Tietty aina on mahis, että pankin järjestelmissä ollu jotain oongelmaa, jonka vuoksi lasku ei ollut päivittynyt ajallaan?
En tiedä miten laskuja voi päivittää, jos sellainen on jo lähetetty. Omalla kohdalla on aina ollut niin, että jos laskuttaja on korjannut laskua jälkikäteen, niin siitä on tullut minulle uusi E-lasku ja laskuttaja on vain pyytänyt minua jättämään sen aiemmin lähetetyn E-laskun huomiotta. Eli olen ymmärtänyt, että jos E-lasku on jo lähetetty asiakkaalle, niin ei siihen voi laskuttaja enää jälkikäteen tehdä muutoksia, vaan täytyy lähettää uusi lasku.
Esim. viimeksi kun vakuutusyhtiö lähetti laskun, niin soitin vakuutusyhtiöön ja kysyin että josko vähän pienennettäisiin laskua, ettei tartte lähteä kilpailutuskierrokselle, niin sanottiin vain että jätä lasku maksamatta, ja tulee uusi pienempi lasku perässä.