ti:ks ja hintalapuks 1299Julkkari oli kokonaisuudessaan positiivinen yllätys, mutta Miele™ edelleen tekisi sitä 3080:n 20GB varianttia. Ellei Amperen vram compression sitten onnistu olemaan DLSS 2.0:n veroinen yhdeksännen tason mahtiloitsu.
niin siis titanin korvaaja, ei TIJensseni videolla sanoi että titaanin korvaaja. Eli myös titanin hinnat.
Miks mä epäilen 20gb variantti tulee olemaan "vammautettu" 3090, joka nimetään 3080ti:ks ja hintalapuks 1299
no Titanien ostajat tuskin ovat aikoinaan ihan hirveästi olleet kiinnostuneita hintalapusta kuin korkeintaan kun se pahalainen on häirinnyt paketin visuaalista kokonaisuutta![]()
niin siis titanin korvaaja, ei TI

Miks mä epäilen 20gb variantti tulee olemaan "vammautettu" 3090, joka nimetään 3080ti:ks ja hintalapuks 1299
Ja imasee mukavasti enemmän myös virtaskaa.Eiköhän se ole lähempänä 400€ jos uutta 3070 saa 530€... käytetty on aina käytetty![]()
![]()
2,9 slot, 3x 8-pin ainakin tossa kortissa. Todnäk toi on 3090, toivottavasti näyttävät vielä 3080 mallin. Tai kertovat hinnoittelusta.asus strix 3090 julkaistaan juuri nyt.. rog stream josta laitoin äsken linkin
normi tuulettimet, 3 kpl... 2,5 slot korkea
ventilaed back plate
users might need to re-evaluate psu![]()
Ei Nvidian sitä tarvitse enää työllä ja tuskalla puskea kun RT-konsolit tulee ihan just.Luulen että Nvidia koittaa tällä hinnoittelulla viimein saada RTX:n ominaisuudet läpi ja mainstreemiin. Sitä kautta vahvistaa vielä asemaansa pelaajien ykköskorttina.
Digital Foundrylla 3080 hands-on:

Se on kyllä hyvä, ja nyt on tehoa PC:lläkin käyttää sitä enemmän.Ei Nvidian sitä tarvitse enää työllä ja tuskalla puskea kun RT-konsolit tulee ihan just.
Luulen että Nvidia koittaa tällä hinnoittelulla viimein saada RTX:n ominaisuudet läpi ja mainstreemiin. Sitä kautta vahvistaa vielä asemaansa pelaajien ykköskorttina.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.