Ja eihän ne alemman tason naiset kelpaa ees samantasoisille miehille. Tähän tulee nyt taas vastaus siitä, miten EI kun NAISILLE ei kelpaa, mutta edelleen ei puhuta niistä kauniimmista naisista, jotka voivat valita - ja joille valinta suhteeseen on muita vaikeampaa, kun jokaisen miehen tarkoitusperät pitäisi selvittää, ellei saa heti viboja kassipakkomielteisyydestä. Etenkään Erkin on ihan turha vastata tähän mitään, kun hänelle ei keskivertonainen edes kelpaa. Alemman tason naiset ovat näkymättömiä miehille.
Tämä on oikeastaan yksi hyvä syy miksi en käytä enkä olen käyttänyt jotain Tinderiä.
Eli kaiken pitäisi perustua ulkonäköön ja pahimmillaan siihen miten hyvin kaveri tai itse sitten runoilee viestiä mikä sytyttää toisen.
Kun minusta pitäisi käyttää aikaa, toki se on totta että ne ensimmäiset sekunnit kun mies katsoo ja näkee sen naisen takamuksen ja rinnat ja nainen näkee sen / ne asiat mistä eniten on kiinnostunut merkkaa. Mutta myöhemmin kun toiseen tutustuu ne tärkeämmät asiat vasta tulevat esille. Siinäkin on (myös miehenä) se pelko että monestiko toinen on kohtelias tai vaan feikkaa ja on samaa mieltä kaikesta tai pyrkii myötäilemään.
Eli pitäisi olla aikaa ja tutustua toiseen, sitten vasta voi alkaa miettimään sitä suhdetta, seksiä sekä yhteen muuttamista. Taidan olla siinä mielessä hieman erikoisempi henkilö että suurin osa suhteistani on alkanut pidemmällä tutustumisella / ystävystymisellä ja vasta sitten syventynyt yhdessä asumiseen ja parisuhteeseen. Kun nykyisin trendi on enempi "miltä toinen näyttää, mikä on hänen iskurepliikkinsä => tavataan ja harrastetaan seksiä => sitten vasta mietitään halutaanko edes parisuhdetta samalla kun deittaillaan muita samalla kuviolla".
EDIT: ja tuohon ylempään viitaten, en ole miettinyt tätä uskonnolisen aspektin kautta. Lähinnä senkin kautta että en itse halua olla henkilö jolla on kymmeniä, satoja tai tuhansia merkityksettömiä seksisuhteita (ns yhden yön jutut) enkä haluaisi seurustella sellaisen naisenkaan kanssa. Ehkä sen voi myös laittaa syyksi miksi en erityisesti ole halunnut Tinderiä käytellä. Jotenkin sellainen tunne että siinä ei oikeasti tutustu toiseen vaan se olisi pintapuolinen raapaisu missä se kuva (ulkonäkö) korostuisi liikaa. Nuorena toki se ulkonäkö oli tärkeä kriteeri mutta en nykyisin perustaisi parisuhteen alkamista pelkästään sille että toinen näytti niin seksikkäältä jossain profiilikuvassa...
Viimeksi muokattu:

Tykkäisin että ois joku hieno tyyppi jonka kanssa viettää aikaa ja tehdä juttuja, ja se ois kiva ja tykkäisi myös musta ja mun naamasta. Ehkä olen onnekas siinä mielessä että pidän muodokkaista ihmisistä, että en ole niitä siroja aasialaisia viemässä Oikeilta Ammattilaisilta pois. Harmi tässä on se, että rima on aika korkealla vielä-päällä-olevan suhteen takia. Ihan pirun hieno tyyppi, mutta ei me vaan oltu oikeita toisillemme. Äh, ei tää helppoa tule olemaan. Hankin siis lisää kissoja.
Valitettavan monella keskustelutaidot ovat kehnohkot, ja asia korostuu näissä palveluissa joissa tutustuminen perustuu aluksi kirjalliseen viestintään.
Kokkaus kuuluu naiselle, koska tykkään paikallisesta ruoasta ja he osaavat sen paremmin. Toki parhaimmat ammattikokit ovat miehiä, mutta tässä ei nyt puhuttu siitä, vaan kotona kokkailusta. Toki aamupalan kokkaan minä, koska tarvitsen riittävästi kaloreita aamutreenin jälkeen.