Juu ne lipsahdukset ovat asia erikseen, tarkoitin normaalisti toimivan tutkivan journalismin blokkaamista tässä tapauksessa
No, eikös siitäkin ole ihan käytännön todisteita, että isot firmat ovat maksaneet/lahjoneet porukkaa kirjoittelemaan julkisuuteen propagandaa jne.
Suomi on kyllä niin pieni hyttysenp**ka myynnillisesti, että tuntuu oudolta jos tännekin ovat moisia "palkanneet". Mutta en käsitä miten kenelläkään voisi muuten olla mielenkiintoa vääntää moista jöötiä sivutolkulla, ilman että on jotenkin oma lehmä ojassa xD Ja siis tällä tarkoitan näitä supertrollaajia mm. täällä
Tosin, olen saman asian havainnut esim. autofoorumeilla jne. Jotkut dissaa elääkseen jotain merkkiä ja kohottaa toista. Vaikea on sitäkään ymmärtää, noin ihan vain ajankuluksi tehdyksi kirjoitteluksi, kun se parhaimmillaan (pahimmillaan) jatkuu sivutolkulla ja joka uutisessa/postauksessa...
Mutta meitä on moneen junaan
Itse tyydyn joskus sanomaan oman mielipiteeni, mutta pääasiallisesti katselen ja naureskelen partaani näitä supertrollaajia ja heidän täysin, suorastaan idioottimaisia, väitteitä/puutaheinää postauksia...
Olen huomannut, että millään järkiperäisellä kirjoituksella/perustelulla ei saa mitään järkevää keskustelua aikaiseksi, joten miksi vaivautua?
Onneksi itselle ei asia ole "Elämän Tärkein", että tarvitsisi ottaa hernettä nenään

Mutta tosiaan, joskus sanon oman mielipiteeni.