Mulla ei ole osamaksuja. Se on käteistalous täällä. Elämästä pitää osata nauttia jollain tasolla, mutta ei liikaa viinaa ja naisia. Pakko myöntää, että viihdebudjetti on esim. vuokraan nähden aika iso, mutta kerran täällä vain eletään.Tuota on tavallaan huvittavaa lukea kun sulla menee kuitenkin listauksen mukaan viinaan ja naisiin enemmän rahaa mitä mulla on kuukauden vuokra
Mulla on tulot huikeat 1150e/kk ja kaiken pakollisen jälkeen jää n.350e ylimäärästä ja mulla nuo pakolliset sisältää myös esim pleikan ja boxin osamaksut jne.
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
1150€/kk tuskin paljon naisia ja viinaa hommataan. Menot tulojen mukaan. Mulla jää kuitenkin säästöön keskimäärin 500€/kk, eikä tarvitse tallata loskassa. Nyt täällä tosin sataa ihan helvetisti, mutta silti on melkein 30 lämmintä.
Eläkekertymä on about 1500€/kk tällä hetkellä, kun oli ihan jees duuneja joskus aiemmin Suomessa. Voi olla että joskus vielä tulen Suomeen kerryttämään tuotakin saldoa, mutta jotenkin epäilen. Säästöön menevä raha kartuttaa sitä eläkevarantoa myös. Lisäksi mulla on Suomessa vielä erilaisia perintöassetteja(maita ja mantuja), joista pyrin eroon pikkuhiljaa.
Moni frendi haluaa eläköityä palmujen alle. Minulla ei ole kristallipalloa, joten en tiedä olenko hengissä vielä eläkeiässä, joten parempi elää siellä missä haluan nyt, kuin elätellä jotain kaukaisia haaveita ja elää siellä oravanpyörässä ilman tietoa toteutuuko ne haaveet koskaan.